Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Commander: Kaart van de Dag!

MagnusMagicus
5 jaren geleden
Leuke kaart met coole ability in kleur die niet overstroomt van verschillende Commanders. Past wel meer in een relaxtere omgeving, want kost veel mana. Leuk! Nooit mee of tegen gespeeld trouwens
Dordledum
5 jaren geleden
Ik zie haar ook een beetje als de casual versie van Kaalia of the Vast.
LeKrutes
5 jaren geleden
laatst een aan geruild. weet nog niet of het een apart deck wordt of hij wordt onderdeel van de 99.

Wat vinden jullie van
 bijgewerkt door LeKrutes 5 jaren geleden
Roks1983
5 jaren geleden
Noosegraf Mob geeft echt een hoop value voor 6 mana. Speel hem in bijna ieder reanimator deck.
Sunitram
5 jaren geleden
Lekkere combo met Whisper, Blood Liturgist! Met beiden op het veld: zorg dat er genoeg spells worden gecast dat de Mob sterft aan een gebrek aan counters (lijkt me niet heel moeilijk in Commander). Tap Whisper, sac 2 zombie tokens, haal Mob terug, rinse, repeat. Zie dat zombieleger groeien!

En zoals zo vaak: werkt met counters, dus dikke matties met Atraxa, yadda yadda yadda...
Morph
5 jaren geleden
Ondanks dat hij al ontzettend veel reprints gehad heeft blijft ie rond de 5 euro hangen, ik ken ook geen enkel commander deck dat niet beter wordt van deze kaart. Samen met Sol ring basis-kaart in al mijn decks. Nominatie van vandaag:

Solemn Simulacrum
LeKrutes
5 jaren geleden
Quote:
24 minuten geleden
Ondanks dat hij al ontzettend veel reprints gehad heeft blijft ie rond de 5 euro hangen, ik ken ook geen enkel commander deck dat niet beter wordt van deze kaart. Samen met Sol ring basis-kaart in al mijn decks. Nominatie van vandaag:

Solemn Simulacrum


Verkeerde topic
Sunitram
5 jaren geleden
Ehm, Morph... we hebben al een kaart van de dag ^^"

Neemt niet weg dat Solemn inderdaad een Commander All Star is en z'n plekje in al die decks meer dan verdient!
Dordledum
5 jaren geleden
Mob: top voor alles wat met zombies, reanimation en +1/+1 counters werkt

Solemn: staple die ik in veel decks stop die een probleem hebben om te rampen (alles zonder groen?), leuk ook om te blinken!
MarcelN
5 jaren geleden
Quote:
51 minuten geleden
Ondanks dat hij al ontzettend veel reprints gehad heeft blijft ie rond de 5 euro hangen, ik ken ook geen enkel commander deck dat niet beter wordt van deze kaart. Samen met Sol ring basis-kaart in al mijn decks. Nominatie van vandaag:

Solemn Simulacrum



Ik gooi 'm in de wishlist
 bijgewerkt door MarcelN 5 jaren geleden
Morph
5 jaren geleden
Quote:
52 minuten geleden
Ehm, Morph... we hebben al een kaart van de dag ^^"

Excuus verkeerd topic inderdaad
Quote:
27 minuten geleden
Ik gooi 'm in de wishlist

Thnx
 bijgewerkt door Morph 5 jaren geleden
n4ppy
5 jaren geleden
Quote:
4 uur geleden
En zoals zo vaak: werkt met counters, dus dikke matties met Atraxa, yadda yadda yadda...

+1/+1 !

Werkt ook heel leuk met Cauldron of Souls
JEV
5 jaren geleden
Tussen de random kaarten kwam ik deze tegen:



Komt natuurlijk uit de Judgement reeks Incarnations. Swampwalk lijkt mij best prima, aangezien zwart wel veel gespeeld wordt in EDH, maar dit is natuurlijk helemaal geen probleem als je Urborg, Tomb of Yawgmoth hebt liggen.

Het lijkt mij een kaart waarvan veel mensen denken "Oh, wat een gedoe om beestjes unblockable te maken", maar die stiekem erg sterk is.
Dordledum
5 jaren geleden
Ik heb deze gespeeld in Wrexial, the Risen Deep wat gedeeltelijk om swamp en islandwalk draaide. Heel effectief.
LeKrutes
5 jaren geleden
Ik speel ze allemaal behalve de witte. De rest geeft gewoon erg goeie abilitys.

- Wonder je hele team flying geven. Speel hem in Prime Speaker Zegana. Pak in dit deck zoveel kaarten dat ik vaak moet discarten naar de hand size. Ik kan dan Wonder mooi in mijn graveyard leggen. Zelfde geldt trouwens voor Brawn.
- Brawn top kaartje geeft je hele team trample dit wil je graag hebben in een groen deck. Zeker in graveyard basted decks als Meren of Clan Nel Toth en The Gitrog Monster.
- Anger geeft je hele team haste. Haste is zo belangrijk in commander om potten te winnen.
- Filth maak je leger in veel gevallen unblockable omdat er vaak wel zwart wordt gespeeld.
MarcelN
5 jaren geleden
Ik zag een Incarnation en ik dacht: Ja! LeKrutes huilt nu van geluk

Hij speelt ze vaak en ja, die krengen liggen je als tegenstander vaak smerig in de weg. In Dredge / Reanimator decks die spullen graag de graveyard in willen plempen zijn dit auto-includes wat mij betreft. Je hele leger evasion geven door alleen maar een kaart in je graveyard te doen is echt een dikke vette wincon!
Krabbel
5 jaren geleden
Discussievoer voor de dag:



Draw 4 is super relaxed, maar ja, die Annihilator he....
Overweeg hem zelf voor een Mono commander deck.
Wat denken jullie? Ok, of toch te sterk?
Dordledum
5 jaren geleden
Ik zou hem zelf niet snel spelen vanwege Annihilator inderdaad, maar ik heb hem ook nog niet weggedaan, wat ik meestal wel doe met kaarten die ik voor Commander niet leuk vind.

Eigenlijk zou ik 1 kaart met Annihilator per deck wel ok vinden nog, onder voorwaarde dat hij in het thema past, maar is dan wel weer veel. Twijfelgeval wat mij betreft.
nielsvd
5 jaren geleden
Annihilator is echt Meh in Commander. Zie deze kaart liever in het kijkgedeelte van een ruilmap.
derooy89
5 jaren geleden
Vind denk ik Kozilek, the Great Distortion een betere optie.. Als t om een dikke boddy gaat en wat draw.. Dat annihilator is egt... Ehh.. Je zoekt wel gericht vrienden.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top