Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Dark Ascension Pre-Sale-Prijzen

Tamar
12 jaren geleden
Ik heb niks gewonnen
GuidodB
12 jaren geleden
Mijn doos is weer matigjes, zoals zo vaak. Vier mythics, waarvan 2x (!) Helvault en een Moonveil Dragon. Van de top-8 rares heb ik er maar twee.

Wel heb ik een prijsje gewonnen: Dark Ascension sleeves.

Iemand Sorin gevonden?
GuidodB
12 jaren geleden
Fatpack is dan beter, met nog een Moonveil Dragon, maar ook een Drogskol Reaver.

Ik heb nu wel een kwartet Markov Blademasters.
Eclavyrr
12 jaren geleden
niks gewonnen oh wel, poep gebeurt
Mijn fatpack was echt matig, Geralf's Messenger en Thraben Doomsayer waren de beste kaarten uit de box. Gelukkig ook niet allemaal slecht spul, maar geen uitschieters. Tsja, had ik hem toch misschien hier moeten bestellen.
Cas146
12 jaren geleden
Ik denk niet dat dat wat uitmaakt
Fjaulnir
12 jaren geleden
Tuurlijk wel, BoM-fatpacks hebben gegarandeerd 9 Sorins
beany
12 jaren geleden
dan is bom ons nog 27 sorins schuldig(a)
Waus
12 jaren geleden
Sealed producten openen is nog steeds een gok(verslaving) en veel geluk hebben, dat geld tevens ook voor het winnen van prijzen.

Expect the worse, hope for the best ~_~
 bijgewerkt door Waus 12 jaren geleden
Fjaulnir
12 jaren geleden
Inderdaad. Om een of andere reden lijken mensen altijd te denken dat zij een prijs zullen gaan winnen/een supermythic uit hun boosters gaan trekken, (omdat ze het verdienen, vinden ze, ofzo?)
hoewel er natuurlijk altijd voor iemand die wint, ook iemand is die verliest dus dat kun jij evengoed zelf zijn
GuidodB
12 jaren geleden
Met een D6 gooi ik gemiddeld 3.2, dus grootse verwachtingen heb ik niet.
Rampenbram
12 jaren geleden
Ja dat herken ik wel! Ze vinden dan dat het oneerlijk is dat ze veel dubbele of 'crap' rares krijgen, terwijl inhoud van de Sealed producten altijd eerlijk verdeeld zijn, omdat het compleet random gaat! Het is meer dat we hopen dat we iets goed krijgen/prijzen winnen en als je zoals Fjaulnir zegt bedenkt dat iemand moet winnen... waarom jij dan niet?

De BoM zal ongetwijfeld het X aantal prijzen ook random verdelen over het Y aantal bestellingen, maar mij kun je niet wijsmaken dat de BoM geen voorkeur geeft aan de grote bestellingen. Want als de mogelijkheid tot winnen al een motivatie is, dan ben je extra blij met de BoM als je daadwerkelijk wat wint! En dan liever de big spenders blij maken dan de occasional buyer, lijkt mij.

Ik moet niet klagen overigens. Ik heb de Sleeves Dark Ascension: Deadly Alure gewonnen en aantal leuke kaarten getrokken;
Thraben Doomsayer, Gravecrawler, 2x Predator Ooze, Wolfbitten Captive, Elbrus, the Binding Blade, Hellrider, 3x Increasing Ambition, Increasing Devotion en nog een paar keer Lingering Souls.

En dan uit Innistrad boosters; Stromkirk Noble, Snapcaster Mage, Garruk Relentless, Isolated Chapel en een aantal Curiosity.

Zijn deze 2 decks uitgerold;

 bijgewerkt door Rampenbram 12 jaren geleden
Victorvndoom
12 jaren geleden
ook niks gewonnen heb voor 13 euro gekocht voor de 3 february trouwens. Dacht dat je teminste iets zou winnen en dat het geen lotto/tombola was zoals de vorige in de maand december
 bijgewerkt door Victorvndoom 12 jaren geleden
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Quote:
Victorvndoom 06-02-2012 om 11:39
ook niks gewonnen heb voor 13 euro gekocht voor de 3 february trouwens. Dacht dat je teminste iets zou winnen en dat het geen lotto/tombola was zoals de vorige in de maand december


Het staat heel duidelijk in de uitleg van de actie dat je kans maakte, niet dat je automatisch iets kreeg. En erg logisch is het ook niet dat ze bij elke bestelling vele euro's aan cadeaus weg gaan geven he...het is niet de bedoeling dat de Bazaar failliet is voordat de volgende set uit komt .
Victorvndoom
12 jaren geleden
je kan toch iets doen voor je beste forummensen of voor je beste klanten :-) klant is koning nog altijd
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Dat doen we ook, namelijk gratis spullen weggeven! Alleen niet aan iedereen, maar aan random personen.

Dit lijkt me ook wel genoeg over dit onderwerp.
GuidodB
12 jaren geleden
Vooral voor de Zelazny-liefhebbers: je kunt natuurlijk altijd je naam hier veranderen in Random.
Cas146
12 jaren geleden
De schrijver? Wat heeft die te maken met Random?
Victorvndoom
12 jaren geleden
vraag me af hoe groot de randompool was omdat ik er niet bij zou kunnen zijn of heeft dat weer met geld te maken ? Hoe meer je opdoet hoemeer kans je maakt ? bah waarom doe ik die moete toch
(j/k)
Fjaulnir
12 jaren geleden
Zelfs al zouden ze 1 prijs per 2 bestellingen geven (wat heel veel zou zijn), dan is de kans nog altijd 50% dat je niks krijgt


En weer niet zeuren over geld hé Ik had ook geen prijs maar had een bestelling van +70 eu, dus daar heeft dat echt niks mee te maken. Ge moet gewoon de kaarten bestellen die ge wilt hebben, en elke prijs is mooi meegenomen maar als je alleen dingen bestelt om een prijs te winnen, zulde altijd wel teleurgesteld zijn.
MagnusMagicus
12 jaren geleden
We geven de prijzen weg omdat we blij zijn met onze klanten. Die laten we graag meedelen. Maar logischerwijs kunnen we niet iedereen blijmaken.

Ik sluit dit topic nu, het is nu wel uitgesproken en we zijn al half off topic.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top