Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Kaartjes te ruil, ik heb standard stuff nodig voor de gameda

isz242
6 jaren geleden
De lijst wordt nog bij gepoetst.... maar ik heb voorlopig een klein aantal van mijn haves (te ruil) en wants ingevuld....
hoop dat t wat wordt ....
Klojet
6 jaren geleden
Ik zie niks staan. Waar heb je het ingevuld?
isz242
6 jaren geleden
bij mijn haves, wants en te ruil .... .... ik dacht dat het zichtbaar was als je op mijn naam klikt....
kleine greep van benodigdheden:
3X cataclysmic gearhulk
4X angel of invention

haves:
arid mesa, 4x nettle sentinel, ral zarek, stony silence, damnation, gideon of the trials en as foretold.... verder heb ik nog honderden rares in mijn bak van allerlei sets..... maar ik heb nog ni zo'n zin om dat helemaal uit te pluizen en in de lijst te zetten.... ....wants worden er nog meer denk ik.... maar ik kijk ff wat er tussen mijn oude draftspul zit om een leuk standard deckje te maken voor gameday ....
thewoodcutter
6 jaren geleden
Zonder linkje werkt het niet, je kunt van de .nl site namelijk niet zonder meer naar de .eu bomspots toe (vanwege het nummer in de bomspot)
Maar ik kan wel even een linkje toevoegen: http://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/bomspot/isz242/want/23003
 bijgewerkt door thewoodcutter 6 jaren geleden
isz242
6 jaren geleden
dank u.... .... ben nog een enorme noob hoor.... lol
http://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/bomspot/isz242/have/23003 en dan zijn dit wat van de haves / te ruil
 bijgewerkt door isz242 6 jaren geleden
thewoodcutter
6 jaren geleden
Ik denk dat het noob wel meevalt, het is gewoon lastig dat beiden door elkaar gebruikt kunnen worden en dat er in beide bomspots niet automatisch links naar de andere kant gemaakt worden.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top