Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander Hot and Cold.

Bassiuz
12 jaren geleden
Commander Hot and Cold is een forumspel, waarin je mag stemmen op welke commander je het aller coolst vind! Het werkt alleen iets anders als een normale stemming.

Allereerst gaan we straks een aantal Commanders nomineren. We gaan spelen met 24 commanders, en de eerste 8 mensen die posten mogen allemaal 3 commanders nomineren. Dezelfde nomineren heeft geen zin, elke commander mag maar 1x meedoen, want hij is legendary ;].

Nadat we alle commanders bepaald hebben gaan de stemrondes beginnen. Elke commander begint met 10 punten. Elke dag mag je 3x stemmen, maar je mag niet 2x achter elkaar posten. Je moet dus steeds wachten todat er iemand na jou heeft gepost, voordat je je volgende stem mag uitbrengen.

Als je stemt, kies je 2 commanders uit. De ene commander krijgt er 1 punt bij, en de andere commander verliest 1 punt. Zodra een commander op 0 staat, ligt hij uit de competitie.

Een voorbeeld:

Sygg, River Guide - 12
Doran, the Siege Tower - 15
The Mimeoplasm - 6

nu ben ik de volgende die gaat stemmen. Ik wil graag dat Sygg wint, die vind ik tof. Doran gaat iets te hard naar mijn zin! Mijn stem is dus als volgt:

Sygg, River Guide +1
Doran, the Siege Tower -1

Ik zal dan die punten van de lijst afhalen, maar de puntenlijst is niet altijd up to date. Ik zal posten als ik de lijst heb geupdate, en anders moet je maar eventjes verder rekenen, als dat cruciaal is ;].




- Rafiq of the Many 7
- Kaalia of the Vast 22
- Memnarch 11
- Mayael the Anima 14
- Doran, the Siege Tower 14
- Zedruu the Greathearted 16
- Scion of the Ur-Dragon 12
- Riku of Two Reflections 2
- Drana, Kalastria Bloodchief 10

10the - Numot, the Devastator
De eerste general die de top 10 uitvliegt! Voor een matige land destruction general bleef hij er toch best lang in! Een underdog denk ik, want niemand was echt bezig met Numot eruitgooien. Noujah, nu is hij dood, en ik denk toch wel een verdiende 10e plaats!

11the - Atogatog
Atogatog is echt een rot general. Als iemand mij een goed Atogatog deck laat zien, krijgt hij een cyberkoekje. Maar voor de flavour, vette man! Gewoon van alles en nog wat opeten, en dan hoeken als een gek. Vast leuk kom mee te spelen! Atog jammer dat hij er nu uitligt.

12the - Momir Vig, Simic Visionary
Momir Vig is een man met een consistente creature klok. Zijn chemische kracht om stad en land af te zoeken naar andere wezens, en die naar zich toe te brengen, is amper te verwoorden in flavour, maar mechanic-wise is het een awesome man! Mystic Snake, anyone?

13the - Zur the Enchanter
Zur! Wat een coole general is dat. Zo veel potentie om lekker irritant te zijn! _3. Het slechte aan EDH is dat je je consistentie mist, maar nu is je hele deck een toolbox! Kan het beter? Nee dat kan niet beter. (Behalve een Wheel of Sun and Moon die alleen wit is, dat zou nutsienutsie zijn). Diplomatic Immunity aan zijn zijde, en dood gaat ie al bijna niet meer. Natuurlijk ga je janken als iemand een kaart als Spin into Myth heeft. Dan word je leven pas écht Zur.

14the - Vorosh, the Hunter
Vorosh is een coole draak, en had zeker in de top 10 moeten zitten. Omdat ik lang niet heb geupdate hebben heel veel mensen gedacht dat Vorosh nog heel hoog stond, en zijn ze hem maar gaan nerfen. Toen stond hij opeens op 2, en dood was ie. Balen, want hij is bést classic. Sleep tight, Vorosh, volgende keer beter!

15the- Angus Mackenzie
Angus! De enige echt antieke general van de groep. Vet effect, en een ven de cooslte Bant generals! Rafiq heeft hier ook veel aanhang, is ook bant, en er kan maar 1 beste Bant general zijn. Hierdoor heeft Angus een beetje weinig aandacht gekregen, en is ongeveerl op de zelfde manier als Borborygmos dood gegaan, stil en onopgemerkt. Combat damage preventen is niet genoeg om een hot and cold te winnen. Jammer Angus ;D.

16the - Nicol Bolas
De grote Bolas is eruit! Vermoedelijk het lievelingetje van Victorvandoom, aangezien hij hem maar bleef backuppen. Door zijn grote steun kon hij het zo lang uithouden, en Nicol Bolas is blij met zo'n waardevolle Slave of Bolas (Flauw grapje hè ;]). Op het einde zag zelfs Victor het niet meer zitten, en stemde hij tégen zijn lieveling, die er nu dus eindelijk uit ligt. Tsja, zonder zo'n trouwe supporter is het moeilijk om die upkeep te betalen. Tot ziens Bolas, tot in de Planeswalker hot and cold?

17the - Borborygmos
Huh..? Borborygmos...? Deed die ook nog mee? Njah, nu niet meer dus .

18the - Progenitus
Deze zeer overpowerde grote slangenkop die alleen doodgaat aan de Wrath of God en cornuiten, was voor velen als een puist op het gezicht van deze wedstrijd . Anderen waren juist fan, en zagen Progenitus met trots groeien en groeien! Maar op dat punt is de raid begonnen, en intussen zijn er eerst 4 andere nog gesneuveld, voor uiteindelijk Progenitus het ook moest afleggen. Ach, fijn om zo'n man dood te hebben na er zelf dood aan te gaan in Legacy . Nu hebben we toch iets gevonden waar die Progenitus geen protection van heeft!

19the - Sliver Overlord
Deze koning van de slivers is wel de coolste man om in je sliver deck te spelen. Slivers zijn veelzijdig, en heel erg leuk om mee te spelen. Soms zijn ze wel iets te sterk, vooral met deze vetzak als commander. Maarja, als het gaat om power, waarom staat op dit moment Rafiq op 24? Ik denk dat mensen denken dat slivers een te straigt forward deck is ;D. Nouja, de 2e en laatste sliver commander die er uit vliegt in deze wedstrijd (Blijft die grap leuk?). Nu kunnen ze weer terug gaan vissen, met hun hengelneuzen ;].

20the - Sharuum the Hegemon
Sharuum, de dikke trukenman! Met al zijn metalen mannen kan hij zo ontzettend veel teweeg brengen in een heftige strijd tussen de planeswalkers. Coole decks zijn hier mee te bouwen, maar hij was vooral goed toen je een of andere gekke infinite combo met hem had. Weet niet meer precies welke. Njah, de decks kunnen wel eens super veel te goed zijn, en daarom vangt deze meneer veel haat. Jammer, want voor een echte Johnney was dit wel een mooie!

21the - Sygg, River Guide
Helaas. De 2e Merfolk van de race is er ook al uit. En meteen ook de coolste merfolk. Deze man was voortbestemd om de race te winnen, maar de liefhebbers van Progenitus hebben hem er masaal uitgekicked. Dit duistere pact was zo kleurloos, dat zelfs de protection van Sygg geen effect had. Jammer, want normaal beschermt hij alles en iedereen die in zijn rivieren woont. Natuurlijk een beetje een rogue, want niemand speelt Sygg, maar ik vind hem cool! _3

22the: - Ulamog, the Infinite Gyre
De enige Eldrazi in deze competitie, en dat is maar goed ook. Eldrazi's zijn flauw, omdat de Annihilator Ability gewoon super goed is, en de mana is niet echt een probleem. Natuurlijk moet je daar wel een colorless deck voor bouwen, maar daar is Karn voor uitgevonden ;]. Ulamog valt hier, en eindigt iig nog boven Kiki Jiki en Mistform. Nou ga maar lekker gieren tot in het oneindigen, Ulamog, want je ligt eruit. Goodbye ;D.

23rd: - Mistform Ultimus
Mistform Ultimus. Eigenlijk een legend die juist een helemaal niet speciale ability heeft. Magnus heeft hier een groots deck mee, en is er enorm fan van. Ik vind het ook wel een vette general, omdat hij zo ongewoon is. Het publiek vond hem blijkbaar niet cool genoeg, en de ultieme mist verdwijnt hier door de ochtendzon.

24the: - Kiki-Jiki, Mirror Breaker
Kiki-Jiki ligt er al vlug uit. Waarschijnlijk komt dit omdat er veel saaie combo's mee te maken zijn, en dat is niet leuk in T2. Persoonlijk ben ik nogal een Kiki Jiki doodhakker, omdat ik in een EDH tournooi dood gemaakt werd door Kiki Jiki + Sundering Titan. ;-;...
 bijgewerkt door Bassiuz 12 jaren geleden
Victorvndoom
12 jaren geleden
ik kies drie commanders en nomineer
-Nicol Bolas (*art work is die wel van FTV dragons)
-Vorosh, the Hunter
-Sliver Overlord
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
Bassiuz
12 jaren geleden
Quote:
Victorvndoom 17-11-2011 om 17:00
ik kies drie commanders en nomineer
-Nicol Bolas (*art work is die wel van FTV dragons)
-Vorosh, the Hunter
-Sliver Overlord


Hoe zet ik dat er ook al weer bij?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
Bassiuz 17-11-2011 om 17:38
Quote:
Victorvndoom 17-11-2011 om 17:00
-Nicol Bolas (*art work is die wel van FTV dragons)
Hoe zet ik dat er ook al weer bij?


Check de Symbolen pagina [k]Nicol_Bolas|fvd[/k] (zonder _) = Nicol Bolas
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
Bassiuz
12 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 17-11-2011 om 18:01
Quote:
Bassiuz 17-11-2011 om 17:38
Quote:
Victorvndoom 17-11-2011 om 17:00
-Nicol Bolas (*art work is die wel van FTV dragons)
Hoe zet ik dat er ook al weer bij?


Check de Symbolen pagina [k]Nicol_Bolas|fvd[/k] (zonder _) = Nicol Bolas


Oh, die pagina is wel handig! ik wist de afkorting niet .
manintights
12 jaren geleden
van mij mogen de volgende 3 aan de lijst toegevoegd worden:

Kaalia of the Vast
Numot, the Devastator
Doran, the Siege Tower
 bijgewerkt door MagnusMagicus 12 jaren geleden
magu
12 jaren geleden
Ik ga voor:
Zur the Enchanter
Momir Vig, Simic Visionary
Kiki-Jiki, Mirror Breaker
 bijgewerkt door magu 12 jaren geleden
Bassiuz
12 jaren geleden
Nog maar 2 mensen die kunnen nomineren, voor we gaan beginnen!
Bassiuz
12 jaren geleden
Ik vind het anders ook best prima om met wat minder generals te spelen Ik denk dat de vetste wel genoemd zijn zo. Als iemand nog wil nomineren, voor 12 uur kan het nog ;]. Om 12 uur begin ik met het spel, en is nomineren dus niet meer mogelijk.
Kirsebaer
12 jaren geleden
Ik mis toch echt:
Progenitus
Memnarch
En, omdat het kan: Ulamog, the Infinite Gyre
Bassiuz
12 jaren geleden
En dan zijn we vol, en we gaan van start!

+1 Sygg, River Guide
-1 Kiki-Jiki, Mirror Breaker
caingarn
12 jaren geleden
+1 Progenitus
-1 Mistform Ultimus
Bassiuz
12 jaren geleden
+1 Sygg
-1 Ulamog
manintights
12 jaren geleden
+1 Doran
-1 Boborgymoss
Tamar
12 jaren geleden
-1 Sygg, River Guide
+1 [k]Doran, the Siege Tower [/k]
MagnusMagicus
12 jaren geleden
-1 Kiki
+1 Zedruu
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 854 posts
  • Laatste post Bassiuz 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Bassiuz 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top