Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Krenko, tin street kingpin VS legion warboss

DaanJamo
4 jaren geleden
Ik speel nu in MTGA een goblin tribal deck
casual
Army Anarchy
door DaanJamo1 dag geleden
met legion warboss en veel andere goblin token makers, en het lijkt mij wel gaaf om meerdere goblin's in een beurt te maken, maar is hij hierdoor ook beter dan legion warboss?
(Hij is ook stukken goedkoper dan legion warboss, mocht ik een paper versie van dit deck willen maken)
DaanJamo
4 jaren geleden
Op zich maakt het feit dat legion warboss mentor heeft voor mij niet zoveel uit, aangezien mijn strategie is om cavalcade of calamity te gebruiken voor damage, en dat werkt alleen als ze 1/1's zijn
Thedouwegames
4 jaren geleden
Weet je, ze sterven allebei aan een shock, en krenko groeit en maakt steeds meer tokens, persoonlijk denk ik dat krenko beter is ondanks dat die niet al aanvallende tokens maakt.
jesse1
4 jaren geleden
met Krenko kan je leukere combo's maken.
jesse1
4 jaren geleden
jesse1
4 jaren geleden
Flut123
4 jaren geleden
mij lijkt legion warboss beter als je op een andere manier al goblins hebt, zodat ze iedere beurt groeien, maar als je geen andere manier kan vinden zou ik krenko gebruiken
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post Flut123 4 jaren geleden
  • Gemaakt door DaanJamo 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top