Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijspuzzel 22: Wat doet Elspeth?

MagnusMagicus
10 jaren geleden
Prijspuzzel 22: Wat doet Elspeth?


In deze prijsvraag mogen jullie raden wat de abilities van de nieuwe Elspeth in Theros gaat worden! Degene die er het dichtste bijzit, wint 500 BoMpunten!

Ik zal degene zijn die bepaald wie er het dichtste bij zit en over de uitslag kan niet gecorrespondeerd worden .

Je mag eenmaal per persoon meedoen. Je mag je inzending zo vaak aanpassen als je wil, maar niet meer nadat de kaart bekend is gemaakt. Alle inzendingen die gemaakt of ge-edit zijn na die datum doen niet mee en de deadline is dus de avond/nacht voordat de kaart bekend is gemaakt.

Post je antwoord gewoon hier in het forum. Ja, je ziet dan de inzendingen van anderen en anderen zien die van jou. Ja, je mag daarna nog editen. Dus als iemand een ability van je jat en je verzint een beter, verander dan gewoon je inzending!

Let op: het gaat alleen om de abilities van Elspeth. Ik ga niet kijken naar naam, mana cost, starting loyalty, kleur of iets anders. Je mag deze info erbij zetten als je dat wil, maar het telt niet mee voor de beoordeling.


(Dit is een art van Elspeth, niet perse de art van de kaart zelf)


Doe een leuke gok en maak kans op een leuke prijs! Succes!

Check ook een van de andere Puzzels.
TheRobinros
10 jaren geleden
Ik neem aan dat we onze inzending niet hier in het forum moeten zetten maar moeten PM-en naar MagnusMagicus. Je zou zomaar andere mensen op ideeën kunnen zetten


Legendary Creature Planeswalker -- Elspeth Human
+8: Draw four cards, then discard eleven cards.
-6: Destroy target nonland enchantment called Black Lotus
-33,5: Destroy all creatures you control.
Starting Loyalty: 1,5

Dit is NIET mijn inzending, maar ik wil misschien mensen op ideeën brengen!!!
Twigwalker
10 jaren geleden
Doe je zelf ook mee aan de puzzel Magnus? Ik vind het erg moeilijk dus ik ga er eerst maar eens goed onderzoek naar doen.
Blasty
10 jaren geleden
Je mag gewoon hier posten. Net als de Ral Zarek competitie.
Nijntje
10 jaren geleden
WTF volgens mij ben ik helderdenkend...zat een uur of wat nog met de gedachte: "wanneer komt de nieuwe prijspuzzel?" en nu staat hij hier. Vind deze erg moeilijk.
fullmoonie
10 jaren geleden
Jaa ik dacht hetzelfde! Was vanmorgen op de puzzelpagina geweest om te kijken of ik er niet toch een had gemist!
Twigwalker
10 jaren geleden
+1: Up to one Target creature get's +1/+1 and double strike until end of turn.
-1: Put two 1/1 soldiercreature tokens onto the battlefield.
-7: destroy all other nonland permanents you don't controll.
 bijgewerkt door Twigwalker 10 jaren geleden
Blasty
10 jaren geleden
+1: Destroy up to one target creature with power 4 or greater
-1: Put three 2/2 white Knight creature tokens onto the battlefield
-4: Exile all nonland permanents you don't control. Return the exiled cards to the battlefield under their owner's control at the beginning of the next end step.

@Twigwalker: Ik zou toevoegen "up to one target creature", anders kun je niet plussen zonder creatures.
 bijgewerkt door Blasty 10 jaren geleden
Luc
10 jaren geleden
lastig lastig maar je mag van mij een berichtje verwachten
StanleyW
10 jaren geleden
Ik ben benieuwd wie er gelijk gaat krijgen! Hier mijn inzending:

+1: Until your next turn, prevent the next 3 damage that would be dealt to target creature, player or planeswalker. For each 1 damage prevented this way, you gain 1 life.
-1: Until your next turn, whenever a creature enters the battlefield, put a loyalty counter on Elspeth.
-3: Each player sacrifices an artifact, creature, enchantment or land. Put a 1/1 Soldier creature token into play for each card sacrificed this way.
RobertL
10 jaren geleden
Mijn inzending:

+1: Put a 2/2 white Knight creature token with vigilance on the battlefield.
-1: Creatures you control gain lifelink until end of turn.
-2: Exile target permanent.
-6: Exile up to 6 permanents.
Legend
10 jaren geleden
+1: Target permanent has indestructible until end of turn.
+0: Put a 2/2 Enchantment Creature token onto the battlefield.
- 5: You get an emblem with "Enchantment Creatures you control have lifelink,
double strike and indestructible."
ebonpraetor
10 jaren geleden

Starting loyalty: 4
+2: Gain 2 life and put two 1/1 white soldier tokens into play.
+0: All soldiers gain +1/+1 and first strike until end of turn.
-8: Destroy all non-white permanents
 bijgewerkt door ebonpraetor 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Post je antwoord gewoon hier in dit topic! Je mag ook best jatten van eerdere posts, moet je zelf weten . De vorige keer heeft dat ook niet geholpen .
beany
10 jaren geleden
+2 put a 1/1 first strike soldier token on the battlefield
-4 search youre library for a enchantment card and put it into youre hand
-7 you get an emblem with enchantments you control gain hexproof

ik hoop dat ik de formulering goed heb
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Dat kun je eventueel bij andere kaarten checken . Zie voor jouw kaarten bijvoorbeeld Hunted Dragon, Idyllic Tutor en Domri Rade voor goede bewoordingen.
Luc
10 jaren geleden
+ 1 Put a 2/2 white soldier creature token onto the battlefield

- 2 target creature gets +2/+2 and lifelink until and of turn

- 7 Creatures you control get lifelink, trample, flying and are indestructable until end of turn
horilion
10 jaren geleden
goh heb nog nooit meegedaan maar wil wel eens proberen (desnoods voor al mijn fantasie los te laten)

dus hier is DE nieuwe elspeth

+2: put a 2/2 white soldier creature token into the battlefield with first strike and lifelink
0 : soldiers you control gains lifelink and first strike until end of turn
-7: soldiers you control gets +5/+5 and are industructable until your next turn

oh ja en starting loyality is 3

zou fijn zijn moest dit winnen maar zal wel niet waarschijnlijk zal het wel wat sterker moeten en mijn abilities zijn afgeleid van de elspethjes die ik ken dus in theros komt dit niet goed denk ik
 bijgewerkt door horilion 10 jaren geleden
Skywise
10 jaren geleden
Elspeth, the somewhat random
+1: Put a 1/1 white soldier token with vigilance into play
-2: Destroy target creature with cmc 3 or more
-7: Destroy all other non-land permanents target player controls
 bijgewerkt door Skywise 10 jaren geleden
Thomasvdk
10 jaren geleden
+1: Target permanent you control gains protection from the color of your choice until end of turn.

-2: The owner of target nonland permanent shuffles it into his or her library, then draws two cards.

-7: Put a 6/6 white Spirit creature token with flying, lifelink and protection from all colors onto the battlefield
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top