Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

SDCC promo's 2017 en speculatie

MagnusMagicus
6 jaren geleden
De SDCC (San Diego Comic Con) promo's van 2017 zijn bekend! De afgelopen paar jaar is daar elke keer een setje van 5 of 6 Planeswalkers met speciale art uitgedeeld in een mooie box, en dit jaar zijn het deze kaarten:








Cool he! Maar nu de speculatie....check de art van Gideon: zijn plaatje is gebroken. Zou dit een hint zijn dat hij daadwerkelijk gaat sterven? En in de art van Liliana staat ze precies tussen de hoorns van Bolas....een hint dat ze (weer) onder zijn invloed komt?

Wat vinden jullie?
Slagbroder
6 jaren geleden
Van Gideon had ik inderdaad ook dat vermoeden. Liliana was me nog niet opgevallen, maar da's zeker een mogelijkheid.

Ik verwacht dat Gideon inderdaad zijn onsterfelijkheid verliest, maar misschien pas tijdens een Return to Theros. Liliana haar verhaallijn kan verdergaan wanneer we terugkeren naar Dominaria, dus het kan zeker al een hint zijn.
thewoodcutter
6 jaren geleden
Vincent Proce, de artist van deze versies, heeft op twitter het complete artwork geplaatst:


Voor de mensen die het groter willen bekijken, deze link
En de bronlink: twitter Vincent Proce
Eclavyrr
6 jaren geleden
Mijn speculatie: Gideon sterft op Theros, Liliana verslaat haar laatste demon maar komt daardoor onder controle van Bolas en Elspeth keert terug als zwarte Planeswalker om de plaats van Lily over te nemen (met Ajani als plaatsvervanger van Gideon)
 bijgewerkt door Eclavyrr 6 jaren geleden
AncientOne
6 jaren geleden
Aan die losse kaarten te zien, dacht ik even dat het dochtertje van Vincent Proce de illustraties had getekend... Met name Liliana en Nissa zien er niet uit...
Maar goed, hij blijkt ze toch echt zelf te hebben getekend. Ik vind het maar niks...
Psychoboy
6 jaren geleden
In de muurtekeningen los van de personages is ook veel te zien.
Zo zie je naast Liliana een kleine versie van haar die op haar knieën Bolas aanbid.
Eclavyrr
6 jaren geleden
Er is wel meer te zien als je kijkt wat ik voor de tekenigen zich afspeelt.
Jace: Mensen die naar hun hoofd grijpen
Lily: Embalmed ipv normale mensen
Nissa: Elemental earth die zich aan het vormen is
Chandra: mensne met vuur (toortsen)
Gideon: Mensen die Bolas aanbidden, die de strijd hebben opgegeven.

Speculaasjes, speculaasjes
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top