Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Ravnica-Guilds

Kosowizard
8 jaren geleden
Guten Tag, (Huh, is dat nou een andere taal? -"Ja , deze keer Duits!")

Ik heb laatst op de magic helpdesk bij de kleuren even rondgesnuffeld en heb gezien dat er 10 2-kleurige clans waren op Ravnica (als ik het goed heb). Maar ik was Toen nog (laaaaaang) niet bezig met Magic, dus heb ik geen flauw idee van wat die clans zijn behalve dat ze om de macht vochten.

Dus hier vraag ik aan jullie:
- Wat zijn de "attributen" van deze clans, bijvoorbeeld dat Azorius veel flyers heeft (Dit is waarschijnlijk niet waar, ik gok gewoon dat Azorius veel flyers heeft omdat flying vaak voorkomt in en )?;
- Wat is jullie favoriete guild en waarom (als de "attributen" nog niet uitgelegd zijn, doe dat even pls)?

Bitte!
-Patryk
A.K.A. Kosowizard
 bijgewerkt door Kosowizard 8 jaren geleden
Kosowizard
8 jaren geleden
Nu Magnus zijn verhaal heeft uitgelegd, blijft mijn tweede vraag over: Wat zijn jullie favoriete guilds?
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik neig altijd naar Azorius (), omdat control cool is .
Sunitram
8 jaren geleden
Izzet en Dimir.
Izzet vanwege de filosofie (wie wil er niet een wetenschap maken van hoe hard iets kan knallen ) en Dimir omdat cypher een van m'n favoriete abilities tot nu toe is.
Kosowizard
8 jaren geleden
Doe er ook even de kleuren bij ajb.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Weazelbuster
8 jaren geleden
Nou, dan bijt ik het spits wel af van die vraag. Mijn antwoord zou zijn dat ik het idee achter de rakdos cult (b/r) het leukst vindt.

Rakdos is allemaal rond offers maken en snelheid krijgen aan het begin om te winnen. Het nadeel is is dat als je achterloopt met het tempo van de game of als de game te lang duurt je gelijk verliest. Het mechanic Hellbent vind ik persoonlijk een van de leukere mechanics. Het nadeel is dat je geen kaarten op hand hebt, het grote voordeel is dat je meteen al je creatures een enorme boost geeft.

Rakdos draait allemaal om het hersenloze rammen met Unleash. Dit betekent sterkere creatures die niet kunnen blocken , een redelijk gefaald mechanic in mijn ogen op een aantal kaarten na.

Rakdos heeft daarnaast een hele verzameling varierende creatures, van flyers tot gewoonweg demons
Zeker de moeite waard om te proberen zou ik zeggen!
fullmoonie
8 jaren geleden
Simic
robbertvanderkleij
8 jaren geleden
Simic!
Leuke interacties met +1/+1 counters, card draw, ramp, grote beesten.

Ik vind gruul ook erg gaaf.
Eclavyrr
8 jaren geleden
Hahahaha, jullie verschoppelingen van de maatschappij weten toch dat de gehele samenleving van Ravnica bestaat door ons: de Golgari !
Wij houden ons bezig met de cyclus van het leven en de dood en gebruiken jullie afval, jullie lijken en jullie afdankertjes om nieuw leven te scheppen.
Elke dode levert nieuw leven op, jullie eten van de planten die wij voedden!

Zonder ons, waren jullie NIETS.

Zonder de Golgari was Ravnica NIETS.

LEVE GOLGARI!
kolonelnick
8 jaren geleden
Maar Elcavyrr, wat heb je aan al die planten als alles uit een grote stenen massa bestaat? Waar moet je het kwijt? tussen de straattegels, in het riool? ik hoef geen aardappel uit het riool hoor. Nee wij Gruul geven de stad terug aan de natuur, natuur is alles. Het schenkt leven en brengt een beter uitzicht aan deze versteende wereld.

LEVE GRUUL!
GRUUL-SMASH!
 bijgewerkt door kolonelnick 8 jaren geleden
Kosowizard
8 jaren geleden
Moet dit een Re- Return to Ravnica block voorstellen?
beany
8 jaren geleden
orhzhov erg leuk greedy for life!!
LordWhooT
8 jaren geleden
Orzhov

Haunt is tof, niet sterk maar leuk te gebruiken zoals met Orzhov Euthanist, zodra je schade doet komt deze binnen en boem! En daarna doe je het gewoon een keer extra, leuk met Gift of Immortality

En Extort is erg goed als je tegen meer spelers speelt! En ja, Teysa, Orzhov Scion
hellhound
8 jaren geleden
wat is er nou beter dan de gruul clans , wij trekken als vikingen door de stad, plunderend. hadden die andere guilds ONZE natuur maar niet weg moeten halen.

en de mechanics zijn zo flavourfull

Bloodthirst, we strijden hier als brute warriors, dus wat is er nou een betere motivatie om beter te presteren dan zien dat je vrienden de tegenstander in de pan hakken

Bloodrush, kom op, hoe flavorfull is dit, je bent aan het vechten tegen 1 warrior, en ineens springt zn grotere broer/vriend/weet ik veel wie erbij om hem te helpen, en vervolgens weer ergens anders heen gaat om te vechten

wat moet je nou met selesnya, die denken dat natuur iets is dat getemd kan worden, of de golgari die alle planten onder de grond verstoppen, wij leven de echte natuur! en die zal ravnica opslokken

"NOT GRUUL THEN DIE"
 bijgewerkt door hellhound 8 jaren geleden (diverse spelfouten (wat heeft een gruul warrior nou aan foutloos schrijven))
kolonelnick
8 jaren geleden
well said hellhound.
akroma349
8 jaren geleden
BOROS
ik vind die 2 kleuren zo lekker samen werken, en de battalion ability van het return to ravnica block is ook erg fijn
Tholy
8 jaren geleden
Azorius!

"We have confiscated your spells as evidence. once we conclude our investigation, you may petition to have them returned."
Heerlijk hoe deze guild zich opstelt als de bureaucraten van Ravnica.

Wie heeft er geen haat naar ambtenaren toe? Sorry als ik iemand beledig, no offence meant, maar in Magic vind ik het heerlijk om controlly te spelen: mensen het bloed onder de nagels te halen, vandaar: Azorius!
Land destruction bereikt hetzelfde resultaat, maar dan met nog meer haat gevoelens naar de planeswalker/speler en omdat er niet echt veel land haat was in RTR is Azorius de betere optie.
Detain is daarentegen niet bijzonder sterk, maar wel leuk.
Je sloopt niks, je bounced niet, alles blijft liggen, alleen met handboeien.
'Het ligt nog op tafel, maar het mag niks meer doen.' -> Ergernis!

Btw: Bureaucracy past perfect als een soort boegbeeld voor deze guild imo.
Twigwalker
8 jaren geleden
Gruul SMASH!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top