Woodcutter zoekt

thewoodcutter
4 maanden geleden
Zaterdag weer 68 nieuwe pre-release promo's, maar voor nu zoek ik er nog 24. Wie helpt?
thewoodcutter
4 maanden geleden
Recentste pre-release achter de rug, helaas niet zo'n grote opbrengst, dus ik zoek nog wel wat promo's.
Qua prijzen, als je bazaar prijzen wilt hanteren, kies dan 2,5x bazaarprijs voor een legendary/planeswalker/landje en 2x voor een kaart die dat niet is. En anders gebruik mcm (ook voor je wants dan). Tot woensdag waarschijnlijk, dan gewoon de foilprijzen volgen.
Aanbod voor het aanschaffen van door jou gezochte kaarten (mits te koop en op voorraad bij bazaar, natuurlijk!) staat ook open als ik niks van je wants heb.
 bijgewerkt door thewoodcutter 3 maanden geleden (ter voorkoming van verwarring lijst weggehaald)
thewoodcutter
4 maanden geleden
Inmiddels zijn de foilprijzen bekend... dus wie wil er nog wat pre-release promo's omzetten in andere kaarten?
Aanbod voor het aanschaffen van door jou gezochte kaarten (mits te koop en op voorraad bij bazaar, natuurlijk!) staat ook open als ik niks van je wants heb.
thewoodcutter
4 maanden geleden
Een keertje omhoog, zie vorige posts.
thewoodcutter
3 maanden geleden
Terug van vakantie, nu weer omhoog.
Ik moet nog wat Core Set 2020 foils toevoegen (hoewel de rares/mythics daarvan: die heb ik er al op staan).
thewoodcutter
3 maanden geleden
Gisteravond weer eens een avondje sealed met wat pre-release pakketjes. Tevens er weer een heleboel bijgeritseld, maar ik mis er nog genoeg. Wie helpt?
Hieronder weer even de complete lijst (ik zie dat er wat weggevallen is en alleen nog op de vorige pagina staat):
Core Set 2019 stamped prerelease kaarten (datums 7-8 juli):
Nicol Bolas, the Ravager
 bijgewerkt door thewoodcutter 10 dagen geleden (lijst bijgewerkt)
thewoodcutter
3 maanden geleden
Gisteren een grote slag kunnen slaan, en ook vandaag druppelt er weer wat binnen. De teller staat nog op 44 40 missende promo's. Wie helpt?
 bijgewerkt door thewoodcutter 3 maanden geleden (gecorrigeerd.)
thewoodcutter
3 maanden geleden
Nog steeds op zoek naar ongeveer 40 32 pre-release promo's (en nog wat andere kaartjes natuurlijk, maar de promo's hebben prioriteit). Wie helpt?
 bijgewerkt door thewoodcutter 3 maanden geleden (aantal bijgewerkt)
thewoodcutter
3 maanden geleden
Klein bumpje.
thewoodcutter
3 maanden geleden
Wederom een bump.
thewoodcutter
2 maanden geleden
Doe nog maar eens zo'n bump.
thewoodcutter
2 maanden geleden
Oh waarom niet, deze kan wel weer een bump gebruiken.
thewoodcutter
2 maanden geleden
Tijd voor nog een up/bump.
thewoodcutter
1 maand geleden
Volgende week weer 68 nieuwe promo's... wie helpt voor die tijd nog wat met verminderen van de stapel hiervoor?
thewoodcutter
1 maand geleden
Zie onderaan...
 bijgewerkt door thewoodcutter 5 dagen geleden (lijst hier weggehaald)
thewoodcutter
1 maand geleden
Nog iemand Throne of Eldraine pre-release promo's te ruil?
thewoodcutter
1 maand geleden
Zie hiervoor...
thewoodcutter
1 maand geleden
Na van het weekend even flink toegeslagen te hebben (16 nieuwe promo's van de laatste 2 sets), kan ik er nog wel wat meer gebruiken... Wie helpt?
thewoodcutter
28 dagen geleden
Dit weekend was de oogst wat magerder dan verwacht, maar er zijn er weer wat af. Wie helpt verder?
thewoodcutter
19 dagen geleden
Weer even alles samengevoegd, nog 4 te gaan...
Hieronder weer even de complete lijst:
Throne of Eldraine stamped prerelease kaarten (datums 28-29 september):
Brazen Borrower
Oko, Thief of Crowns
Questing Beast
Rankle, Master of Pranks

Qua prijzen, gebruik cardmarket, of bazaar foil prijs.
Bedankt!
 bijgewerkt door thewoodcutter 3 dagen geleden (lijst bijgewerkt)
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Mister Cash Mastercard Visa PayPal DPD PostNL