Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Budget alternatief

RexRegis
6 jaren geleden
We gaan weer eens iets nieuws proberen.

Je herkent het vast wel je wil graag een modern-deck spelen wat je leuk lijkt, maar je hebt wel gelijk een playset nodig ter waarde van 240 euro. Terwijl er vast een budget oplossing is. Ok, je zal er geen Grand Prix of Pro-Tour mee winnen maar een prima alternatief zal er wel zijn.

Dus nu leek het mij leuk om het volgende te starten. Als eerst noem ik een veel gespeelde kaart uit een format. Vervolgens hoop ik een mooi budget alternatief te vinden met jullie hulp.

Daar komt mijn eerste voorzet voor modern:


Succes! Ik ben benieuwd naar jullie budget alternatieven.
TheRobinros
6 jaren geleden
Dan denk ik dat Honored Hierarch dicht in de buurt komt, als Birds of Paradise geen budget meer is

Of, als beurt 2 extra mana in meerdere kleuren echt belangrijk is, kan je iets als Utopia Sprawl proberen... Ja, die is nog steeds redelijk duur (zeker voor een common), heeft flinke disadvantage omdat het een aura is en heeft geen exalted, maar hij doet wel wat de meeste andere kaarten niet doen: beurt 2 3 mana maken in kleuren naar keuze.

Leuk topic, trouwens
RSelen
6 jaren geleden
Als het je om de mana gaat kun je Multani's Harmony of Unbridled Growth gebruiken. Al moet je voor Harmony wel een creature hebben liggen. Om er iets van het exalted erbij te hebben is wel lastig zeg

Leuk topic. Zo ga je weer andere optie's zoeken
marcoboth
6 jaren geleden
Avacyn's Pilgrim is best een prima budget optie. Beestje, fixed je witte mana en rampt net zoals hierarch. Sylvan Caryatid is een prima multicolor budget versie voor wat tragere decks (succes fatal push, path, etc ).
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top