Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Favoriete Common

Morph
6 jaren geleden
Hoogste tijd voor een onzin topic: Wat is jouw favoriete Common.

Ik trap af met Mulldrifter!

Card Draw en een 2/2 Flyer, En als je land-screwed bent kun je hem voor zijn Evoke cost spelen.
Ben altijd blij als ik deze kan spelen.



Wat is jouw favoriete Common?
 bijgewerkt door Morph 6 jaren geleden
MagnusMagicus
6 jaren geleden
Oei, lastig...goede keuze, die Mulldrifter. Ik denk dat Bojuka Bog, Cultivate/Kodama's Reach, Evolving Wilds/Terramorphic Expanse, Capsize, Arcane Denial, Command Tower, Gray Merchant of Asphodel, Terminate en Tragic Slip zo snel kan bedenken...

En dan ga ik voor:



Past in elk deck met zwart, zo handig en kost geen 'slot' in je deck!
sibrand
6 jaren geleden
Ik ben dan toch weer zo iemand die als favoriete common
kiest.
sbelfroid
6 jaren geleden
de mijne is onverwacht: Erg Raiders
Dordledum
6 jaren geleden
SimonVanHoudt
6 jaren geleden
IK heb altijd al voorkeur gehad voor multicolor decks, dus wat beter dan:

Morph
6 jaren geleden
Quote:
10 minuten geleden
de mijne is onverwacht: Erg Raiders



Hier zit vast een mooie reden achter?
LeKrutes
6 jaren geleden
Magnus liet ze al voorbij komen maar iknheb echt een voorliefde voor Kodama's Reach, Cultivate en Nissa's Pilgrimage.

Verder heeft Satyr Wayfinder en inderdaad ookMulldrifter een speciale plek.

Maar Lightning Bolt is denk ik wel een van de/ zo niet meest gespeelde common.
EnchantedBunny
6 jaren geleden
Moeilijk, moeilijk. Er zijn er best wel wat waar ik van moet glimlachen, omdat ik er maffe plays mee heb gemaakt, of vanwege hilarische art of een algemeen hoog 'derp' gehalte. Bijvoorbeeld Kjeldoran Dead.

Maar als het gaat om kaarten die goed vind én bijzonder leuk om te spelen: Tortured Existence!
Magicfreak
6 jaren geleden
Mijn favoriete common is sowieso Command Tower!
Mijn favoriete format is commander, en daar in is het gewoon een mana of any color.
En dat op common!
MarcelN
6 jaren geleden
Heeft ook te maken met m'n allereerste deck wat ik ooit zelf maakte en wat nog steeds in elkaar zit (wel telkens wat updates, maar de basis is hetzelfde): Quirion Ranger

En inderdaad.. Command Tower en Path of Ancestry zijn gewoon echt heel erg goed voor de EDH genieter
RSelen
6 jaren geleden
Kaarten als Harrow en Skyshroud Claim kan ik erg waarderen.

Aan Wild Mongrel heb ik ook nog goede herinneringen. Deze zat in één van mij eerste decks die ik zelf gefabriceerd heb met een discard/Madness thema.

Those were the days
LeKrutes
6 jaren geleden
Na nog eens over gedacht te hebben is het Holy Day ik ben zoon fan van deze kaart. Fog is een goeie 2e.

Zovaak hebben ze me kaarten een win opgeleverd ik krijg lethal schade ik prevent de damage. Val terug aan vaak met een Overrun effect en win het spelletje.
piano
6 jaren geleden
Ik heb denk ik te veel favoriete commons.
Vroeger Dark Ritual en Terror.
Huidig Honorable Scout, Silver Drake en Bloodfire Dwarf.

Verder heb ik voor Rancor altijd een grote haat en liefde gehad. Ik ging die kaart al snel Kancor noemen als die dan wéér terug in play kwam.
Gijsneus
6 jaren geleden
Mijn favo common is Standard Bearer. In mijn monowhite pauperdeck is dit de ster. Alle Rancors en alle removal gaat er heen. Zo kan ik rustig met de kleine vliegers doorkomen.

Uiteraard zijn er betere commons maar de bearer is al tijden mijn favoriet.
Magicfreak
6 jaren geleden
Quote:
2 uur geleden
Mijn favo common is Standard Bearer. In mijn monowhite pauperdeck is dit de ster. Alle Rancors en alle removal gaat er heen. Zo kan ik rustig met de kleine vliegers doorkomen.

Uiteraard zijn er betere commons maar de bearer is al tijden mijn favoriet.


O, wat haat ik dat ding
IAmAC00kie
6 jaren geleden
Wat betreft speelbaarheid ben ik een enorme fan van Tragic Slip en Explore. Skygames vind ik zo'n typische common waar je een leuk casual deck rond kan bouwen, zie bijvoorbeeld mijn Fly = Die deck: Verder heb ik een zwak voor Lightning Strike, deze budget Lightning Bolt speel ik in bijna elk casual deck met !
 bijgewerkt door IAmAC00kie 6 jaren geleden
stefke78
6 jaren geleden
Ik blijft een zwak hebben voor Mesa Pegasus.

Banding en flying als je blockt. Geeft enorme voordelen! Ik wil er nog steeds een commander deck om heen bouwen...
 bijgewerkt door stefke78 6 jaren geleden
Panoramix
6 jaren geleden
Cavern Harpy

Invasion block was eerste echte blok waar mijn vrienden en ik kaarten van kochten. De harpy werd als prima kaart gezien en sindsdien ben ik eigenlijk fan van deze kaart. Sowieso heb ik een zwak voor dat block.


bartist
6 jaren geleden
Mijn favoriet zonder twijfel: Anticipate

Tijdens keer spelen met een intropack was deze zo een goede toevoeging, en in bfz limited heb ik eigenlijk blauw vaak alleen als kleur gekozen omdat die kaart dan kon spelen en m'n deck vele malen stabieler kon maken.

Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top