Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Reviews hosts of mordor

hambetwing
7 maanden geleden
Hoi,

Ik vond het een prima late game deck. Maar ik ben ook vaak mana screwed geweest helaas, de mana curve is best hoog namelijk.

Hetgeen waar ik tegenaan ben gelopen is dat Sauron, Lord of the Rings en Saruman, the White Hand twee totaal andere strategiën hebben en hierdoor het deck te weinig focus heeft naar mijn mening. Een beetje het bekende precon probleem.

1. Sauron wil millen en creatures spelenen
2. Saruman wil juist non-creatures spelen.

Ik heb met name met Sauron gespeeld en merkte dat ik vaak een beetje faalde om dikke creatures te millen. Maar dit kan uiteraard allemaal pech zijn.

Saruman komt eerder in het veld, en bleef langer liggen. het Amassen ging best gemakkelijk. Maar de win-con miste een beetje.

Uiteindelijk heb ik gekozen om Sauron als commander te gebruiken, en meer te focussen op self-mill en reanimating van dikzakken. Het deck heb ik geupgrade met alleen maar Lord of The rings kaarten . Palantír of Orthanc is een value engine en een must-have naar mijn mening.

Conclusie: echt een vet deck. Maar als je niet snel genoeg rampt doe je weinig tot de late game.
 bijgewerkt door hambetwing 7 maanden geleden
Ajani1111
7 maanden geleden
Wel een dure upgrade ik speel deze vooral tegen the Fellowship en dan ga ik slecht tot mijn achtste beurt
hambetwing
6 maanden geleden
Het is inderdaad een dure upgrade. Maar ik kocht hem toen hij nog 'goedkoop' was. Dus voor 6 euro.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top