Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

You Make The Card 4

MagnusMagicus
11 jaren geleden
Een aantal jaren geleden is een paar keer een "You Make The Card" actie gehouden door Wizards. Daar zijn Forgotten Ancient, Crucible of Worlds en Vanish into Memory uitgekomen. Magic spelers konden elke keer stemmen op het type kaart, mana cost, etc. Daarna kunnen spelers namen en abilities insturen. Daar wordt een selectie uit gemaakt, en daar kan dan weer op gestemd worden. Erg leuk!



En omdat Magic dit jaar 20 jaar bestaat, wordt er weer eentje opgestart! Je kunt onderaan deze pagina stemmen, eerst voor het type kaart. Uiteindelijk wordt de kaart in een aankomende set geprint.

Ik heb gekozen voor land .
Eclavyrr
11 jaren geleden
Ik ook
kooningJ
11 jaren geleden
ik ook op het landje
kv83
11 jaren geleden
Kom maar op met het landje idd!
Jeff
11 jaren geleden
Waarom land?
Doe mij maar 'gewoon' een creature. Eerlijk gezegd staat land echt onderaan mijn lijstje. Natuulijk zijn utility-lands super interessant, omdat het 'gratis' spells zijn die je in je deck kunt stoppen. Aan de andere kant vind ik ze ook heel erg lame. Altijd countermana open kunnen houden en toch wat nuttigs kunnen doen als er niets te counteren valt? (Nephalia Drownyard, bijvoorbeeld) Beesten haste kunnen geven, zonder daar een van je kostbare niet-land spots voor te gebruiken? (Slayers' Stronghold bijvoorbeeld) Ik heb er voorlopig wel genoeg van gezien!
Dat je je manabase slechter moet maken om zo'n land te kunnen spelen lijkt tegenwoordig zo goed als niet relevant. Zelfs standard heeft super-stabiele manabases, om over Modern en Legacy nog maar niet te spreken, of zelfs Commander.
kooningJ
11 jaren geleden
ja dat wel maar er zijn nog altijd niet genoeg soorten landen die je kan gebruiken. Tegenover creaters en artifact we,l je hebt er teveel soms eigenlijk is het te moeilijk voor te kiezen ook in landen soms ja maar toch
MagnusMagicus
11 jaren geleden
@Jeff: had ik ook bedacht en ben ik op zich wel mee eens, maar land is gewoon gaaf .
kv83
11 jaren geleden
@Jeff: Hoor ik daar frustratie Waarom geen land? Iedereen heeft zijn eigen favoriet. Dat is het hele punt van "You Make The Card" Daarnaast hebben we creature, artifact en spell gehad met You Make The Creature, dus is het wel zo leuk om te kijken hoe een land eruit gaat zien
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Koenzer
11 jaren geleden
Ik heb gekozen voor een creature. In het Ravnica-block heb ik genoeg leuke landjes gezien en verzameld (shocklands, gates) en er komt een leuke mythic land bij in Dragon's Maze. In Innistrad waren ook al veel utility lands zoals Kessig, Drownyard etc.
Jeff
11 jaren geleden
Quote:
kv83 11-03-2013 om 11:23
@Jeff: Hoor ik daar frustratie Waarom geen land? Iedereen heeft zijn eigen favoriet. Dat is het hele punt van "You Make The Card" Daarnaast hebben we creature, artifact en spell gehad met You Make The Creature, dus is het wel zo leuk om te kijken hoe een land eruit gaat zien


Volgens mij heb ik je vraag best beantwoord. Nee, het is geen frustratie, ik zou het gewoon zonde vinden om een kans om mee te denken aan een kaart verloren te laten gaan aan landjes die we toch al in overvloed hebben en (note: persoonlijke mening) die eigenlijk helemaal niet zo leuk zijn.
Juist ook wel mooi om discussie op te wekken, dus moedig ik iedereen aan om je keuze toe te lichten!
kv83
11 jaren geleden
Je zegt dat we al genoeg landjes hebben (in overvloed), maar dat hebben we ook met creatures. Creatures zijn sterker als ooit te voren, dus hoe speciaal is het om een creature te maken?

En hoeveel utility landjes hebben we nou? 5 10 uit Innistrad die binnnenkort weg roteren. En dan minder dan een handvol uit Ravnica. Vind het behoorlijk meevallen.
 bijgewerkt door kv83 11 jaren geleden
Bittemommy
11 jaren geleden
Mij lijkt juist een enchantment cool! We hebbem al een instant gehad, een creature en een artifact. Dus mij lijkt het juist leuk een heel nieuw soort enchantment te ontwerpen. Daar gaat mijn voorkeur naar uit!
beany
11 jaren geleden
ik kies een enchantment omdat artifact ed al zijn geweest
en er meer mogelijkheid is om een enchantment te bedenken dan een land
een enchantment kan op creature,player,world of land zijn verder kan je meer dingen mee doen dan een land
een land kan je kiezen welke kleuren of kleurloos die geeft en miz 1 speciale ability die past bij een set waarvan je nog niet weet in welke die gaat zitten
en bij enchantments is dat iets gemakkelijker in een set "tegooien" imo
robbertvanderkleij
11 jaren geleden
Ik heb ook voor enchantment gekozen
Twigwalker
11 jaren geleden
Na het lezen van jullie argumenten ga ik toch ook voor land Ik denk dat land de grootste uitdaging is om een goed ontwerp voor te maken, daarom lijkt land me het leukste. (Naast dat het nog niet gedaan is, net als enchantment, mijn 2e keus).
Fjaulnir
11 jaren geleden
Quote:
robbertvanderkleij 11-03-2013 om 12:46
Ik heb ook voor enchantment gekozen


x3

Enchantments zijn gewoon cool, en meestal ondervertegenwoordigd qua powerlevel.
munio
11 jaren geleden
enchantments hebben ook mijn stem gekregen, maar ik vermoed dat we toch fijn een land gaan ontwerpen
Skywise
11 jaren geleden
Ik vind een landje echt heel erg saai. Persoonlijk vind ik Utility landjes bijna niks leuks toevoegen en speel dan altijd lieven een dik beest of iets dergelijks. Ik heb dan ook voor creature gekozen.

Enchantment heeft mijn 2e keus vooral omdat er genoeg leuke dingen mee te bedenken zijn en er relatief weinig veelgespeelde enchantments zijn (Zoals Oblivion Ring).
Tholy
11 jaren geleden
Bam!

Voted for 'Land'.
Thorvik
11 jaren geleden
ik had al gestemd op artifact ;D
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top