Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

wat zijn goede curse enchantments

noaki12
4 jaren geleden
wat zijn goede curses om je opponent te spelen in commander(zonder dat ze met zijn alle je direct gaan vermoorden)
Cees007
4 jaren geleden
Cursen vind ik (persoonlijk) niet zo goed in commander. Maar er zijn wel goede enchantment die het leven van je tegenstanders behoorlijk zuur kunnen maken. Hier een enkele:




 bijgewerkt door Cees007 4 jaren geleden (Link i.p.v. afbeelding)
Blasty
4 jaren geleden
De serie curses in C17 zoals Curse of Opulence, Curse of Disturbance zijn erg goed in mijn mening.
BluezamX
4 jaren geleden
Ik ga binnenkort ook de Curse of Opulence testen in Saheeli, the Gifted. Met haar +1 geven de Treasures effectief (minimaal) 2 mana!

Ik zie ze weinig gespeeld worden, maar ze lijken mij altijd erg leuk voor een diplomatiek spel. Je moet alleen uitkijken dat je er niet te veel hebt liggen, want dan word jij al gauw een target. Al kan je natuurlijk wel een van de C17 Curses aan jezelf hangen, want jij krijgt nog steeds het reward ook.
KiwiLT
4 jaren geleden
Curse of Misfortunes, Torment of Scarabs, Overwhelming Splendor en Cruel Reality zijn cool
 bijgewerkt door KiwiLT 4 jaren geleden
Blasty
4 jaren geleden
Ik denk dat Torment of Scarabs compleet nutteloos is in commander. 3 leven stelt niks voor, en dan heb je nog twee weinig impactvolle alternatieven om te betalen.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het nadeel van Curses is dat ze maar op 1 speler werken, dat kan het soms lastig maken. Ook zijn er maar 28 Curses en doen ze allemaal erg verschillende dingen, wat ze niet altijd lekker combineert.

Er zijn ook een paar kaarten die geen Curse zijn maar er wel wat mee doen, zoals Accursed Witch, Bitterheart Witch en Witchbane Orb, maar daar heb je ook niet superveel aan.

Ik zou vooral lekker spelen welke je cool lijken, want een heel sterk deck gaat het vermoedelijk niet worden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top