Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Magic Worlds Amsterdam

Neardal
10 jaren geleden
Kan het kloppen dat ik helemaal geen topic zie over het WK in Amsterdam? Ik heb veel gevolgd via internet en sommige dingen gaan wel erg snel en besef je dat je niet zoveel kaarten uit het hoofd kent
Wie heeft het gevolgd en wat vond je ervan? Ben je geweest of via internet gekeken?
De finale van het landen toernooi kon ik redelijk volgen maar bij het 'echte' WK snap ik nog niet hoe er nu gewonnen werd door Shenhar. Iemand?

LET OP: de posts hieronder kunnen dus spoilers bevatten
 bijgewerkt door Neardal 10 jaren geleden
Harakesh
10 jaren geleden
Heb het behoorlijk gevolgd, was heel erg spannend! Shenhar kwam terug van een 0-2 positie en hij won door een Snapcaster Mage te casten met flash in Duke Reid zijn end step, waardoor hij de volgende beurt met lethal damage i.c.m. een nuke (geloof ik) kon aanvallen, Reid had er geen antwoord op.
 bijgewerkt door Harakesh 10 jaren geleden
Neardal
10 jaren geleden
Dat hij terug kwam van 2-0 heb ik idd gezien maar het gaat mij om de laatste stap dat ging ineens zo snel. Bij Frankrijk moest ik ook even kijken welke kaart er nu getrokken en gespeeld werd. Maar hier ging het snel en werd het eigenlijk niet herhaald/ besproken volgens mij.
ichi
10 jaren geleden
Nee Shenhar liet Snapcaster Mage zien in zijn main phase. Flashbackte lightning bolt (3 damage) zou daarna hitten met thundermaw (5+3 = 8 ) dan zou Reid op 1 staan. Reid zou dan effectief maar 1 land hebben (Horizon Canopy doet 1 schade). Reid zou daarna nooit meer iets kunnen topdecken. Zijn sterkste enchantment Daybreak Coronet heeft namelijk twee witte mana nodig en zou lifelink geven.

Neardal Zou jij in jou eerste post of in de topic titel iets zetten als *spoilers!* (liefst vet gedrukt ofzo) dat mensen dat als eerste zien. Ik weet niet of mensen nog in spanning de finale willen kijken . Je weet maar nooit
 bijgewerkt door ichi 10 jaren geleden
Harakesh
10 jaren geleden
Thx voor de uitleg ichi, inderdaad, dacht dat er een Restoration Angel op tafel lag, maar was inderdaad Thundermaw Hellkite.
Neardal
10 jaren geleden
Thanks, eea duidelijk nu.

(btw ik heb spoilers toegeveogd, kon alleen de topictitel niet aanpassen)
Nijntje
10 jaren geleden
Het was mij ook opgevallen en heb dit laten vallen in het chattopic, want ik wist nog niet eens dat er zo`n groots evenement in Nederland werd gehouden *ahum* Soms even een uurtje gekeken, was erg leuk en leerzaam.
LegoRobster
10 jaren geleden
Ik heb vooral het standard formaat en de M14 draft gevolgd van de 'individuele spelers'. Ik ben zelf nog maar net echt begonnen met Magic, dus al die modern (masters) kaarten ken ik allemaal niet
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top