Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Waarom is deze kaart niet zilver?

Playz
10 jaren geleden
LarsM
10 jaren geleden
Bedoel je met zilver uncommon? Als dat zo is, waarschijnlijk omdat het een hele minimale counterspell is.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Het is prettiger als je in het topic zelf ook wat neerzet. Dit komt nogal...onbeleefd...over.

Je bedoelt neem ik aan te vragen waarom dit een common is en geen uncommon?

Als je zo'n vraag hebt, probeer dan ook uit te leggen waarom je je dat afvraagt. Ik kan nu niet meer zeggen dan "omdat het zo is". Waarom vind jij het een uncommon? Pak je er teveel in je boosters? Vind je de kaart te sterk? En waarom dan?

Meer informatie van jouw kant betekent meer informatie van onze kant.
fullmoonie
10 jaren geleden
Hij heeft een te grote drawback. Hij is alleen te gebruiken wanneer een spell jou of een creature target. Als het counter target spell was, dan zou het eerder uncommon zijn
Playz
10 jaren geleden
Sorry, was niet onbeleefd bedoelt en bedankt voor de reacties.
fullmoonie, TOP, bedankt.
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Snap ik . Wilde alleen uitleggen hoe je het beste kunt posten .
sven4president
10 jaren geleden
Rarity heeft niet altijd iets te maken met hoe goed een kaart is.
Lightning Bolt is een onwijs goede kaart maar is gewoon een common.

De rede dat deze kaart niet zo goed is is dat je er geen creatures mee kan counteren en bijvoorbeeld een kaart als: Giant Growth.
En als hij door die kaart precies genoeg damage kan doen om jou dood te maken is het vervelend dat je hem niet kan counteren
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top