Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Jorn tap en untap snow permanents

hambetwing
3 jaren geleden
Hoihoi,

Zojuist een deck gemaakt met Jorn, God of Winter. Zag het op gameknights en werd verliefd op deze commander omdat hij (naar mijn mening) erg uniek is en eigenlijk maar een selecte kaartpool heeft om uit te kiezen.
Ik heb het internet wat afgezocht en zelf simpelweg gekeken naar: Wat heb ik, en wat vind ik leuk wat ik normaal nooit zou spelen (vrijwel iedere snowpermanent )
Ik kan er wel weer een Avenger of Zendikar of een Torment of Hailfire in doen. Maar die kaarten worden doodgespeelt.
Plus, het thema is sneeuw, dus ik wil daarom ook de beste snow cards hebben. In sterkere potjes doe ik die Torment of Hailfire er wel in, die heeft mij genoeg games weten te winnen late game

Ik heb geprobeerd om dit keer ipv sol ring etc, iets meer land ramp erin te gooien om maximaal gebruik te kunnen maken van mijn commander. Wellicht dat hij daardoor een beurtje achterligt, maar het is niet competitive .

Alle kaarten in dat deck is wat ik daadwerkelijk heb (inc foils).

Het is een hoort een 'value' control deckje te zijn. Dus niet per see een duidelijke win-con of iets dergelijks.

Kunnen jullie kijken naar de hoeveelheid removal/counters/draw?
Ik kan niet alles hebben natuurlijk, maar tips zijn welkom en eventuele cuts ook . Ik heb er ook een sideboard bij.

Deck hieronder:
commander
Cold as Ice
door hambetwing3 minuten geleden
vanmaanen
3 jaren geleden
Nice deck! Ik heb een Archelos, Lagoon Mystic deck met Snow als sub theme. Twijfel nog of ik hem ombouw naar puur snow en dan met Jorn als commander, en Archelos in de 99.

Wat suggesties;
ik mis in je lijst Faceless Haven, snow man-land en wat non-snow support kaarten/creatures zoals Eternal Witness etc.

Qua snow:
Boreal Druid
Rime Transfusion voor een buff + (meestal) unblockable creature
Winter's Rest
Blessing of Frost
hambetwing
3 jaren geleden
@vanmaanen thanks voor de suggesties

Blessing of frost zit er in (In foil zelfs).
Boreal druid verdiend eigenlijk wel een plekje.
De enchantments wil ik vermijden. Eenmal van het veld, dan blijven ze ook wel.
Eternal Witness wordt doodgespeeld. Ik probeer die te cutten uit mijn decks.
Dordledum
3 jaren geleden
Ben al.poosje bezig met een vergelijkbaar projectje, maar het is nog niet echt uitgekristalliseerd
hambetwing
3 jaren geleden
Ik speel een brawl variant op MTG Arena.
Hoge win-rate gek genoeg.

Het zal nooit een super competatief deck worden als je ECHT op het snow thema gaat zitten. Maar dat maakt het winnen alleen maar leuker.

Ik moet nog wel een plekje vinden voor Ohran Frostfang en Ohran Viper. Heb ze beiden in andere decks nu. Mss maar s een proxy maken.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top