Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ik twijfel

Eclavyrr
12 jaren geleden
Hallo luitjes,
ik zit een beetje met een twijfel geval.
Ik ben eens door mijn bestaande decks gaan kijken en eens gaan kijken wat ik in de afgelopen 4 jaar voornamelijk heb gespeeld.
De conclusie hieruit was: Casual, Standard, Commander, Modern en Limited

Ik speel eigenlijk nooit Legacy of Vintage (of Extended) omdat ik er A geen tijd voor heb en B de competitiedrang daar de hoog vind. Hierom vind ik het eigenlijk een beetje zonde dat ik dure decks in deze set heb, waar ik eigenlijk niets mee doe. Nu vroeg ik me af, aangezien ik dus mijn Legacy/Vintage zooi niet gebruik wat ik het beste kan doen. Ik zelf zat te denken om deze kaarten te gebruiken als een goede investering om mijn wel gespeelde formaten uit te breiden. De vraag is echter, wat zouden jullie doen?
 bijgewerkt door Eclavyrr 12 jaren geleden
Waus
12 jaren geleden
Overal 1 van bewaren en Commander decks bouwen
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Je kunt de meeste staples uit oude formaten goed in Commander gebruiken, maar anders zou ik in Modern staples investeren. Het is zonde je Vintage/Legacy staples in te ruilen voor Standard, want veel daarvan zal ook weer droppen als het uitroteert.
magu
12 jaren geleden
Ruud

Ik deel je gedachtenstroom. Zelf heb ik al geruime tijd een paar legacy decks en enkele in aanbouw. Deze zien, buiten een enkel casual potje, geen play. Veelal zijn het kaarten die niet (veel) meer in waarde zullen stijgen. Deze zou ik zelf de ruilklapper in schuiven, voor zover ze niet in een commander of ander casual deck passen. De duurdere kaarten (duals e.d.) gaan ook naar mn ruilmap, maar die rate ik standaard 10% hoger dan de BoM waarde.
Eclavyrr
12 jaren geleden
het gaat mij voornamelijk om de jaces, fows, stoneforges, muta's en shock/duallands. Denk dat ik die fijn allemaal ergens een tradebinder in doe, muv de cliques en painlands ivm modern.

van standard heb ik zo'n beetje wel alles, maar ik wil bv gaan kijken voor goyfs, bobs, en wat andere shocklands om een leuk Modern deck te bouwen wat ik ook nog wel eens casual kan spelen.
 bijgewerkt door Eclavyrr 12 jaren geleden
magu
12 jaren geleden
Had dat eerder bedacht. Mijn goys zijn vorig jaar weg gegaan

Voor 'oudere' formats hou ik budget deckjes (burn baby!). Modern heb ik pod & twin. Ouder dan standard hoeft niet duur te zijn ^^
Cas146
12 jaren geleden
Ik ken wel een website waar je je oude kaarten kan verkopen om Eccy even wat te helpen voor z'n oude kaartenn, mag ik die hier neerzetten of liever niet BoM?
MagnusMagicus
12 jaren geleden
Je kunt ze aan de BoM verkopen, verder liever niet
Cas146
12 jaren geleden
Ok helemaal goed, zal ik de website ook niet vermelden, mijn advies aan Eccy is wel dat het erg leuk is om lekker casual deckjes te bouwen met oude kaarten die je hebt, dat ben ik nu aan het doen, ook wat Legacy aan het uitproberen (een beetje budget) en dat is erg leuk
Bassiuz
12 jaren geleden
Ik vind Legacy wel een tof formaat! Als je trouwens maximum value eruit wil halen, zou ik even wachten op het Legacy seizoen. Dan zijn de Modern Staples goedkoper, want het is nu Modern seizoen, en dan zijn jouw kaarten duurder.
Eclavyrr
12 jaren geleden
wanneer is legacy seizoen?
Bassiuz
12 jaren geleden
Oh dùrr. Er is geen Legacy season. Maar er zijn wel momenten dat er grote Legacy tournooien zijn, zoals een Legacy Grand Prix. Op die momenten worden Legacy kaarten opeens duurder. Goed opletten dus ;]
Eclavyrr
12 jaren geleden
ok, thanks voor de tip!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 13 posts
  • Laatste post Eclavyrr 12 jaren geleden
  • Gemaakt door Eclavyrr 12 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top