Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic-kaarten op de Vrijmarkt

Haainado
11 maanden geleden
Hoi allemaal,

Ik ben vandaag in Nieuwegein over de vrijmarkt gelopen, maar geen Magic-kaarten gevonden. Ik vroeg me af of anderen wel geluk hebben gehad vandaag, en zo ja; Waar en wat je dan hebt gescoord?
 bijgewerkt door Haainado 11 maanden geleden
nielsvd
11 maanden geleden
Nee, helemaal niks van magic gezien. Door de ratten aangevreten Pokemon kaarten genoeg gezien daarentegen.
Wodi!
11 maanden geleden
Haha, ja Pokenmon genoeg ook hier. Jaren geleden kwam ik een sigarenkistje Magic tegen. Losse kaarten en wat dichte boosters. Maar precies op het moment dat ik al jaren niet meer speelde (en voordat ik opnieuw begon), ik had geen idee op dat moment of het een goede deal was. De boel laten liggen. Even later op de terug weg was het weg, dus zal wel een goed deal geweest zijn.
maus
11 maanden geleden
In zoetermeer is er ook geen mtg kaart te vinden op de kleedjes. Dacht een bundle te zien maar die was gevuld met pokemon.
Gijsneus
11 maanden geleden
Ik heb gisteren wel een bak met commons gevonden op een kleedje. De prijs was alleen onzinnig. 100 euro voor de bak of 100 stuks voor 20 euro. Als het nou beta was dan had ik het uiteraard meegenomen maar het was allemaal gespeeld eerste Theros block spul. Niet best. Maar wel leuk om weer eens wat mtg op een kleedje te zien.
 bijgewerkt door Gijsneus 11 maanden geleden
Justian2002
11 maanden geleden
Quote:
16 uren geleden
In zoetermeer is er ook geen mtg kaart te vinden op de kleedjes. Dacht een bundle te zien maar die was gevuld met pokemon.


Idd aan pokemon geen gebrek in Zoetermeer, mijn woon, werk en speel thuishaven… Vorig jaar was t zelfde liedje, was toen ook maar naar huis gegaan met twee boeken…
Ik denk ook dat het komt dat kinderen over t algemeen vaker een (nutteloze) pokemon verzameling hebben die moeders zsm het huis uit willen.
Lavinius
11 maanden geleden
Pokémon is niet heel nutteloos. Enkel gaan kinderen af op de prentjes en de hoge HP. Het is daardoor meer een Collectable Gard Game geworden dan de originele TCG. Ikzelf speel het spelletje nog wel eens, maar het is veel minder complex dan MTG, waardoor deze nooit de overhand zal krijgen. Maar nutteloos issie dus niet echt, vind ik
Justian2002
11 maanden geleden
Ik zeg ook niet dat het hele spel nutteloos is, enkel de collectie van een gemiddelde basisschool kind
Bolas443
11 maanden geleden
Hier (Utrecht) ook niets kunnen vinden helaas. Paar jaar geleden toen Pokemon nog niet zo'n vlucht had genomen wel eens voor een paar euro een aantal goed gevulde mappen met Pokemon kaarten gevonden. Magic is toch wat minder goed te vinden is mijn ervaring.
Wodi!
11 maanden geleden
Vandaag op de Lombok straatfeesten in Utrecht lagen er 10 MTG Player guides (die vroeger bij een bundle kwamen). Dus ik dacht even iets gevonden te hebben, maar de kaarten... "Nee, die hadden ze niet".
Natuurlijk wel weer de standaard, mishandelde Pokemon kaarten hier en daar!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post Wodi! 11 maanden geleden
  • Gemaakt door Haainado 11 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top