Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build your card #102

Belial6
5 jaren geleden
Hopelijk valt deze in de smaak

Triskelion88
5 jaren geleden
Dit zou dan meer een aura zijn dan een equipment. gevoelsmatig.
Belial6
5 jaren geleden
Ik wist niet helemaal of ik aura of equipment ervan moest maken.
Ik dacht dat dit idee beter was
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Pub
Land
: Add .
: Put a drink counter on target creature you control. As long as it has a drink counter, that creature gains "You may exert this creature as it attacks. When you do, it gets +2/+0 until end of turn. Remove all drink counters from this creature." (An exerted creature won't untap during your next untap step.)
"That black eye is your own fault. Go home and sleep it off."


Scratch that, deze is leuker

 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
MarcelN
5 jaren geleden


Er moest toch iets te verzinnen zijn met de Fairy in the Bottle

Ik denk dat ie nog steeds een beetje wonky is, maar hell.. here goes..

De eerste ability is het alcohol-gebruik alom.. ik moet 2 levens betalen (hersencellen die ik op non-actief zuip) en de tegenstander z'n creatures krijgen met wither blijvende schade door de alcohol. De speler zelf is, als ie "touched by faeries" is, te lam om terug te slaan.

De tweede ability vond ik wel cool, omdat het een soort van valse Immortality geeft (gain geen 5 leven, maar betaal er 2), je krijgt er nog wel het terug shuffle effect mee dus.

-----

En nu zie ik dat het symbool aan de verkeerde kant van de cost staat.. Ik kijk de judge even lief aan of ie 't door de vingers wil zien
 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
Wel een heftige kaart, die faerie unblockable geven en je kan nog heel lastig aangevallen worden ;P
Eclavyrr
5 jaren geleden
Nog drie dagen om wat bezopen ideëen neer te zetten
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
bartist
5 jaren geleden
Quote:
6 dagen geleden
.....

Scratch that, deze is leuker




Haha, dat ziet er uit alsof hij zo uit de booze cube had kunnen komen
 bijgewerkt door bartist 5 jaren geleden
AncientOne
5 jaren geleden
Quote:
6 dagen geleden
Pub
Land
: Add .
: Put a drink counter on target creature you control. As long as it has a drink counter, that creature gains "You may exert this creature as it attacks. When you do, it gets +2/+0 until end of turn. Remove all drink counters from this creature." (An exerted creature won't untap during your next untap step.)
"That black eye is your own fault. Go home and sleep it off."


Scratch that, deze is leuker




"drink 15"?
Enneh...: Plagiaat!
Judge!
 bijgewerkt door AncientOne 5 jaren geleden
Eclavyrr
5 jaren geleden
Oef, door een wat bewogen weekend nog niet aan judgen toegekomen, ik zal dat vandaag of morgen doen en de uitslag bekend maken!
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Ik vond hem random online, had geen idee dat hij in een cube hoorde .

AncientOne heeft natuurlijk wel gelijk, dus de almachtige judge van dit topic mag het alsnog meenemen, me diskwalificeren of mijn originele inzending nemen, allemaal best
Triskelion88
5 jaren geleden
tromgeroffel
Belial6
5 jaren geleden
*Zwaar overdreven tromgeroffel*
bartist
5 jaren geleden
Hij heeft gezegd dat hij ermee bezig gaat, maak hem niet zenuwachtig met jullie tromgeroffel
BuidingMage
5 jaren geleden
*nog vele malen meer tromgeroffel*
Triskelion88
5 jaren geleden
ik krijg lamme armen van het trommelen
Eclavyrr
5 jaren geleden
bartist met One Too Many
Interessant design, in eerste instantie en bij lichte intoxicatie gaat het creature alleen als een malle om zich heen meppen zonder zelfbehoud.
Pas als hij echt zo bezopen is dat ie niet meer voor zichzelf kan denken, dan kun je hem de dingen laten doen die jij wilt.
Het leuke hieraan is dat je wat voorwerk moet doen (het creature moet zich "indrinken").
Goede kaart, leuke ability en prima verwoord!

BuidingMage met Hangover
Een stevige kater zorgt ervoor dat het creature zich ziek, zwak en misselijk voelt.
Ik vind enerzijds dat het goed verwoord is met de -6/-2 en "cannot untap" alhoewel ik de stats aanpassing wat raar vind.
Met de tijd komt het creature ook wel van zijn kater af.
Mijn grootste commentaar zit op je keuze voor .
De kaart voelt onzettend aan in alle abilities en het is me iet helemaal duidelijk waarom je voor deze kleurcombinatie gekozen hebt.

AncientOne met Mean Drunk
Deze kaart voelt juist heel erg aan doordat het creature zich sterker voelt maar juist minder kan hebben en zich super aggressief opstelt.
Na afloop is ie moe. Ik vind dit een prima design, de enige manier om deze kaart te verbeteren was door er een Mean Red Wine Drunk van te maken

Koendert met Goblin Brewery
Je hebt zelf de meeste uitleg erbij gegeven, dus er valt voor mij niet veel te zeggen
Kijkend naar de casting cost en rarity tov de abilites voelt het ook prima aan, ook voelt de kaart erg rood aan omdat het keuzes zijn die je veel terug vind op rode kaarten en het vernietigen van de brouwerij op het einde is prima gekozen.
Ik ben blij dat je het commentaar van Bartist ten harte hebt genomen, de kaart komt daardoor erg goed uit de verf.

Magicfreak met Drunken Sailor
Hooray! And up she rises! Dit word drie maal gezongen voor elk couplet en zie ik ook terug in de kaart. Leuk!
Na de derde fles whiskey zijn ze de dronken zeeman echter zo zat (pun intended) dat ze hem overboord gooien.
Ik denk dat qua P/T rating en ability de kaart iets goedkoper had gemogen (mischien ), vooral omdat de ability vrij mana intensief is en niet oneindeig gebruikt kan worden.
De kaart is zeer flavorvol maar voelt iets te zwak aan op het moment

Belial6 met Keg of Temporal Happiness
Ik denk dat deze inderdaad beter als enchantment had gewerkt door een counter eraf te halen om een critter de bonus te geven, maar qua flavor is een equipment wel beter in het thema.
In het kader van comazuipen neemt het creature elke beurt een flinke hijs uit de ton, om ervolgens nokkie te gaan als de ton leeg is.
Ik denk dat het niet re-equippen overbodig is, je had het beterkunnen formuleren dat als de ton kapot gaat, of unequipped dat beide vervolgens eraan gaan.
Beetje wonky design, maar leuk bedacht en met veel flavor.

MagnusMagicus met Pub
Ik beoordeel je op de originele inzending, omdat dit degene is die je zelf had verzonnen en ingediend
Leuk om iemand te zien die een landje invoert! Ik ben erg aangenaam verrast over je gebruik van Exert, ik zag namelijk veel "doesn't untap" effecten langskomen, maar met Exert bereik je hetzelfde, en ligt qua naamgeving nog redelijk in thema.
Wederom wordt een arm critter in een dronken bui gelanceerd om vervolgens ergens zijn roes te gaan uitslapen. Het leuke aan deze kaart is dat het creature de dag erna weer vrolijk de bar binnen loopt en de hele heisa weer van voren af aan begint (totdat de partner het zat is)

MarcelN met Fae Absinthium
Erg krachtig effect voor zo'n fee in een flessie. Ik weet ook even niet zi snel waar deze op gebaseerd is, zat zelf te denken aan Legend of Zelda of de trope "Bottle Fairy" (een vrouw die veel drinkt).
Dat ter zijde is het een grappig effect, na het leegdrinken van de fles en de bijbehorende hoofdpijn zoemt er een irritante fee rondom je hoofd. Die wil je natuurlijk zo snel mogelijk kwijt, dus je stuurt hem naar iemand anders die afgeleidt is terwijl jij de volgende fles met Fae Absint gaat zoeken.
Ik denk wel dat je de fairy vanishing had mogen geven om een eventuele hardlock te voorkomen, maar ik mag dit soort kaarten wel.


Zo, en dan nu de uitsalg... uitlags, uitslag!


De top drie in willekeurige volgorde:
Koendert met Goblin Brewery
MagnusMagicus met Pub
AncientOne met Mean Drunk


De winnaar is uiteindelijk:

Tromgeroffel!

...
...
...

TromgeRofellos!

...
...
...

The Maelstromgeroffel!

...
...
...

TromgerofFelidar Cub!

...
...
...

Ja, ook ik kan flauw zijn

...
...
...

En dan nu voor het echie!

De winnaar is:

Koendert met Goblin Brewery!!!
Ik vond het overal design erg leuk, en met de aanpassingen van Bartist heb je er echt een kaart van weten te maken die niet alleen uitnodigt tot een borreltje, maar ook tot een feestje!

Gefelciteerd, succes met je lamme armen en het hosten van BYC #103!
 bijgewerkt door Eclavyrr 5 jaren geleden
Triskelion88
5 jaren geleden
haha thnx super leuk ik ga wat bedenken en kom zsm met een BYC #103
Belial6
5 jaren geleden
Gefeliciteerd!

En thnx voor de feedback, ik had zelf ook al verwacht dat erin terug zou komen.
MarcelN
5 jaren geleden
Filseteert Koendert! Puike kaart!

De fee in de absint is een legende over de groene fee die in de absint resideert.. Absint was vroeger veel en veel sterker dan dat het nu is en er zaten ook stoffen in die je aan t hallucineren brachten.. de fee was daar de belichaming van.. of zoiets was t in ieder geval

Goed punt van dat vanishing trouwens
 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 31 posts
  • Laatste post MarcelN 5 jaren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 5 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top