Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Forum Game: 20 Vragen! (gesloten)

MagnusMagicus
6 jaren geleden
Als deze kaart geraden is, wacht even met een nieuwe starten en report de post met de oplossing (dan zie ik dit het snelste). Dan ga ik een nieuw topic starten om in verder te gaan en ga ik deze afsluiten, want hij wordt ondertussen wel erg lang .
thewoodcutter
6 jaren geleden
Antwoord 13: Ja, de kaart is te oud om modern-legal te zijn, maar het is niet AEther Storm.
@Magnus: at your service!
 bijgewerkt door thewoodcutter 6 jaren geleden
AncientOne
6 jaren geleden
Schiet mij maar lek... Het wordt nu echt een wilde gok...

Vraag 14: Is de kaart nog nooit gereprint? Is het Breath of Dreams?
thewoodcutter
6 jaren geleden
Antwoord 14: Nee, de kaart is wel degelijk gereprint. Maar het is niet Breath of Dreams.
AncientOne
6 jaren geleden
Tja, dan blijft er volgens mij maar 1 over, alleen snap ik dan beide hints niet... (dus graag uitleg)

Vraag 15: Heeft de kaart een activated ability? Is het Browse?

(want voor al dat papier moeten de bomen uit beide hints worden omgezaagd?)
(anders geen flauw idee wat die hints ermee te maken hebben)

EDIT:
(hmm, misschien gaat het toch om dat bomen omzagen, je username is immers thewoodcutter...)
 bijgewerkt door AncientOne 6 jaren geleden
MalcolmS
6 jaren geleden
Vraag 15:heeft de kaart een activated ability? Is het Browse?
thewoodcutter
6 jaren geleden
Jep, de kaart heeft een activated ability. AncientOne heeft het, als eerste, goed, het was inderdaad Browse.

Die kwam random uit gatherer en toen was het tijd om een hint te zoeken. Dus heb ik even Browse vertaald: dat is "bladeren".... en daar heeft de herfst natuurlijk ook mee te maken met de bladeren die van de boom vallen.
MagnusMagicus
6 jaren geleden
We gaan verder in dit topic!

Deze sluit ik af voor hij te groot wordt .
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top