Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welcome decks

CyanH
4 jaren geleden
Hoi! Ik heb een hele specifieke vraag, maar ik hoop heel erg dat iemand me hiermee kan helpen.
Ik ben vorig jaar tijdens M19 begonnen met spelen, ik heb toen door een beetje vals te spelen bij verschillende winkels uiteindelijk welcome decks van alle 5 de kleuren weten te verzamelen (ze komen per 2 in een doosje dus heb de ene dubbele weggegeven); in eerste instantie om het te leren spelen met vrienden.
Doormiddel van deze welcome decks heb ik echter enorm veel meer mensen het spel leren spelen, en ik vond ze zelf ook by far het fijnste 'product' om mee te spelen met nieuwe spelers.
Het lijkt me daarom super dope om van de aanstaande M20 set weer alle kleuren welcome decks te hebben.
Nou weet ik dat WPN winkels ze officieel niet mogen verkopen, en het lijkt me ook oneerlijk om weer bij winkels langs te gaan om elke keer weer een welcome deck te vragen tot ik ze allemaal weer heb.
Dus bij deze mijn vraag; weten jullie toevallig een manier hoe ik toch "eerlijk" aan de welcome decks kan komen? Amazon, marktplaats, locale spellenwinkels; zoiets.
Alvast super bedankt voor het meedenken
CyanH
4 jaren geleden
P.S. Voor de duidelijkheid; ik ben dus verder echt niet geinteresseerd in andere 'beginnerproducten' als de Spellslingers kit, Duel Decks of Planeswalker decks. Mijn vraag is specifiek voor de welcome decks!
HaHarr74
4 jaren geleden
Ik lees aandachtig mee, want ik zoek er ook naar. Het is inderdaad ideaal om ook vrienden en kennissen mee Magic in te krijgen. Plus ik werk op school en daar is het ook super handig om een zooi in de klas te hebben. Weet je hoeveel taalfuncties je daarmee oefent?
 bijgewerkt door HaHarr74 4 jaren geleden
BluezamX
4 jaren geleden
Zelf heb ik laatst een school event gehost omtrent Magic, waar ik van de Bazaar een aantal decks meekreeg om mensen het spel aan te leren. Je kan even een mail sturen naar info@bazaarofmagic.nl en bespreken wat de mogelijkheden hiervan zijn.

Nu ik dit zie bedenk ik me wel dat ik nog even het resterend materiaal terug moet brengen, dat staat hier nog in een doos... Oeps
MagnusMagicus
4 jaren geleden
De decks zijn niet te koop. Winkels mogen ze niet verkopen, ze zijn bedoeld om gratis aan beginnende spelers te geven. Maar als jij ze gaat gebruiken om mensen te leren spelen, dan kun je er van een winkel wellicht een paar krijgen. Ligt helemaal aan hoeveel ze er nog op voorraad hebben denk ik. Het bovenstaande emailadres kun je gebruiken om contact op te nemen met de Bazaar hiervoor.

Ik vermoed wel dat de decks erg veel op die van M19 gaan lijken, dus erg spannend gaat het niet worden . Plus, ik weet ook niet of ze er al zijn. Afgelopen weekend was het Open House event bij de Bazaar en daar hebben we nog de M19 decks gebruikt.
CyanH
4 jaren geleden
HaHarr74 wat vet om te horen dat je ze ook op school gebruikt! En tof dat er dus meer mensen zijn met dezelfde wens als ik

BluezamX Wat vet! Dan wacht ik even af tot de M20 varianten allemaal uit zijn, en dan zal ik zeker even een mailtje proberen te sturen

MagnusMagicus Ik weet inderdaad dat ze niet te koop zijn, maar ik hoopte toch dat er meer mensen waren met een soortgelijke vraag naar de welcome decks als ik - en dus mogelijk ook manieren om ze alsnog te kunnen bemachtigen. Maar in ieder geval super om te horen dat Bazaar hier naar luistert! En ik hoef ze inderdaad niet te hebben voor de specifieke inhoud, maar gewoon zodat ik met nieuwe spelers kan spelen met de welcome decks van 'de nieuwste set'
En mocht Bazaar tegen die tijd echt zo lief zijn om me de welcome decks te overhandigen, dan zorg ik wel gewoon dat ik een keertje wat extra dingen bestel die ik niet per se nodig heb. Ter compensatie Thanks voor het antwoord in ieder geval!
CyanH
4 jaren geleden
Update: Bazaar kan me helaas niet verder helpen met de welcome decks. Dus bij deze wordt mijn queeste nog gewoon voortgezet. De gouden tip verdient mijn eeuwige liefde <3
Nissa333
4 jaren geleden
Ik weet dat het niet hetzelde is en je echt zoekt naar de welcome decks maar ik zou toch ook kijken naar een product zoals Magic Game Night, ook goede decks om mensen te leren. En de kaarten zijn toch iets anders dan M19
CyanH
4 jaren geleden
Nissa333 Bedankt, maar ik zoek inderdaad echt specifiek naar de welcome decks. De Game Night box hebben we bovendien al!
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 9 posts
  • Laatste post CyanH 4 jaren geleden
  • Gemaakt door CyanH 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top