Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Community Onderzoek + onze Discord community

MrAdrian
3 maanden geleden
Achter de schermen werken wij hard aan onze community, maar om deze te blijven verbeteren hebben we jouw mening nodig! Help ons door deel te nemen aan het Bazaar of Magic Community onderzoek. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 10 minuten.

Als dank verloten wij onder de inzendingen een Outlaws of Thunder Junction Bundle.

Vul de enquête in vóór 31 mei om kans te maken.

Alvast bedankt!

------

Aan de mensen die 'm al hebben ingevuld: bedankt! Ik ga de komende week eens alle antwoorden goed doornemen. Ik heb er nu wel al vluchtig doorheen gekeken en 't viel mij op dat meerdere mensen aangaven dat ze graag van Discord gebruik maken en ook als feedback gaven: "maak een Discord aan".

Goed nieuws: dit hebben wij al. Sterker nog, de Discord is sinds maart het centrale punt van de Bazaar of Magic Community. Meer info waarom we deze keuze hebben gemaakt is hier te vinden.

Join de Discord door hier op te klikken!

Zie jullie daar?
 bijgewerkt door MrAdrian 3 maanden geleden
piano
3 maanden geleden
De charme/allure van een goedgebouwde forumwebsite wint het voor mij nog altijd van Discord, waar alles gemakkelijk verzuipt in een eindeloze muur van text.
Gijsneus
3 maanden geleden


De link doet het niet?
maus
3 maanden geleden
"invalid dynamic link"

Is watik te zien krijg als ik op de link click.
Hieronymus
3 maanden geleden
Ik heb op 17 mei een mail ontvangen met een uitnodiging om de enquête in te vullen. De mail stond in mijn reclame folder. Die link in de mail werkt wel.
Gijsneus
3 maanden geleden
Wellicht werkt deze link wel voor iedereen die hier nog komt:
Link
thegeertfiles
3 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
De charme/allure van een goedgebouwde forumwebsite wint het voor mij nog altijd van Discord, waar alles gemakkelijk verzuipt in een eindeloze muur van text.


Dat had ik ook. Als je niet de hele tijd kijkt en af en toe op discord kijkt staan er teveel berichten om even snel te lezen.
MrAdrian
3 maanden geleden
Quote:
3 dagen geleden


De link doet het niet?


Vreemd, deed 't wel toen ik de post previewde. De link doet 't nu wel!
MrAdrian
3 maanden geleden
Quote:
1 dag geleden
Quote:
3 dagen geleden
De charme/allure van een goedgebouwde forumwebsite wint het voor mij nog altijd van Discord, waar alles gemakkelijk verzuipt in een eindeloze muur van text.


Dat had ik ook. Als je niet de hele tijd kijkt en af en toe op discord kijkt staan er teveel berichten om even snel te lezen.


Het is mogelijk om Discord als een forum in te richten. Ik krijg vaker deze feedback dus ik overweeg binnenkort een test te doen waarbij meer van de forum functionaliteiten gebruik maken die Discord ook aanbiedt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post MrAdrian 3 maanden geleden
  • Gemaakt door MrAdrian 3 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top