Wants van Rody

Rody
1 jaar geleden
Gezocht: 2x Ral, Izzet Viceroy, 2x Ionize 3x Niv-Mizzet, Parun en 1x Sulfur Falls of Sulfur Falls!
 bijgewerkt door Rody 1 jaar geleden
Rody
1 jaar geleden
Up
Rody
1 jaar geleden
Veel leuke landjes toegevoegd aan mijn wants, wie of wie heeft ze te ruil
Rody
11 maanden geleden
Missende kaarten uit mijn M14 verzameling toegevoegd aan mijn wants. Heb jij een of meerdere van mijn wants en zie je wat leuks tussen mijn haves? stuur me dan een bericht. Ik kan ook altijd even op jouw bom-spot kijken als je niets ziet tussen mijn haves om tot een trade te komen.
Rody
10 maanden geleden
Hard opzoek naar een Flamekin Harbinger! Wie heeft er 1 te ruil?
Rody
9 maanden geleden
Gezocht: Arid Mesa!
Rody
8 maanden geleden
Gezocht: 3x Pillar of the Paruns
Rody
7 maanden geleden
Gezocht: Een aantal Throne of Eldraine Showcase kaarten!
Rody
7 maanden geleden
Quote:
7 dagen geleden
Gezocht: Een aantal Throne of Eldraine Showcase kaarten!

Wie o wie helpt mij aan de laatste showcase kaarten?
Rody
7 maanden geleden
Nog 2 showcase kaarten om de collectie compleet te maken: Realm-Cloaked Giant en Brazen Borrower. Wie heeft ze te ruil?
Rody
3 maanden geleden
Altijd opzoek naar kaarten. Als je kaarten hebt van mijn wants maar je ziet niets bij mijn haves. Stuur gerust een bericht en ik kijk of ik iets bij jouw wants kan vinden om te ruilen.
Rody
2 maanden geleden
Rise of Eldrazi wants toegevoegd
Rody
2 maanden geleden
up
Rody
2 maanden geleden
Heeft iemand Greater Auramancy voor mij? Of een van mijn andere wants?
Rody
2 maanden geleden
Greater Auramancy gevonden maar nog steeds opzoek naar een hele hoop kaarten. Zit er iets bij dat je hebt? Check mijn haves en ik kijk ook graag bij jouw wants als er niets voor je bijzit.
Rody
2 maanden geleden
Wie heeft de theros beyond death rares die je niet in gewone boosters vindt te ruil? Zoals Serpent of Yawning Depths en de andere. Check mijn bom-spot voor al mijn wants en haves!
Rody
1 maand geleden
Return to Ravnica en Gatecrash wants toegevoegd om de verzameling compleet te maken!
Blizzardfox
1 maand geleden
Dit heb ik voor je.

bijgewerkt door Blizzardfox 1 maand geleden
Rody
10 dagen geleden
Gezocht: Ikoria collector kaarten en Godzilla kaarten en natuurlijk nog steeds veel andere kaarten uit oudere sets.

Van de Godzilla kaarten zoek ik de foil of de non-foil. Ik verzamel en maar een van elk. Normaal heb ik het liefst non-foil omdat die minder prijzig zijn maar nu maakt het weinig verschil zo te zien.
Rody
6 dagen geleden
Nog steeds op zoek naar Godzilla kaarten. Veel moois in de aanbieding
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 28 posts
  • Laatste post Rody 6 dagen geleden
  • Gemaakt door Rody 2 jaren geleden
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL