Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Mana Crypt (Kaladesh Invention) // Keep or go?!

BakjeSlaSaus
5 jaren geleden
Help! Ik zit met een gewetensvraag.

Gisteravond heb ik een fantastische Two Headed Giant avond gehad met een Kaladesh booster box.
1e pakje dat we opende: Mana Crypt

(Na vijf minuten gegil eindelijk weer verder kunnen gaan.)

Nu is mijn vraag aan de wat ervaren leden van ons forum: Wat moet ik hier in godsnaam mee doen??!!
Never dat ik deze ga gebruiken en ik heb hem direct gedubbelsleeved op het moment dat hij uit de booster kwam.

Ik zie dat de waarde nog best aan het stijgen is.
Is het realistisch om te denken dat deze kaart in de toekomst, zeg 5-10 jaar ziek veel waar zou kunnen zijn? (nog meer dan hij al is)
Of moet ik nu gebruik maken van de huidige waarde?

Aan de moderators: Het is niet mijn bedoeling met dit bericht om de kaart hier ter verkoop aan te bieden! (Enkel een noob die informatie nodig heeft over een kaart die hij helemaal niet zou moeten krijgen xD)
 bijgewerkt door MagnusMagicus 5 jaren geleden
Dordledum
5 jaren geleden
Als je nu er een goed bod voor kan krijgen zou ik dat doen. Als je hem toch niet speelt, dan heb je er niets aan als hij in een map zit. Kan je beter de waarde gebruiken om kaarten mee te ruilen/kopen die je wel gebruikt.

Geen garantie ook dat hij daadwerkelijk meer waard wordt in de toekomst. Magic zien als investering is net als aandelenhandel. Onzeker.
Saint
5 jaren geleden
Count your blessings!

Verkoop het stukje karton en koop een heleboel nieuwe stukjes karton en/of andere dingen
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Lastig keuze. Het is een goede kaart, in een zelfzame versie dus de kans dat hij verder stijgt is zeker aanwezig. Alleen laten we zeggen dat hij over 2 jaar niet 200, maar 300 euro waard is. Wil je zo lang wachten? Want je kunt er ook nu hele mooie dingen mee doen. Je kunt er makkelijk de Commander 2018 complete set decks voor regelen bijvoorbeeld . Het is aan jou!
BakjeSlaSaus
5 jaren geleden
Quote:
59 minuten geleden
Verkoop het stukje karton en koop een heleboel nieuwe stukjes karton en/of andere dingen


Mijn wijlen vader zei dit vroeger ook altijd xD Denk dat ik hier nu maar eens gehoor aan ga geven.


Thanks guys, in de map gaat hij inderdaad van geen nut zijn. Ik wordt aardig aangetrokken door de Commander Anthology 2018.
Commander here i come! Of wellicht een Boosterbox Core Set 2019. KEUZES OMG
MagnusMagicus
5 jaren geleden
Of wellicht beide?

Ik bedoel, zelfs als je dan iets zou bijbetalen is dat toch superawesome?
BakjeSlaSaus
5 jaren geleden
Precies, en misschien een bossie bloemen voor de vrouw des huizes. Is die ook tevree.
RSelen
5 jaren geleden
Lastige keuze. Ik heb wel eens kaarten weggedaan waar ik achteraf spijt van had. Zeker met zo'n zeldzame kaart is het lastig er weer een van te krijgen, of je moet er veel geld tegen aan gooien.
Van de andere kant is het ook weer waar wat MagnusMagicus zegt. Je kan hier wel weer veel spul voor kopen.
BakjeSlaSaus
5 jaren geleden
Daar heb je zeker een punt @RSelen. Had een potentiële koper en toen had ik wel even een Bilbo momentje. "Why shouldn't i keep it!?"
BuidingMage
5 jaren geleden
Houden die handel, je kan er, mocht je 'm ooit nodig hebben, echt heel lastig aankomen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top