Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Prijsvraag 23: Mutilate the Moderator

MagnusMagicus
10 jaren geleden
Prijsvraag 23: Mutilate the Moderator

Magnus is wederom onuitstaanbaar hard aan het opscheppen over zijn legendarische Magic skills. Je doel is simpel: versla hem! Maarrr...Magnus vind dat hij de regels wel mag opstellen, hij is niet voor niets een oppermachtige moderator!

Zijn 60-kaarten deck bestaat uit alleen maar basic land en 1/1 flying creatures: Suntail Hawk, Lantern Kami, Zephyr Sprite, Scryb Sprites, Flying Men, Galerider Sliver, en allemaal ruim meer dan 4x. De eerste drie beurten legt Magnus een basic land neer en een 1/1 flying creature. Daarna pakt hij elke beurt een 1/1 flyer, behalve als hij een land nodig zou hebben (dan pakt hij een land) en cast zoveel mogelijk creatures. Hij valt niet aan met deze creatures, behalve als hij aan kan vallen zonder een creature te verliezen (of het moet een ruil zijn die relevant genoeg is) en hij aan jouw bord niet kan zien dat je hem ook terug aan gaat vallen of als hij er toch niets aan kan doen. Hij valt dus behoudend aan, maar zal niet aarzelen als het voordelig is. Magnus valt dus in principe alleen aan als je geen creatures hebt die hem aan gaan vallen of als hij genoeg blockers over kan houden, maar gaat geen rekening houden met haste.

Mocht het relevant zijn, dan heeft Magnus zoveel mogelijk verschillende kleuren creature liggen (om Protection te omzeilen). Hij speelt altijd eerst een wit, dan een blauw en dan een groen creature, en als de witte dood is speelt hij eerst weer een witte, etc.


Magnus blockt zo optimaal mogelijk. Hij wil het zo lang mogelijk vol houden. Hij trade als het met de boardstate op dat moment logisch is om een 4/4 met twee 1/1's te blocken bijvoorbeeld, maar zal anders chumpblocken om veel damage tegen te houden.

Sorry, zei je nu net dat hij een 4/4 tegenhoudt met twee 1/1 creatures? Oh ja, dat was ik vergeten. Magnus begint met een True Conviction op de battlefield. Als deze de battlefield verlaat voordat hij verloren heeft, dan ragequit Magnus, gooit hij de tafel omver en zal hij ontkennen dat je gewonnen hebt .

Jouw opdracht is: verslag Magnus met je Theros-only deck! En omdat Theros pas net uit is, heb je nog niet alle kaarten. Je hebt toegang tot alle commons en uncommons, maar je mag maar 1 rare casten. En geen mythic en geen Anger of the Gods, zoveel geluk had je niet met je booster .

Je hoeft geen decklist in te leveren, alleen vertellen welke landen je speelt en welke spells je cast. En het aantal spells moet natuurlijk ook kloppen met het aantal kaarten dat je pakt. Je hebt perfect geluk, je pakt altijd precies wat je nodig hebt, ook als je je deck schudt. Je deck moet wel constructed legal zijn, dus je mag elke spell maximaal 4x spelen.

Degene die Magnus in zo weinig mogelijk beurten dood maakt, die wint 500 BoMpunten! Bij gelijk aantal beurten kijk ik naar de maximale hoeveelheid damage die Magnus heeft gekregen. Magnus begint de eerste beurt (en speelt dus een Plains en een witte 1/1 flyer).

Stuur je oplossing naar mark@bazaarofmagic.nl graag en niet per message. Gebruik als titel graag "Prijspuzzel 23". Je kunt je inzending inleveren tot zaterdag 19 oktober 2013, 23.59u. Succes!

En check ook eens de andere Puzzels .
Twigwalker
10 jaren geleden
Cool! Gaan we zeker weer aan meedoen!
Ewoud
10 jaren geleden
Wie is er op de Draw/Play?
Jeff
10 jaren geleden
Quote:
Ewoud 02-10-2013 om 16:14
Wie is er op de Draw/Play?


Quote:
MagnusMagicus 02-10-2013 om 14:50
Degene die Magnus in zo weinig mogelijk beurten dood maakt, die wint 500 BoMpunten! Bij gelijk aantal beurten kijk ik naar de maximale hoeveelheid damage die Magnus heeft gekregen. Magnus begint de eerste beurt (en speelt dus een Plains en een witte 1/1 flyer).
Ewoud
10 jaren geleden
OK dank.

Want op de draw spelen geeft je dus net die extra kaart om te winnen .
BjornK
10 jaren geleden
Ietwat lastiger als ik dacht om echt heel snel te zijn, ben benieuwd waar mensen opkomen.
Naccer
10 jaren geleden
Quote:
MagnusMagicus 02-10-2013 om 14:50
Sorry, zei je nu net dat hij een 4/4 tegenhoudt met twee 1/1 creatures? Oh ja, dat was ik vergeten. Magnus begint met een True Conviction op de battlefield. Als deze de battlefield verlaat voordat hij verloren heeft, dan ragequit Magnus, gooit hij de tafel omver en zal hij ontkennen dat je gewonnen hebt .


Haha Geniaal! we gaan het weer is proberen
chaoticteddy
10 jaren geleden
Vet! Ik ga ook weer eens wat bedenken!
RA
10 jaren geleden
ook al heb ik vandaag al een koekje gekregen ga ik het toch proberen
StanleyW
10 jaren geleden
Man, dit is weer een vette uitdaging! Een welkome afleiding tijdens het studeren xD
Kofurea
10 jaren geleden
Speelt hij iedere beurt één creature? of zo veel mogelijk?

Laat maar, zie het al
 bijgewerkt door Kofurea 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Veel succes iedereen .
StanleyW
10 jaren geleden
Ik neem aan dat het niet uitmaakt hoe snel je je antwoord inlevert? In dat geval blijf ik natuurlijk optimaliseren tot de deadline
RA
10 jaren geleden
sorry maar het is mij nog niet helemaal duidelijk wanneer hij nou wel of niet aanvalt
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Het maakt niet uit wanneer je hem inlevert

Magnus valt aan aan hij daarmee geen creatures kwijtraakt (of het moet echt gewoon logisch zijn) of als hij daarmee het spel wint. Hij probeert wel altijd genoeg creatures achter te houden om te blocken.
RA
10 jaren geleden
ok duidelijk, dank u
Twigwalker
10 jaren geleden
Zo mijn inzending is verzonden, anders dan blijf ik bezig
Krabbel
10 jaren geleden
ingezonden!
RA
10 jaren geleden
Ingezonden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Zeven inzendingen tot op heden! Dank alvast, en iedereen: doe mee, puzzel lekker een uurtje en maak kans op de felbegeerde BoMpunten!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top