Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Battle Squadron

Flut123
4 jaren geleden
Ik heb een Battle Squadron en een Battle Squadron. Bij de staat er creature - ship... Wordt dat dan goblin omdat bij een latere set er goblin staat? En hetzelfde met Mogg Raider en Mogg Raider is het dan dat ze allebei 2 of 1 mana zijn of gewoon wat ze zelf zijn?
thewoodcutter
4 jaren geleden
Nieuwste versie telt (over het algemeen), kijk maar even in gatherer: daar staat altijd de meest up-to-date tekst bij (bazaar doet zijn best, maar soms komt het verkeerd binnen van de import vanuit gatherer) . Er is een x-aantal jaren terug een keer een grote creature-type update geweest en daar is Battle Squadron veranderd van ship naar goblin.
De Mogg Raider kost 1 mana, als je goed kijkt zie je dat ook bij die kaart bij de trivia staan als je hier kijkt. Dit is nu eens een geval waar bij niet de nieuwere versie klopt.
Flut123
4 jaren geleden
Ok bedankt! Das wel raar bij mogg raider...
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Die Mogg Raider is een misprint, die heeft dus niet de correcte mana cost. Gatherer is inderdaad de enige waarheid wat een kaart doet.

En inderdaad, een flinke tijd geleden is er ooit de Grand Creature Type Update geweest, waarbij ze veel nutteloze of weinig gebruikte creature types geschrapt hebben. Zo was Goblin Rock Sled geen Goblin (en nu wel), en werd Battle Squadron ook een Goblin (ik vermoed omdat deze in het verhaal daarmee te maken had).
Flut123
4 jaren geleden
Ja van Goblin Rock Sled heb ik het idd ook gemerkt... Das wel fijn eigenlijk... Maar als je die kaart speelt, de oude versie, is het dan alsnog ship of is het dan automatisch goblin?
thewoodcutter
4 jaren geleden
De oude versie is inderdaad een goblin, maar als het niet uit maakt (dwz je hebt geen kaarten in je deck die er specifiek omgeven), dan zou ik er niet eens op letten.
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Het is in Magic zo dat alle kaarten altijd op exact dezelfde manier werken, ongeacht welke versie je hebt. Een Goblin Rock Sled is altijd een Goblin, ongeacht welke versie je speelt.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top