Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welk format speel jij?

Airclever
7 jaren geleden
1 Standard
2 Modern
3 Commander
mr83
7 jaren geleden
1 Draft
2 Sealed
3 Commander
hellhound
7 jaren geleden
1: Modern
2: Legacy
3: Sealed
4: Cube Draft (jammer genoeg krijg ik niet heel vaak de kans dit te doen)
 bijgewerkt door hellhound 7 jaren geleden
Psychoboy
7 jaren geleden
1: Commander
2: Sealed (pre's)
3: xxxxxxx
n4ppy
7 jaren geleden
1: Commander (Commander)
2: Sealed (Pre-Release)
3: Draft (2HG)
Format (soort game)
 bijgewerkt door n4ppy 7 jaren geleden
MarcelN
7 jaren geleden
1: Casual
2: Commander Casual
3: xxxxx
Shinn88
7 jaren geleden
1. Standard.
2. Modern.
3. Casual.
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Lijstjes zijn geweldig! Wie post er nog zijn of haar favoriete formats?
tijnkwan
7 jaren geleden
1. Commander
2. Commander 2HG
3. Commander Archenemy
4. Commander Planechase
5. En natuurlijk Commander niet vergeten
6. Af en toe casual, maar langzamerhand worden mijn 60 kaarten decks omgebouwd naar commander decks (heb er ondertussen 18 ofzo)
EnchantedBunny
7 jaren geleden
Sealed is dat waarbij je 6 pakjes krijgt voor een deck van 40 kaarten? Dat heb ik eenmaal gedaan, niet voldoende om te besluiten of ik dat nou leuker vind dan Boosterdraft of niet.

1. Boosterdraft/Sealed
2. Commander
3. Casual

Vind Commander decks bouwen fantastisch, maar soms gaan potjes zo traag, en soms zijn potjes een beetje suf. Niveauverschillen verpesten potjes nogal eens of maken het politieke aspect kapot (omdat je 100% op een tegenstander moet focussen omdat die zelfs 1v2 nog kan winnen).

Wil graag nog Pauper Commander proberen, en Cube... Een eigen Cube maken en blijven aanpassen om betere balans te krijgen lijkt me een interessante quest.

BTW: Ik dacht dat Limited een veelgespeeld formaat was? Blijkbaar niet? Als ik ooit eens MTG kijk op Youtube, is het altijd Limited of Modern. Ik vind Limited kijken ook wel het leukst, zit tenminste lekker veel variatie in (niet altijd binnen een toernooi, maar door de rotatie van Sets).
 bijgewerkt door EnchantedBunny 7 jaren geleden
Rachniroff
7 jaren geleden
1. Commander
Er is zo veel mogelijk met het aanbod in commander dat het een lekker gevarieerd format is. Ik beleef zelf verl lok aan het bouwen van leuke themadecks, meer bedoeld voor de fun dan om daadwerkelijk te winnen. Commander is ook het eerste format wat ik leerde spelen na casual, dus is het ook het format waar ik het meeste ervarinb mee heb.

2. Boosterdraft
Ook hier speelt variatie een grote rol voor mij. Aangezien je nooit dezelfde decks hebt is elke match anders, waardoor je enorm scherp moet blijven en goed na moet blijven denken on zowel het draften zelf als de matches.

3. Modern
Het grote voordeel van modern vind ik dat het op de lange termijn een goedkoper format is dan standard. Een deck kan een lange tijd meegaan, wat maakt dat je een deck goed eigen kunt maken en echt alle kleine interacties leert. Hoewel ik graag constructed speel, heb ik geen geld of zin om elke 3 maanden een nieuw standard deck te bouwen om op competitive level mee te draaien.
 bijgewerkt door Rachniroff 7 jaren geleden
Teferi
7 jaren geleden
Mijn top drie:
1. Commander
2. Casual
3. Sealed
Gijsneus
7 jaren geleden
Dit is mijn top 3

1. Cube/draft/Sealed
Pure skillgame. Waar bij sealed nog een geluksfactor aanwezig is mbt de boosters die je gedeeld krijgt is draft toch echt wel het summum. Hier komen de beste spelers bovendrijven.

2. EDH
Heerlijk met vrienden een avond relax spelen, leuke onvoorziene plays onder het genot van een kop koffie of een biertje

3. Pauper
Niks mooiers dan elkaar afmaken met commons.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top