Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Forum Game: 20 Vragen!

thewoodcutter
4 jaren geleden
Vraag 16: is de kaart rare of hoger? Is het Thought-Knot Seer?
Daretti388
4 jaren geleden
Ik bedoelde en , sorry voor de onduidelijke vraag
Saint
4 jaren geleden
Prima, dan blijft mijn antwoord op vraag 13 staan en zijn jullie een stuk dichterbij de te vinden kaart.

Antwoord 16: Nee, het is geen rare of hoger. Het is niet Thought-Knot Seer.
Daretti388
4 jaren geleden
Vraag 17: kun je op de kaart dit symbool: vinden?
Is het Walker of the Wastes?
Saint
4 jaren geleden
Antwoord 17: Ja, staat op de kaart. Het is alleen niet Walker of the Wastes.

P.S. misschien moeten jij en Galbatorix antwoord 7 nog eens goed bestuderen.
Daretti388
4 jaren geleden
Jep, vergeten
 bijgewerkt door Daretti388 4 jaren geleden
Daretti388
4 jaren geleden
Vraag 18: heeft hij vigilance? Is het Warden of Geometries?
thewoodcutter
4 jaren geleden
Dat lijkt de enige oplossing te zijn als ik alle parameters door Gatherer gooi... (de andere twee opties voor colorless common/uncommon creature uit Bfz/Oath zijn namelijk artifacts)...
Daretti388
4 jaren geleden
Jep, dat klopt
Saint
4 jaren geleden
Antwoord 18: Nee, hij heeft geen vigilance. Het is niet Warden of Geometries.
TheRobinros
4 jaren geleden
Vraag 19: Maakt de kaart tokens? Is het Eldrazi Skyspawner?

Weet niet wat het antwoord is, maar hij is zeker nog niet uniek bepaald
Saint
4 jaren geleden
Ahh, iemand die het snapt!

Antwoord 19: Nee, de kaart maakt geen tokens. Het is niet Eldrazi Skyspawner.

Door naar De laatste vraag!!
thewoodcutter
4 jaren geleden
Hmmm, vraag 14 is dan vervelend... je kan deze kaart dus nooit met gatherer opzoeken, want colorless heeft daar niet dezelfde betekenis... (devoid voegt niet het colorless zijn aan de kaart toe!) Misschien zou daar een regel voor opgenomen moeten worden, dat je dat vermeldt bij de colorless vraag.

Maar goed, laatste poging dan (er zijn nog iets van 10 mogelijkheden)
Vraag 20: heeft de kaart het woord target in zijn rulestext? Is het Essence Depleter?
 bijgewerkt door thewoodcutter 4 jaren geleden (aanvulling)
AncientOne
4 jaren geleden
Eerste keer dat iemand vraag 20 heeft gehaald, zonder dat het geraden is?
 bijgewerkt door AncientOne 4 jaren geleden
Daretti388
4 jaren geleden
Quote:
7 uren geleden
Hmmm, vraag 14 is dan vervelend... je kan deze kaart dus nooit met gatherer opzoeken, want colorless heeft daar niet dezelfde betekenis... (devoid voegt niet het colorless zijn aan de kaart toe!) Misschien zou daar een regel voor opgenomen moeten worden, dat je dat vermeldt bij de colorless vraag.

Maar goed, laatste poging dan (er zijn nog iets van 10 mogelijkheden)
Vraag 20: heeft de kaart het woord target in zijn rulestext? Is het Essence Depleter?
denk ik dat ik hem goed heb geraden.... Zijn er nog zo'n 10 mogelijkheden
thewoodcutter
4 jaren geleden
De vraag is of ik ´em niet alsnog heb (mogelijk). Maar zelfs dan inderdaad. Ik vermoed dat met het colorless er veel op het verkeerde spoor zijn gekomen dat er geen rekening gehouden werd met devoid (gatherer doet dat namelijk niet, daar is een Eldrazi met devoid de kleur van zijn mana ook al is dat volgens de regels van devoid dus niet zo).
Galbatorix
4 jaren geleden
Deze site maakt gelukkig wel onderscheid met colorless, lastige is dat die Eldrazi hartstikke veel op elkaar lijken naar mijn idee. Verder was mijn vraag 15 erg dom, ik had niet goed gekeken naar eerdere vragen.
Daretti388
4 jaren geleden
Nou, misschien heeft thewoodcutter hem nog goed
Saint
4 jaren geleden
Op de valreep!!




Antwoord 20: Ja, het woord target staat in de rulestext want JA HET IS Essence Depleter!!

Na een sessie met een addertje onder gras in de vorm van Devoid, waren velen het spoor bijster.
Tevens waren er volop slordige vragen

Hint 1 was inderdaad een Skeksis uit The Dark Crystal. Deze specifieke Skeksis extraheerde zogenaamde essence uit andere creaturen (Gelfling) om zo zelf het leven te kunnen prolongeren. Een essence depleter dus.

Hint 2 sloeg natuurlijk op de Eldrazi, Zendikar en specifiek op Kozilek want Essence Depleter is van zijn lineage.

Hint 3 ging om de kern van de zaak, dat waar het echt om gaat, de essentie.

thewoodcutter gaat er met de winst vandoor!
 bijgewerkt door Saint 4 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top