Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Slechtste set

jeroen3h
10 jaren geleden
Na het zien van het de slechtste kaart topic dacht ik "dat kan erger / groter". Dus wat is volgens jullie de slechtste set?

Voor mij is dat toch wel Prophecy . Op Avatar of Woe en Rhystic Study na vrijwel niets waar je iets aan hebt.

Kom maar op met jullie slechtste set.
Waus
10 jaren geleden
Geen twijfel mogelijk: Homelands
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Fallen Empires () scoort ook "hoog" . Eigenlijk zijn het vooral oude sets, toen ze nog niet precies wisten hoe ze het beste alles aan konden pakken. Prophecy is denk ik wel de meest recente set die best slecht is .
jeroen3h
10 jaren geleden
Ja maar dat is het vreemde. Sterke series als Tempest, Urza (ongeacht welke) en dan vlak er achteraan een draak van een set als Prophecy
Eclavyrr
10 jaren geleden
Fallen Empires. 'Nuff said
 bijgewerkt door Eclavyrr 10 jaren geleden
henzinator
10 jaren geleden
Quote:
Waus 06-05-2013 om 12:36
Geen twijfel mogelijk: Homelands


Op Primal Order na dan
jeroen3h
10 jaren geleden
Ow ik vergat nog Spore Frog. Die is ook nog wel ok
Thomasvdk
10 jaren geleden
Unglued
Xarian
10 jaren geleden
Homelands... definitly Homelands. Enige set waar ik ooit verlies op gedraait heb (lang geleden, toen ik zelf nog kaarten verkocht )
kv83
10 jaren geleden
Wat ik ervan begreep wordt door R&D toch wel Darksteel als grootse misstap gezien. Volgens mij zijn toen ook heel veel mensen gestopt met Magic. Niet zo zeer omdat de kaarten niet goed waren, maar omdat ze eigenlijk te goed waren.
robbertvanderkleij
10 jaren geleden
Quote:
Waus 06-05-2013 om 12:36
Geen twijfel mogelijk: Homelands

Mag jij raden welke set ik hier compleet thuis heb liggen...

Maar zeker eens 0 playables
jeroen3h
10 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 06-05-2013 om 18:17
Quote:
Waus 06-05-2013 om 12:36
Geen twijfel mogelijk: Homelands

Mag jij raden welke set ik hier compleet thuis heb liggen...

Maar zeker eens 0 playables


Ach ik heb Prophecy compleet liggen
TheRobinros
10 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 06-05-2013 om 18:17
Quote:
Waus 06-05-2013 om 12:36
Geen twijfel mogelijk: Homelands

Mag jij raden welke set ik hier compleet thuis heb liggen...

Maar zeker eens 0 playables


Arabian Nights? Rijke stinkerd
seanfrenzy
10 jaren geleden
homelands heeft zeker veel slechte kaarten (maar wel een paar playables). De slechtste recente set vind ik saviors.
ebonpraetor
10 jaren geleden
Homelands: Autumn Willow was echt best ok destijds. Maar verder herinner ik me alleen Rysorian Badger en de chime uit die set. Dat zegt voor mij genoeg over die set.

Fallen empires vind ik zelf beter: Order of the Ebon Hand is nog steeds een prima kaart en Hymn to Tourach blijft ziek goed.
 bijgewerkt door ebonpraetor 10 jaren geleden
Skywise
10 jaren geleden
Ik sluit me aan bij Saviors of Kamigawa, iig als slechtste recente set. Maar Homelands oogt ook wel vrij droevig ja...
Duut
10 jaren geleden
Op Stifle na was Scourge ook geen beste serie, toen genoeg reden voor mij om te stoppen met magic
GuidodB
10 jaren geleden
De enige kaart van Homelands die bij mij in een deck zit is Spectral Bears.
Malkor
10 jaren geleden
Serrated Arrows werd destijds wel veel gebruikt als removal.
burtyoungsters
10 jaren geleden
Man, homelands....

Ik weet nog dat ik als net beginnende magic speler een hele doos homelands kon krijgen voor mijn Demonic Tutor en Sol Ring... En tja, als klein jongetje lijkt kwantiteit zeeeeer aanlokkelijk. Heb thuis nog steeds tientallenAn-Havva Inns liggen
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top