Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Foutje ontdekt bij Dismember kaart.

waspman262
11 jaren geleden
Hallo

Ik heb de rare gewoonte om extreem lang naar een bepaalt voorwerp te kijken en te observeren. Zo ook Magic kaarten. Ik net twee minuten geleden naar mijn Dismember en ontdekte dat de zwarte border boven de naam van de kaart korter was dan de andere zijden en dan bij andere kaarten. Ik ook ook naar mijn andere dismembers en die hadden het ook. Toen ik noch beter keek zag ik dat de onderste border weer langer was dan de gewone borders. Ik heb het verschil gemeten en het is ongeveer een halve millimeter de gewone border is 3 millimeter. Kunnen mensen in het bezit van een dismember voor mij kijken of het bij hun ook zo is? Bij voorbaat dank.

Koen van Zwol

(Dit onderwerp kan jullie waarschijnlijk bar weinig schelen.)
 bijgewerkt door waspman262 11 jaren geleden
TGroeneweg
11 jaren geleden
heb je al bij meer kaarten foutjes ontdekt?
Blasty
11 jaren geleden
Ik weet wel dat dit jaren geleden bijna standaard was, sommige borders op mijn oude kaarten zijn 1mm tot 5mm breed. Ze zijn desalniettemin tournament legal
Saint
11 jaren geleden
Heb je verder nog wat te doen in je leven?
BasicB
11 jaren geleden
Er zijn wel meer verschillen. Er zit wel eens kleurverschil in kaarten.
Thorvik
11 jaren geleden
ja inderdaad, het is heel normaal er zitten vaak verschillen hoe klein ook in dezelfde kaarten zoals BasicB al zegt soms ook kleur verschil, mat of helder xD
Saphie
11 jaren geleden
design vrijheid.
Thorvik
11 jaren geleden
hehehe inderdaad
munio
11 jaren geleden
nee hoor dat is absoluut niet raar of ongewoon, en het verschil is vermoedelijk uniek aan jouw specifieke kaart. Een verschoven border komt waarschijnlijk door een "misut" dat betekent dat de snijmachine de kaart net verkeerd heeft afgesneen waardoor de kaart verschoven lijkt
royalroy1990
11 jaren geleden
Ik wist niet dat dat zo was Ik ga thuis ook kijken^^
 bijgewerkt door royalroy1990 11 jaren geleden
Eclavyrr
11 jaren geleden
Ik heb een beta hurricane die lijkt alsof hij 5 mm te veel naar rechts is afgedrukt. Zal eens een scan proberen te maken. Heel freaky maar het komt voor.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Miscuts heten kaarten waarvan de borders niet overal even dik zijn. Komt wel vaker voor, en is alleen interessant als je (bijna) helemaal geen border meer ziet, of zelfs als je een stuk van de volgende kaart kunt zien .
waspman262
11 jaren geleden
Het verschil is niet alleen bij mijn unieke kaart maar bij alle dismembers heb ik ontdekt.
waspman262
11 jaren geleden
Quote:
Saint 20-06-2012 om 21:47
Heb je verder nog wat te doen in je leven?


Niet minder dan jij, want jij leest het.
Krabbel
11 jaren geleden
Quote:
waspman262 21-06-2012 om 16:47
Quote:
Saint 20-06-2012 om 21:47
Heb je verder nog wat te doen in je leven?


Niet minder dan jij, want jij leest het.


+1
MarcelN
11 jaren geleden
Quote:
waspman262 21-06-2012 om 16:47
Quote:
Saint 20-06-2012 om 21:47
Heb je verder nog wat te doen in je leven?


Niet minder dan jij, want jij leest het.


I'm Rubber, You're Glue
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 16 posts
  • Laatste post MarcelN 11 jaren geleden
  • Gemaakt door waspman262 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top