Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

beste plek om mijn deck online te noteren en de prijzen te k

Sjansemaa
1 jaar geleden
hi,

ik ben opzoek naar een (europese) site waar ik mijn commander decks kan namaken en kan zien wat de waarde van de kaarten zijn en totaal waarde.
liefst met cardmarket prijzen.
hier hebben jullie vast wel ervaring mee

ik hoor graag van jullie

Stass
PrinceRuppertsDog
1 jaar geleden
Ik gebruik deckbox.org erg tevreden over.

En natuurlijk op deze site
Veekeren
1 jaar geleden
Ik gebruik zelf Tappedout. Daar zit ik omdat ik daar nou eenmaal ooit ben begonnen... Dat ziet er bijna net zo outdated uit als Deckbox De deckbuilder hier op de Bazaar is duidelijk ook niet prio 1 van de website, en dat is best begrijpelijk.

Als ik nu een site zou kiezen, zou ik voor Moxfield gaan. Ziet er goed uit, veel opties, goede integraties en het heeft een link met CM prijzen.

Edit: volgens mij geen CM totaal-waarde op die site. Wat dat betreft zijn platforms als TCG en Cardkingdom wat beter in het aanbieden van koppelingen denk ik.
 bijgewerkt door Veekeren 1 jaar geleden
axlar
1 jaar geleden
www.archidekt.com heeft de optie om prijzen van CardMarket (in Euros) bij de kaarten te tonen.
Al denk ik niet dat het een Europese site is. Wat is jouw insteek dat het per se Europees zou moeten zijn?
Cobaltius
1 jaar geleden
Ik gebruik zelf moxfield. Het is zeker niet een europese website, maar het heeft wel de kaartprijzen in euros van cardmarket.
Justian2002
1 jaar geleden
Ik gebruik ook Moxfield! Het makkelijke daarin is dat het zowel visueel is, makkelijk is kaarten in de juiste set te zetten en het heeft ook de optie om alle goedkoopste versies van de kaarten weer te geven!
Sjansemaa
1 jaar geleden
Quote:
7 uren geleden
www.archidekt.com heeft de optie om prijzen van CardMarket (in Euros) bij de kaarten te tonen.
Al denk ik niet dat het een Europese site is. Wat is jouw insteek dat het per se Europees zou moeten zijn?


het is voornamelijk dat ik cardmarket prijzen kan zien, vandaar dat ik europese site noemde
BluezamX
1 jaar geleden
Ik ga erg hard of deckstats, maar die heeft vgm geen MCM prijzen
Gijsneus
1 jaar geleden
Ik gebruik de app manabox. Zeer gemakkelijk om mee te ruilen en je collectie in bij te houden. Met mcm prijzen!
Eclavyrr
1 jaar geleden
Ik gebruik de app van Dragonshield. Die heeft een scan functie, en prijzen gekoppeld aan mcm
xEternalTears
1 jaar geleden
Deckstats voor de stats!
dionytadema
1 jaar geleden
Moxfield, Zeer complete deckbuilder. laat de prijzen per kaart, categorie en totaal zien (wel even in de settings de juiste bron voor prijzen kiezen). Ook kan je je deck erg goed testen met hun playtest tool
Sjansemaa
1 jaar geleden
Allen bedankt,

Ik ben voor moxfield gegaan en ben tot nu toe nog tevreden
axlar
1 jaar geleden
Quote:
1 uur geleden
Ik ben voor moxfield gegaan en ben tot nu toe nog tevreden
Ik gebruik zelf ook Moxfield, al raadde ik boven archidekt aan, omdat ik niet wist dat moxfield ook prijzen van cardmarket kon tonen. Ik geef niets om de prijs van kaarten die ik al bezit, gebruik het meer om bij te houden wat ik in welk deck speel, voornamelijk wanneer ik kaarten in een ander deck nodig heb...
oh ja, en de "goldfishing" werkt erg gebruiksvriendelijk
 bijgewerkt door axlar 1 jaar geleden
Blasty
1 jaar geleden
Quote:
8 uren geleden
Quote:
10 uren geleden
Ik ben voor moxfield gegaan en ben tot nu toe nog tevreden
Ik gebruik zelf ook Moxfield, al raadde ik boven archidekt aan, omdat ik niet wist dat moxfield ook prijzen van cardmarket kon tonen. Ik geef niets om de prijs van kaarten die ik al bezit, gebruik het meer om bij te houden wat ik in welk deck speel, voornamelijk wanneer ik kaarten in een ander deck nodig heb...
oh ja, en de "goldfishing" werkt erg gebruiksvriendelijk


Daarvoor gebruik ik de Bazaar site, ik kan een kaart zoeken, klik op 'bekijk alle decks met deze kaart' en filter de lijst met -b-
 bijgewerkt door Blasty 1 jaar geleden
burtyoungsters
1 jaar geleden
Ik vind moxfield geweldig. Je ziet welke kaarten in welk deck zitten, je kunt proxies toevoegen, prijzen zijn MCM prijzen... Helemaal top.
Whiskykid1008
1 jaar geleden
Ik gebruik zelf moxfield, de playtest functie heeft ook wel wat voordelen daar.
Eclavyrr
1 jaar geleden
Moxfield werkt idd erg goed, van een aantal promo’s herkend hij de prijzen niet maar erg fijne app.
jelmerz77
1 jaar geleden
Ik gebruik de Dragonshield app waarmee ik mijn collectie bij houdt.
Voordeel daarvan is voor mij dat je kaarten kan scannen met je telefoon. Waardes van verschillende sites. En je kunt er ook decks op zetten (alleen gebruik ik dit zelf niet)
Jareth1987
10 maanden geleden
Eveneens Moxfield, echt een zeer handige site🙂
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top