Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Build Your Silence #1

TheRobinros
3 jaren geleden
Beste medeBoMmers,

Zoals te lezen in dit uitermate volwassen topic, heb ik toestemming gekregen om een Build Your Card-variant te beginnen. Het idee is simpel: post een afbeelding van een kaart (tussen [ka] en [/ka] dus) en schrijf daaronder de flavortekst van die kaart over, waarbij je één woord vervangt door een ander, door de host opgegeven woord. De host zal de leukste/grappigste/beste/mooiste inzending bepalen en de winnaar wordt de volgende host, waarbij het volgende woord moet staan in de flavortekst van de winnende kaart. Het woord van de eerste editie is, zoals je misschien al gegokt had, silence.

Wat spelregels:
1. Hoogstens één kaart per persoon. Edit je inzending, als je een andere wil insturen.
2. Houd het luchtig en leuk voor iedereen.
3. Vervoegingen van het woord (bijvoorbeeld meervoudsvormen, verleden tijden) zijn toegestaan, maar minder is mooier (imo, pas dit vooral aan als je de volgende host bent en het hier niet mee eens bent)

De deadline voor editie 1 is vrijdag 26-2, 23:59:59

Succes!



Not all heroes die in silence.
MitchDeBaas
3 jaren geleden


When the task spilled over into undeath, he stopped calling it his silence work.
Eclavyrr
3 jaren geleden


"Everybody but me - SILENCE!"
 bijgewerkt door Eclavyrr 3 jaren geleden
Daedalon
3 jaren geleden


"The Gitaxians whisper among themselves of other worlds. If they exist, we must bring Phyrexia's Silence to them."
 bijgewerkt door Daedalon 3 jaren geleden
Teruans
3 jaren geleden

"Her triumph came not from achieving her ideal self, but from rejecting the idea of silence.
 bijgewerkt door Teruans 3 jaren geleden
DarthosOfMeletis
3 jaren geleden


Deze dude is fan van Simon & Garfunkel:
"The sound of silence is a song that fills its heart with joy."
stefke78
3 jaren geleden
Dit gaat zeker niet de winnaar worden, maar ik kon het niet laten.



"Silence."
 bijgewerkt door stefke78 3 jaren geleden
carlovdm
3 jaren geleden


The Izzet specialize in unnatural silence.
Blasty
3 jaren geleden


"I'm bored with silence."
 bijgewerkt door Blasty 3 jaren geleden
Gijsneus
3 jaren geleden


"Dawn-kissed, he nourishes the golden silence."
—Psemilla, Meletian poet
bartist
3 jaren geleden


"Absolute Silence is the only true authority. Anything less is a lie told by the weak" - Garruk Wildspeaker
SceneFizza
3 jaren geleden


"When you are gone, will anyone remember your silence?"
 bijgewerkt door SceneFizza 3 jaren geleden
Whiskykid1008
3 jaren geleden


“Take a quiet silence to reflect on your sins”
 bijgewerkt door Whiskykid1008 3 jaren geleden
TheRobinros
3 jaren geleden
Feedback schrijven is moeilijk, omdat er soms niet veel op aan te merken is. Dat ga ik denk ik dan ook niet per kaart doen, zoals bij build your card...

Mijn persoonlijke topdrie bestaat, op chronologische volgorde, uit:
Eclavyrr met Ib Halfheart, Goblin Tactician,
Teruans met Chandra's Triumph en
Gijsneus met Alseid of Life's Bounty


Simon and Garfunkel had de topdrie ook gehaald, als die niet twee woorden vervangen had; desondanks erg mooi gevonden, DarthosOfMeletis!

De meest poëtische kaart en dus de winnaar van de eerste editie, vind ik toch wel Alseid of Life's Bounty van Gijsneus. "Dawn-kissed, he nourished the golden silence." klinkt iets wat een poeet genaamd Psemilla zo hoor zeggen. Prachtige kaart en gefeliciteerd!
Gijsneus
3 jaren geleden
Wat leuk! Bedankt :-)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top