Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

1x tot 4x Nahiri, the Harbinger gezocht (met spoed!)

AncientOne
7 jaren geleden
Met spoed gezocht:
Nahiri, the Harbinger
(1x, 2x, 3x of 4x)

Uiteraard heb ik een lijst met Haves, die je kunt checken, maar voor bovenstaande kaart(en) heb ik ook wel Modern- en/of Legacy staples uit mijn verzameling over (mits ik ze zelf niet in een deck speel).
Laat me dus svp. weten hoeveel Nahiri's je te ruil hebt en wat je zelf nog zoekt...
Het meeste (van vóór het huidige Standard) heb ik wel...
AncientOne
7 jaren geleden
Up...
Ik zoek er nog steeds 4...
Heb je er tenminste eentje, laat het me dan weten en geef aan wat je zelf nog zoekt...
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
AncientOne
7 jaren geleden
Is er echt niemand die Nahiri, the Harbinger te ruil heeft?
Eentje zou al mooi zijn, en ik wil hier best een van mijn playsetjes Modern- en/of Legacy-staples voor opbreken, dus staar je niet blind op mijn haves, dat zijn er stiekem (véél) meer...
Zolang je geen Standard-kaarten zoekt, is de kans groot dat ik je gezochte kaart(en) heb...
AncientOne
7 jaren geleden
Inmiddels is de spoed wat minder geworden, maar ik zoek nog steeds 1, 2, 3 of 4 Nahiri, the Harbinger en heb daar nog steeds leuke kaarten voor over!
Ik heb. nu ook o.a. 2x Scrubland, 2x Plateau en 2x Taiga (NM & NM-) als ruilmateriaal beschikbaar (mijn mooiste exemplaren mogen weg, maar die zijn niet persé NM, ik check dat donderdag, de Taiga's zijn overigens wel NM en NM-).
 bijgewerkt door AncientOne 7 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top