Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Dat is toch geen bos!

n4ppy
6 jaren geleden
De random kaart van de dag was toevallig een forest
En daar zag ik deze kaart

Dat is toch geen bos! Nou zal je die ook niet echt hebben op een woestijn wereld. Dus maar een rondje langs de kaarten en hier onder een aantal kaarten waarvan ik zeg, kijk dat is een bos en niet een of andere weirde boom of ergens in een hoekje iets wat op een boom lijkt.






Hebben jullie nog een favoriet bos, of juist een niet bos forest?
 bijgewerkt door n4ppy 6 jaren geleden
Eclavyrr
6 jaren geleden
Persoonlijk ben ik wel een fan van de Un-landjes.
Vooral de onderstaande vind ik erg mooi (maar ja, Terese Nielsen heh)



En uiteraard het volgende kwartet waar ik geen genoeg van kan krijgen:





De Mirage landjes zijn wel een erg persoonlijke keuze. Het is een van de weinige landjes die ik actief verzamel (en me aan erger, aangezien ze best duur zijn voor basic lands....)

Hebben jullie dan ook bepaalde favoriete land blocks waar je gek van bent?
 bijgewerkt door Eclavyrr 6 jaren geleden
Flappie1
6 jaren geleden
Ik onderstreep wel wat n4ppy aangeeft. Er zijn wel meer van die landjes waar ik kwa art een beetje kromme tenen van krijg... zo ook bij dit ze hebben het woord forest er echt aan de haren bijgesleept zo lijkt het. Erg jammer vind ik dat vaak.

Mijn favos?








Maar goed ik ben dan ook wel heel erg een Lorwyn/Shadowmoor fan ik vind kwa land Lorwyn iets mooier maar ik vind ze allebei erg mooi.

En het Forest landje vind ik ook altijd erg mooi (ik hoop dat de nieuwe un set ook zulke mooie landjes heeft!).
LeKrutes
6 jaren geleden
Maar als je niet op deze manier een forest maakt. Kan je alleen maar plains/deserts maken voor amonketh.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post LeKrutes 6 jaren geleden
  • Gemaakt door n4ppy 6 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top