Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wat is jouw favoriete Magic Origins kaart?

MagnusMagicus
8 jaren geleden
Wat is jouw favoriete kaart uit Magic Origins? Yoked Ox of toch liever Goblin Piledriver?

En ik zie graag een non-Planeswalker keuze, want die ga ik in een apart topic vragen om te kijken wie de meest populaire is .

Mijn favoriete kaarten uit Origins zijn:



Deze kaart heeft echt overperformed in mijn prereleasepool. Wat een beest! En als je eenmaal 6 Plains hebt liggen kun je bijna niet meer verliezen!

En ik was al fan van Taurean Mauler, dus helemaal van:



Ik hoor graag die van jullie!
Maurice
8 jaren geleden
Op de pre release was het Rhox Maulers ooh wat was dit een beest. Van de set zelf is het Archangel of Tithes omdat ik hier zo graag een heel deck omheen wil gaan maken!
Twigwalker
8 jaren geleden
Ik kan niet zo goed kiezen dus hier is er van elke kleur eentje:

Archangel of Tithes - Windborn Muse has come a long way, fantastische art ook.
Displacement Wave - Leuke sweeper voor Tiny Leaders.
Graveblade Marauder - Gave kaart voor tiny leaders, vooral voor Athreos, God of Passage en Alesha, Who Smiles at Death decks.
Molten Vortex - Gaaf kaartje, ben benieuwd of die iets in modern gaat doen.
Woodland Bellower - Gave Protean Hulk, maar dan anders.
Hangarback Walker - Erg cool voor mijn Rakdos, Lord of Riots commander deck!
Rogue's Passage - De foil wordt goedkoper jeej!
Thomasvdk
8 jaren geleden

En


vind ik echt 2 hele stoere kaarten.
Maar Call of the Full Moon vind ik ook echt super tof. Zeker in combi met Goblin Piledriver
 bijgewerkt door Thomasvdk 8 jaren geleden
Eclavyrr
8 jaren geleden

Wat een ONGELOFELIJK beest was deze kaart in de prerelease.
Daarnaast had ik hem zelfs foil eruit getrokken.
Deze kaart heeft voor mij veel 2voor 1 en zelfs 3 of 4 voor 1 situaties gecreëerd waardoor dit absoluut de MVP van de prerelease was.
 bijgewerkt door Eclavyrr 8 jaren geleden
Dordledum
8 jaren geleden
Heb nog niet met deze set gespeeld, maar ben zeer gecharmeerd door:

 bijgewerkt door Dordledum 8 jaren geleden
Blasty
8 jaren geleden
Ik ben erg enthousiast over:


Ik heb voor mn Grenzo, Dungeon Warden commander "etb" deck net Minion Reflector bijgeruild maar deze gaat het nog beter doen!
ebonpraetor
8 jaren geleden
Qua art ben ik het volledig met Blasty eens, en ook qua effect is dat een zeer leuke kaart.
Maar als absolute favoriet kies ik toch voor...



Heerlijke kaart, die vooral goed is als je tegenstanders goede kaarten spelen. Ben erg benieuwd of deze ook nog wat gaat doen buiten EDH.
Het enige nadeel is dat ik een plekje voor deze kaart moet gaan vinden in mijn favoriete EDH deck.
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Talent stond ook hoog op mijn lijstje .
kolonelnick
8 jaren geleden
origins heeft zoveel coole kaarten. over het algemeen ben ik erg fan van de elves in deze set (tribal ftw )

maar uit elke kleur zijn de volgende kaarten toch mijn favo's

wit: Vryn Wingmare dit vindt ik echt een hele toffe kaart. mn white weenie flyers krijgt een nieuw speeltje
blauw: Thopter Spy Network wat een goeie kaart is dat. heb op de pre een rood/blauw artifact deck kunnen maken en dit kaartje maakte het hele deck.
zwart: Gilt-Leaf Winnower it's an elf. enough said XD
rood: Pia and Kiran Nalaar feldon says wazzup.
groen: Managorger Hydra ik wilde hier eigenlijk voor dwynen gaan, maar hydra's en vampires zijn mijn favo creatures uit magic. dus ik moest hier voor de hydra gaan.
multi: Shaman of the Pack jup another elf.
colorless: Mage-Ring Responder dit wordt ook echt een beest in mijn feldon deck. de responder samen met Voltaic Key mwhuahahaha. plus iemand zijn commander doodschieten met de 7 damage is gewoon tof.
Skywise
8 jaren geleden
Nog niet de kans gehad om met de set aan de slag te gaan, maar ik heb wel diverse toffe kaarten gezien. Vooralsnog ben ik erg enthousiast over Molten Vortex, Magmatic Insight, vrijwel alle elfjes en Pia and Kiran Nalaar. Maar uiteindelijk is Starfield of Nyx mijn favoriete design uit de set

SerraAngel22
8 jaren geleden

Want deze kaart gaat (zodra we hem foil kunnen bemachtigen) in mijn Sigarda, Host of Herons commanderdeck
 bijgewerkt door SerraAngel22 8 jaren geleden
AncientOne
8 jaren geleden
Hallowed Moonlight: prima in zowel Modern als Legacy!
Samen met Kytheon voor mij de reden om wit te kiezen bij de prerelease.
Ik kreeg geen Kytheon, maar wel een Hallowed Moonlight!
 bijgewerkt door AncientOne 8 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Weet je, ik word echt wel enthousiast van Archangel of Tithes! Iemand er al mee of tegen gespeeld?

En wat is jouw favoriete Magic Origins kaart?
akroma349
8 jaren geleden
ik ga voor:

erg gave kaart voor in mijn tiny leader equipment deck
Krabbel
8 jaren geleden


hellhound
8 jaren geleden
PD
8 jaren geleden

lekker looten en verschillende manieren om te winnen! geweldige kaart.
kk77100
8 jaren geleden
ik had twee van haar in mijn gruul prereslaese deck elf burn zij was sws mijn all star
Reynaerd
8 jaren geleden
Zeker weten:

 bijgewerkt door Reynaerd 8 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top