Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Welke oplage/editie voor land kaarten is de kwaliteit het be

Spongebob
5 jaren geleden
Hallo allemaal, ik ben nieuw in het verzamelen (probeer) van mtg!

Ik was in het verleden vaak op de Xbox 360 magic the gathering 2013 aan het spelen, en dat was vier jaar gelden en nooit een mtg kaart vast gehouden. Toevallig ben ik op een aantal cardtradiing sites mtg kaarten tegen gekomen die ik kende en mijn interesse wekte. Nu wil ik toch een aantal decks die ik in het verleden speelde, graag in fysieke form hebben zodat ik met mijn familie of vrienden kan spelen.

Ik heb een aantal vragen over deze kaarten.

#Ik ben nog niet 100% uit of ik een volledige foil deck of alleen legendary creatures, planeswalkers en lands in foils wil hebben (foils zijn veel duurder en ik wil niet dat ik naar 4 jaar later alle foils en normale kaarten krom treken). Wat zijn jullie verzamel methodes; volledig, een enkel maar of iets anders?

#Welke oplage(s)/edities kan ik het beste kiezen voor het beste kwaliteit in papier, inkt en kleur echtheid? De kaart die ik het mooist vind qua opmaak is ?

#Als ik losse kaarten koop (near mint condition) online in Nederland of Noord America, met name foils. Ontvang ik kromme kaarten zelf als ze near mint condition zijn?

Dank iedereen voor het lezen.

Ik heb al sleeves gekocht, en mijn eerste kaart wordt waarschijnlijk Geist of Saint Traft

Groetjes
Eclavyrr
5 jaren geleden