Build your Card #109

bartist
17 dagen geleden
Quote:
5 uren geleden
Ik dacht dat het gebaseerd was op de ezel van de efteling die gouden muntjes uit zen achterste vuurt.

Haha, nu ik er over nadenk zijn er redelijk wat sprookjes met goud-producerende ezels

@Daedalon: je kaart is gaaf, maar mist een rarity en heeft wat... Ouderwetse verwoording. "comes into play" is volgens mij al een tijdje vervangen door "enters the battlefield", en in Kaladesh is het maken van tokens aangepast van "put a ...... onto the battlefield" naar "create a ........"
Voor jou token zou er dan dus staan "create a 4/4 White Angel creature token with flying and protection from Black and Red"

@Magicfreak: jij mist een p/t voor je kaart
 bijgewerkt door bartist 17 dagen geleden
Magicfreak
17 dagen geleden
Quote:
55 minuten geleden

Fixed
 bijgewerkt door Magicfreak 17 dagen geleden
Daedalon
17 dagen geleden
Quote:
13 uren geleden
Hansel and Gretel
Legendary Creature - Human (R)
Vanishing 4 (This creature enters the battlefield with four time counters on it. At the beginning of your upkeep, remove a time counter from it. When the last is removed, sacrifice it)
When Hansel and Gretel attacks, search your library for a basic forest card and put it onto the battlefield.
Hansel and Gretel must be blocked if able.

1/1

Gebaseerd op hans en grietje uiteraard

Quote:
19 uren geleden
Maiden of the Silver Hand
Creature - Human Cleric
Kicker
Target opponent draws a card.
When Maiden of the Silver Hand comes into play, if it was kicked, put a 4/4 white Angel creature token with flying onto the battlefield and this card has Protection from Black and Red.
1/3

Het sprookje waarop ik dit heb gebaseerd is The Girl without Hands van Grimms' Fairy Tales.

Ik geloof dat je de rarity bent vergeten
Quote:
13 uren geleden
Quote:
19 uren geleden
Ik dacht dat het gebaseerd was op de ezel van de efteling die gouden muntjes uit zen achterste vuurt.

Haha, nu ik er over nadenk zijn er redelijk wat sprookjes met goud-producerende ezels

@Daedalon: je kaart is gaaf, maar mist een rarity en heeft wat... Ouderwetse verwoording. "comes into play" is volgens mij al een tijdje vervangen door "enters the battlefield", en in Kaladesh is het maken van tokens aangepast van "put a ...... onto the battlefield" naar "create a ........"
Voor jou token zou er dan dus staan "create a 4/4 White Angel creature token with flying and protection from Black and Red"

Fixed ^^
kolonelnick
16 dagen geleden

Ik denk dat het vrij duidelijk is waar mijn kaart op is gebasseerd. De drie kleine biggetjes! dit is het huisje van bakstenen wat de wolf niet omver geblazen kreeg vandaar het indestructible. Dit zou een onderdeel zijn van een rarity cycle waarbij house of straw common is en house of sticks uncommon. Dit is dus de rare van deze cycle. Het is een stevig huis en hij beschermt alle biggetjes die er in zitten.

en voordat je denkt, maar he dit is toch disney? disney heeft een adaptatie gemaakt, maar de eerste prints van het verhaal komen al uit 1840 en het verhaal zelf is mogelijk nog ouder. Dus hopelijk wordt deze inzending goedgekeurd
 bijgewerkt door kolonelnick 15 dagen geleden
Eclavyrr
16 dagen geleden
Ik keur in principe alles goed zolang het maar op een origneel sprookje/sage/legende is gebaseerd. Dus by Tangled cq Rapunzel vind ik prima, Wreck it Ralph niet want die heeft geen oorsprong in den oude sagen ende legenden.
TheRobinros
16 dagen geleden
The Cursed, Red Shoes
Legendary Artifact - Equipment
: Attach ~ to target creature an opponent controls. Activate this ability only any time you could cast a sorcery.
Equipped creature loses all other abilities and attacks each turn if able.
At the beginning of your upkeep, if ~ is attached to a creature, sacrifice it.

Lijkt me duidelijk
Eclavyrr
16 dagen geleden
Quote:
56 minuten geleden
The Cursed, Red Shoes
: Attach ~ to target creature an opponent controls. Activate this ability only any time you could cast a sorcery.

Lijkt me duidelijk

Vraagje over de laatste regel, moet je het creature of het artifact saccen?
bartist
16 dagen geleden
@kolonelnick: is het de bedoeling dat je de "boar rescue" ook kan doen als de fortification niet aan een landje zit? Want zoals het nu leest is het een artifact met een ability, die je ook toevallig aan een landje kan plakken
Eclavyrr
16 dagen geleden
Volgens mij moet het dan iets zijn in de trend van Fortified land has ,: blabla
 bijgewerkt door Eclavyrr 16 dagen geleden
sibrand
16 dagen geleden
Wishing Table

Legendary Artifact

: Put a food counter on target Wishing Table.

,: For each food counter on Wishing Table, draw a card. Then remove a food counter from it.
Sunitram
16 dagen geleden
Curse of Slumber

Enchantment - Aura

Flash, Hexproof

Enchant creature

When Curse of Slumber enters the battlefield, tap enchanted creature.

Enchanted creature loses all abilities and doesn't untap during untap steps.

Whenever enchanted creature becomes untapped, sacrifice Curse of Slumber.

---

Sneeuwwitje, Doornroosje, pick your poison. Beiden bleven slapen totdat een externe invloed de spreuk verbrak (ik zeg bewust 'externe invloed' omdat Sneeuwwitje niet in alle versies van het verhaal wakker werd gekust); vandaar de sacrifice if untap ability. Blijkbaar waren het wel heel machtige spreuken, want vooral in het geval van Doornroosje kreeg niemand de spreuk ongedaan; vandaar hexproof (let op: de Aura heeft hexproof, niet het creature waar ie aan hangt!). En in beide gevallen sloeg de vloek toe op een onbewaakt moment; vandaar de flash.

Qua complexity denk ik wel dat ik echt op het randje zit van wat je met een uncommon kaart mag doen, maar ik denk/hoop dat de mana cost 'm net aan de uncommon kant van de grens met rare houdt
 bijgewerkt door Sunitram 16 dagen geleden
kolonelnick
15 dagen geleden
Quote:
8 uren geleden
@kolonelnick: is het de bedoeling dat je de "boar rescue" ook kan doen als de fortification niet aan een landje zit? Want zoals het nu leest is het een artifact met een ability, die je ook toevallig aan een landje kan plakken

Oeps, goed dat je het zegt. Die gaan we aanpassen
TheRobinros
15 dagen geleden
Quote:
11 uren geleden
Quote:
12 uren geleden
The Cursed, Red Shoes

Lijkt me duidelijk

Vraagje over de laatste regel, moet je het creature of het artifact saccen?

Het artifact. De schoenen verslijten na verloop van tijd
Koendert
15 dagen geleden
The Story of the Sandman

Enchantment — Saga

(As this Saga enters and after your draw step, add a lore counter. Sacrifice after III.)
I - Target Forest becomes a 4/4 Treefolk creature until end of Turn, it is still a land
II — Target Artifact Becomes an artifact creature with power and toughness each equal to its converted mana cost.
III — Create a 3/3 blue Stork bird creature token with flying

In het sprookje van Klaas Vaak gebeurt er op iedere dag iets anders. aangezien de saga's 3 events hebben heb ik de verhalen van maandag dinsdag en woensdag gepakt
Maandag veranderen de bloemen in grote bomen
Dinsdag komen de meubels tot leven
Woensdag overstromen de straten en land er een Ooievaar op het deck van de boot.

en uiteraard past er maar 1 set logo bij en dat is weatherlight
 bijgewerkt door Koendert 14 dagen geleden
kolonelnick
14 dagen geleden
De verwoording van je kaart moet iets anders koendert. Tegenwoordig is het creëren van een token anders verwoord. De juiste verwoording hier moet zijn : create a 3/3 blue bird creature token with flying.
kolonelnick
5 dagen geleden
Nog maar een paar uurtjes
Eclavyrr
5 dagen geleden
Wil je nog een entry inschieten? Wees dan snel want de tijd vliegt voorbij!
Ik zal dit weekend de beoordelingen doen gezien het "binnen blijven met een dekentje op de bank en hete chocomel met pepernoten" weer is
MagnusMagicus
5 dagen geleden
Sleeping Beauty
Creature - Human Princess
Sleeping Beauty enters the battlefield tapped and does not untap.
Sleeping Beauty can't attack or block.
When a Knight enters the battlefield under you control, Sleeping Beauty loses all abilities and becomes base 2/2.
0/1
bartist
23 uren geleden
De spanning stijgt! Wie wint?
Eclavyrr
9 uren geleden
Ah sorry! Mijn weekend was een beetje volgelopen waardoor ik dit helemaal uit het oog verloren was. Ik zal zsm de beoordelingen doen!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 27 posts
  • Laatste post Eclavyrr 9 uren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 19 dagen geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL