Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

basic land veranderen in een forest of mountain

corwin
11 jaren geleden
Ik ben op zoek naar kaarten die een basic land van mijn tegenstanders kunnen veranderen in basicland vn een nder type. Het liefste een forest of een mountain zodat ik met creatures die forest walk of mountainwalk hebben door kan komen. Iemand een iedee om mij te helpen? De kaarten die ik zoek moeten groen, rood , artifact of land zijn... bedankt
 bijgewerkt door corwin 11 jaren geleden
Jeff
11 jaren geleden
Convincing Mirage doet precies wat je zoekt. Blood Moon is misschien te nadelig voor jezelf om te spelen, maar maakt wel mountains van de nonbasics. Als je overal Swamps van wilt maken, zou je Urborg, Tomb of Yawgmoth kunnen spelen.
 bijgewerkt door Jeff 11 jaren geleden
corwin
11 jaren geleden
Dank je wel Jeff, ik ben op zoek naar groene en rode kaarten waarmee dit kan. artifact of lnd mag ook. bedankt
Jeff
11 jaren geleden
Mystic Compass is de enige die ik dan zo gauw kon vinden. Als je echt bijdehand wilt doen kun je met Bazaar Trader ook een van je eigen landjes weggeven...
corwin
11 jaren geleden
Geweldig zeg. Geniaal idee! bedankt. Het is nog voor in en goblindeck ook!
Jasper90
11 jaren geleden
Er zitten 2 kaarten uit commander deck Political Puppets die kunnen helpen:
Zedruu the Greathearted kun je een basic land aan je/een tegenstander geven (je bent hem dan helaas wel kwijt)
Vedalken Plotter
 bijgewerkt door Jasper90 11 jaren geleden
marcoboth
11 jaren geleden
Gaea's Liege laat je landjes veranderen in forests, Yavimaya Dryad kan je tegenstanders nog wel een forest geven.

Naast de al genoemde blood moon, kan ook de creature versie gespeeld worden: Magus of the Moon.
Drukwerk
11 jaren geleden
EN je kan natuurlijk ook heel aardig zijn en het gewenste land Donate leuk als je Stomping Ground of Taiga hebt.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Nee, want hij zocht een rode, groene of kleurloze kaart .

Volgens mij hebben we de meeste opties wel gehad zo. Het is meer een blauwe ability
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top