Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Leuke combo's/Synergy met Prototype Portal

Drillermaniac
11 jaren geleden
Dag allen,

Ik zag laatst Prototype Portal, en toen dacht ik: "Hier wil ik een deck omheen bouwen". Nu speel ik alleen casual, en is de amusementswaarde superieur aan de kracht van het deck. Daarom zoek ik niet de sterkste, maar de leukste combo's van het deck. Nu is leuk natuurlijk voor iedereen anders, maar denk aan iets geks als Mindslaver, Omen Machine of Knowledge Pool, misschien zelfs Thought Prison. Het maakt mij niet zoveel uit of het in de categorie creatures, mill, destruction etc. zit, zolang het maar grappig of onverwacht kan zijn (ja, ik vind het leuk om 10 Lux Cannons op het veld te hebben).

Heb je iets leuks? Laat het alsjeblieft weten!

Bedankt,
DM
 bijgewerkt door MagnusMagicus 11 jaren geleden
marcoboth
11 jaren geleden
iets met Unwinding Clock misschien? Voltaic Key, Everflowing Chalice, Lux Cannon , andere tap abilities.
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Je moet Prototype Portals imprinten op Prototype Portals! Daar wordt iedereen echt gek van .

Het coolste wat ik er recentelijk op geimprint had was een Caged Sun. Daar had ik er al snel 4 van liggen, dat ging wel hard met m'n mana .
beany
11 jaren geleden
Unwinding Clock en Myr Galvanizer en Myr Battlesphere Steel Hellkite
 bijgewerkt door beany 11 jaren geleden
Drillermaniac
11 jaren geleden
Ja, Prototype Portal combo't wel goed met zichzelf! Misschien dat je dat wel liever een Sculpting Steel wil gebruiken, die kan ook nog andere artifacts kopiëren. Voltaic Key + Lux Cannon is geweldig, en Unwinding Clock ook. Is trouwens Doubling Cube niet ehm... exponentiëler dan Caged Sun?

Enne, ugh, Myr Battlesphere. Dat is pijnlijk.
 bijgewerkt door Drillermaniac 11 jaren geleden
beany
11 jaren geleden
de cube zorgt wel voor meer mana maar niet voor een bosst aan je creatures
maar grote kans dat je veel artifact creatures speelt zonder kleur
dus niet echt een nadeel alleen waaraan ga je nog meer je mana spenderen?
ik zou verder wel voor de cube gaan die is goedkoper om temaken

ik had ook een de galvanizer onder prototype portal liggen in een 1 vs 1 battle tegen een ander artifact deck op gegeven moment had ik er 12+ en aantal Myr Propagator en mana dorks die erg gaat sloegen

ik denk dat je veel mana gaat overhouden elke beurt na een tijdje dus ik denk dat je iets moet verzinnen waar je dat kan in pompen miz iets als Feral Hydra
 bijgewerkt door beany 11 jaren geleden
henzinator
11 jaren geleden
Wurmcoil Engine!!!!!
 bijgewerkt door henzinator 11 jaren geleden
Blasty
11 jaren geleden
Ik gebruik hem vaak om Seat of the Synod, Brittle Effigy, of Master of Etherium te produceren. Als mana geen probleem is dan is Staff of Nin ook een leuke om veeel kaarten te gaan pakken.
Eclavyrr
11 jaren geleden
Darksteel Relic beste kaart voor onder de portal. Wordt ook wel de perry-modus genoemd. Het doet namelijk niet zo veel.
AncientOne
11 jaren geleden
Booby Trap!!
Knowledge Pool (zelfde thema: maakt het spelen van spells een stuk spannender...)
Omen Machine (idem, en triggert in meervoud...)
Drillermaniac
11 jaren geleden
Wat een reacties! Wurmcoil Engine, volgens mij is er weinig gruwelijkers. Steel Hellkite spreekt me enorm aan, dat lijkt me geweldig.

Darksteel Relic is wel heel flauw, maar wel grappig. Dan doe ik toch liever Darksteel Citadel .

Booby Trap is inderdaad geweldig, ook leuk met Mishra's Bauble.

Myr Propagator vind ik erg cool, meer dan Myr Galvanizer, die is te vaak infinite.

Artifact landjes imprinten werkt natuurlijk ook, Brittle Effigy is zeker goed, en Master of Etherium is onaardig. Zeker het overwegen waard! Staff of Nin had ik ook gezien, maar of 6 mana het waard is, speel je dan niet liever AEther Spellbomb?

Overigens lijkt Tezzeret the Seeker mij wel een prima planeswalker (ik wil ze alsmaar plainswalker noemen), met untappen en tutoren.

Bedankt voor deze geweldige suggesties, laat mij er meer horen!
 bijgewerkt door Drillermaniac 11 jaren geleden (worm =/= wurm)
MagnusMagicus
11 jaren geleden
Over Staff of Nin vs AEther Spellbomb: vergeet niet dat de Staff gewoon blijft liggen! Je kunt dus steeds meer schieten en je pakt steeds meer kaarten .
AncientOne
11 jaren geleden
Booby Trap in multiples is ook "wel aardig"... Er hoeven er maar 2 af te gaan...
 bijgewerkt door AncientOne 11 jaren geleden
Drillermaniac
11 jaren geleden
Ja, dat klopt natuurlijk, meneer Magnus. Ook doet hij nog damage .

Meerdere Booby Traps is goed, noem gewoon hun belangrijkste stukken en ze kunnen niets meer.
Drillermaniac
11 jaren geleden
Ik moet zeggen, met Unwinding Clock en Voltaic Key, ik tot nu toe wel blij ben met Lux Cannon, Everflowing Chalice, Trading Post en Staff of Nin.

Zijn er nog meer goede artifacts die je kan tappen en die nuttig zijn met Prototype Portal?
 bijgewerkt door Drillermaniac 11 jaren geleden
Blasty
11 jaren geleden
Everflowing Chalice? Die kun je toch niet kicken... Prototype Portal laat je de Chalice niet casten.
Drillermaniac
11 jaren geleden
Dat klopt, maar het is wel een efficiente ramp. Zou jij eerder Dreamstone Hedron, of zelfs Sol Ring of Thran Dynamo spelen?
beany
11 jaren geleden
ik zou Thran Dynamo kiezen kost je 1 mana in principe en dan heb je volgende beurt 3 meer

miz leuke equipments exilen met Prototype Portal?
als je veel mana hebt is Altar of Shadows ook erg naar
 bijgewerkt door beany 11 jaren geleden
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top