Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Chaos draft

maus
4 jaren geleden
Draften met packs die allemaal uit een ander block komen.

Bv. 1 persoon heet als boosters. return to ravnica, theros, dominaria. En zo door voor iedereen aan de tafel. Zo heeft ieders booster een verschillend thema.

Zal dit erg leuk zijn door de verschillende strategieën of juist heel frustrerend zijn voor het mogelijk gebrek hiervan?
 bijgewerkt door maus 4 jaren geleden (Spelfout)
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Beide

Het is heel erg leuk om te doen, al krijg je er geen coherente decks van . Sterker nog, Magic heeft afgelopen week de premiere gehad van de "Mystery Booster", die een chaos draft nadoet! Die boosters zijn momenteel alleen op conventies te vinden, maar liggen in maart 2020 ook in de winkel.
Dordledum
4 jaren geleden
En vergeet de Draftbox Chaos Draft niet!

Ik vind het zelf super leuk, maar je moet wel kunnen improviseren en het kan wel erg random/chaotisch zijn.

Blasty
4 jaren geleden
Het is wel goed te doen, aangezien er altijd wel per kleur een strategie is die sets overstijgt, zoals mill (kaarten van de library in het graf dumpen), +1/+1 counters, instant/sorcery matters, graveyard interactie. Het is de kunst om de kaarten bij elkaar te vinden die elkaar daarin versterken.

Helaas kom je ook vaak kaarten tegen waar je niks aan hebt, zoals Lens of Clarity, Whispering Snitch, Arena of the Ancients (die draft wil ik wel mee doen )
Dordledum
4 jaren geleden
Quote:
38 minuten geleden
Helaas kom je ook vaak kaarten tegen waar je niks aan hebt, zoals Lens of Clarity, Whispering Snitch, Arena of the Ancients (die draft wil ik wel mee doen )


Geen van de 3 zijn echt loze kaarten eigenlijk, maar functioneren inderdaad suboptimaal in dit format.
maus
4 jaren geleden
Het is vast wat meer structuur te geven door core boosters toe te voegen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Ik zou je er niet al te veel zorgen over maken. Als je het "Chaos Draft" noemt, dan verwacht iedereen wel wat chaos
Dordledum
4 jaren geleden
Als je perse structuur wilt, kan je dit net zo goed niet doen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 8 posts
  • Laatste post Dordledum 4 jaren geleden
  • Gemaakt door maus 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top