Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Soundtrack/intro.....bij je spells.

Eclavyrr
11 jaren geleden
Meestal als ik aan het winnen ben, en vooral tegen control decks, krijg ik killing in the nameof van rage against the machine in mijn kop..... i wont do what you tell me.....I WONT DO WHAT YOU TELL ME!!!
ervanpee
11 jaren geleden
Killing in the name of is sowieso een lied voor een recalcitrante bui!
BasicB
11 jaren geleden
Nou ik speel gitaar en ben behoorlijk muzikaal maar heb nooit muzikale gedachten bij magic kaarten!
jorn
11 jaren geleden
Quote:
Eclavyrr 05-07-2012 om 17:58
Meestal als ik aan het winnen ben, en vooral tegen control decks, krijg ik killing in the nameof van rage against the machine in mijn kop..... i wont do what you tell me.....I WONT DO WHAT YOU TELL ME!!!


Bedoel je deze?

(En voor de liefhebbers ook de Imperial March)
 bijgewerkt door jorn 11 jaren geleden
Zoockey
11 jaren geleden
Ik heb wel altijd zo'n ideetje van muziek als iemand zn library aan het doorzoeken is het duurt lang: linkje!
jorn
11 jaren geleden
Quote:
Zoockey 05-07-2012 om 21:09
Ik heb wel altijd zo'n ideetje van muziek als iemand zn library aan het doorzoeken is het duurt lang: linkje!


Awesome! Ik ken iemand die altijd nogal doet over zijn beurt. We hebben al een keer voorgesteld een zandlopertje te kopen voor hem, maar zo'n lift muziekje is veel cooler.
Zoockey
11 jaren geleden
Happy to help
TheRobinros
11 jaren geleden
Quote:
Zoockey 05-07-2012 om 21:09
Ik heb wel altijd zo'n ideetje van muziek als iemand zn library aan het doorzoeken is het duurt lang: linkje!


Bedoel je niet Everyday I'm shuffelin'?
Gijsneus
6 jaren geleden
Om er maar even een oud topic bij te halen:

Laatst speelde iemand een Crystal Ball. Het nummer van Keane met dezelfde titel gaat dan altijd af in mijn hoofd. Afschuwelijk nummer, elke keer weer...
StanleyW
6 jaren geleden
Vroeger, bij iedere Grim Affliction die gespeeld werd, zei men altijd 'mineenmineen op je creature'.. dat veranderde langzaam in 'menamena op je creature'. En voor we het wisten zongen we iedere keer deze:
https://www.youtube.com/watch?v=8N_tupPBtWQ

Je kon zelfs van tevoren vertellen dat iemand een Grim Affliction op hand had wanneer die onbewust die melodie begon te neuriën. Uiteindelijk heb ik er zelfs een van mijn eerste alters aan gewijd:
http://oi65.tinypic.com/o0e5x2.jpg
 bijgewerkt door StanleyW 6 jaren geleden
Sunitram
6 jaren geleden
Ik heb echt jarenlang het spelen van Filigree Angel ingeluid met "I wish I had an angel" van Nightwish Het was dan ook de bom van dat deck, want nog los ervan dat de engel een 4/4 vliegenier is; dat hele deck bestond uit artifacts en landjes, waardoor ie me op belachelijke life totals zette.

En op eenzelfde manier luidde ik Angelsong in met Delain's "The Gathering". Niet alleen gaat dat nummer volgens mij over Magic, de eerste zin van het lied is letterlijk "The song that angels sing".

Ik ben een vreselijk persoon om mee te Magicen
Dordledum
6 jaren geleden
eh.. nee.. geen last van...
farden10
6 jaren geleden
Quote:
8 uur geleden
Ik heb echt jarenlang het spelen van Filigree Angel ingeluid met "I wish I had an angel" van Nightwish Het was dan ook de bom van dat deck, want nog los ervan dat de engel een 4/4 vliegenier is; dat hele deck bestond uit artifacts en landjes, waardoor ie me op belachelijke life totals zette.

Ik ben een vreselijk persoon om mee te Magicen


Valt best mee toch, dit klinkt vooral erg leuk.

Ik heb dit met heel veel kaarten, maar kan eigenlijk maar 1 bedenken. Gisela, Blade of Goldnight is bij mij gelinkt aan Angel of Death van Slayer, misschien omdat ze dat in veel situaties ook is.
Eclavyrr
6 jaren geleden
Beste nummer voor welke Magiccer dan ook (met een kleine aanpassing):

"So you wanna play with magic
Boy, you should know whatcha falling for
Baby do you dare to do this
'Cause I’m coming atcha like a Bronze Horse"


(is eigenlijk Dark Horse van Katy Perry)

Dat of Queen's "A kind of Magic"
 bijgewerkt door Eclavyrr 6 jaren geleden
AndelionK
6 jaren geleden
Niet zozeer dat ik het echt hoor, maar ik denk dat In the Hall of the Mountain King van Edvard Grieg vrij typisch is voor wanneer een combo deck aan het afgaan is, en dan met name iets als Storm ofzo. Eerst ongeveer een minuut lang vrij rustig, en dan ineens..

"Okay, tap Chromatic Lantern, speel Bubbling Muck, tap al m'n land.. Cast Turnabout ennn nuuuuuu..."

Iedereen heeft het stuk wel eens gehoord overigens, het is een klassieker.
 bijgewerkt door AndelionK 6 jaren geleden
TheRobinros
6 jaren geleden
Quote:
26 minuten geleden
Niet zozeer dat ik het echt hoor, maar ik denk dat In the Hall of the Mountain King van Edvard Grieg vrij typisch is voor wanneer een combo deck aan het afgaan is, en dan met name iets als Storm ofzo. Eerst ongeveer een minuut lang vrij rustig, en dan ineens..

"Okay, tap Chromatic Lantern, speel Bubbling Muck, tap al m'n land.. Cast Turnabout ennn nuuuuuu..."

Iedereen heeft het stuk wel eens gehoord overigens, het is een klassieker.


Held, dit wil ik ook in mijn hoofd als iemand uitcombo-ed
 bijgewerkt door TheRobinros 6 jaren geleden
stefke78
6 jaren geleden
Quote:
1 dag geleden
Om er maar even een oud topic bij te halen:

Laatst speelde iemand een Crystal Ball. Het nummer van Keane met dezelfde titel gaat dan altijd af in mijn hoofd. Afschuwelijk nummer, elke keer weer...


Wrecking Ball....

https://youtu.be/My2FRPA3Gf8
BuidingMage
6 jaren geleden
Bij Queen Marchesa op de een of andere manier toch altijd https://www.youtube.com/watch?v=xFrGuyw1V8s
sibrand
6 jaren geleden
Tijdens het online spelen had ik net [url https://www.youtube.com/watch?v=7v8zxoEoA_Q]Link[/url] (la follia) opstaan, omdat ik die nu ga spelen. In de laatste paar delen wordt het steeds sneller, en dat was precies toen deEdgar Markov speler was aan het afgaan met een combo, en bijna precies bij het einde van het stuk had hij per ongeluk zichzelf doodgemaakt
Romero74
5 jaren geleden
Flash - Queen is inderdaad bij onze spelersgroep ook vaste prik bij bijvoorbeeld


Speler zegt "Flash" de rest in koor "AHA"
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 35 posts
  • Laatste post Romero74 5 jaren geleden
  • Gemaakt door ervanpee 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top