Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic via Skype

repticarp
9 jaren geleden
Ik heb niet altijd de mogelijkheid om persoonlijk te spelen dus vandaar een oproep om via cam en skype te spelen.
Iedereen die zin heeft kan me een berichtje sturen.
MagnusMagicus
9 jaren geleden
Mooi idee . Ben benieuwd naar een paar mooie screenshots
hallowman3
9 jaren geleden
Je bedoelt met gewone kaarten skypend the spelen? Of met magic online?
repticarp
9 jaren geleden
Met gewone kaarten via skype spelen ja.
Ik heb mn eerste modern deck gebouwd en wil graag testen wat beter dan nationaal.
Het lijk mij ook leuk gewoon casual leuke deckjes te spelen.
rwernsen
9 jaren geleden
Ik doe dit met een aantal vrienden, we spelen voornamelijk commander. Via skype doen we dit als we te weinig tijd hebben om het land door te ploegen voor een potje, zowel 1 tegen 1 als via een groeps skype gespeeld.

In sommige gevallen is het veel navragen wat er ook al weer ligt, maar meestal werkt het geheugen goed genoeg om redelijk goed door te spelen.

repticarp
9 jaren geleden
Met commander heb je dat al sneller natuurlijk maar aan alle voordelen hebben nadelen.
Testen word ook stuk makkelijker.
Robbal
9 jaren geleden
Je zou ook Xmage als programma kunnen proberen.

Werkt prima, net zoals magic online, met de uitzondering dat het gratis is.
Daarnaast heeft het programma ook rules-enforcement, iets dat vergelijkbare programma's als Virtual table en cockatrice niet hebben. Dit is vooral fijn als je tegen onbekenden speelt.
repticarp
9 jaren geleden
Daar zal ik ook zeker eens naar kijken!!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top