Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

RCQ Sealed deck?

BluezamX
29 dagen geleden
Ik zag dat er volgende maand een Sealed deck RCQ is bij de Bazaar of Magic. De tournament scene is voor mij vrij nieuw, maar ik ben wel nieuwsgierig, dus ik heb een paar vragen waar jullie me hopelijk mee kunnen helpen.

1. Hoe vaak worden deze ongeveer gehouden? Ik heb er voor sealed deck volgens mij nog nooit een gezien, maar kan er de 20e wss niet bij zijn.
2. Voor welke RC is de Q?
3. Hoe streng worden regels zoals "piekfijne sleeves" aangehouden? Is het not-done om een sleeve te hebben met een klein hoekje oid?
4. Is er een nieuwsbrief oid waar dit soort events in worden gedeeld?

Alvast bedankt!
 bijgewerkt door BluezamX 29 dagen geleden
Rody
28 dagen geleden
Hi BluezamX,

1. Deze worden 1x per maand gehouden bij Bazaar of Magic, het zal afwisselend Pioneer en Sealed Deck zijn.
2. De RC is nog niet bekend op dit moment.
3. Tijdens een competitief toernooi wil je niet de illusie wekken dat je marked sleeves hebt. Ik zou zorgen voor nette, niet doorschijnende sleeves.
4. Ze worden in de Bazaar of Magic nieuwsbrief verwerkt, meestal staan er evenementen onderaan de nieuwsbrief uitgelicht. Er is geen evenementen nieuwsbrief.

Binnenkort komen ook de andere drie online.
BluezamX
27 dagen geleden
Thanks voor de info Rody! Dan re-subscribe ik weer voor de BoM nieuwsbrief (was vergeten dat ik me uberhaupt had afgemeld...)
Rody
24 dagen geleden
Ondertussen is de datum en plek van de RC bekend gemaakt. 8 tot 10 november in Lille, Frankrijk. De volgende drie RCQ's staan ook bij de evenementen.
BluezamX
24 dagen geleden
Oef, 100 euro is wel flink. Heb me voor de zekerheid ingeschreven, maar misschien drop ik uit ivm het prijskaartje. Bedankt voor de tip in ieder geval!
Rody
24 dagen geleden
Dat is inderdaad veel geld maar het is dan natuurlijk ook Modern Horizons 3 sealed en (misschien wel) boosterdraft. Daar zit helaas ook een flink prijskaartje aan. Hopelijk kan je erbij zijn en anders misschien bij het volgende seizoen , de sealed RCQ zal dan met Bloomburrow zijn.
 bijgewerkt door Rody 24 dagen geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 6 posts
  • Laatste post Rody 24 dagen geleden
  • Gemaakt door BluezamX 29 dagen geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top