Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Pirates 2.0

Wodi!
1 jaar geleden
Hey allen,
Ik heb mijn Pirates tribal deck een flinke update gegeven en meer een visie gegeven. Unblockable pirates die alles plunderen. Maar in mijn enthousiasme is het deck nu 110 kaarten. Mijn vragen zijn, wat kan ik het beste cutten en heb ik een supergoede kaart voor dit deck over het hoofd gezien (ik zit niet te wachten op 10 nieuwe kaarten, maar misschien net dat ene pareltje gemist)? Ik ben benieuwd naar advies.

commander
Pirates 2.0
door Wodi!16 minuten geleden


Tekortkoming van dit deck, er zit vrijwel geen lifegain in, dus elk verloren leven is ook echt verloren Loxodon Warhammer toegevoegd, maar misschien is dat te weinig.
Verder geen grote beesten, dus moeite als tegenstander dat wel heeft.
Nu maar 1 boardwhipe, ik vertrouw op plunderen tegenstanders
 bijgewerkt door Wodi! 1 jaar geleden
Lavinius
1 jaar geleden
Ik denk allereerst dat niet elk deck life gain nodig heeft. De warhammer kan er zeker weten uit. En leven verliezen, tja, met 40 levens valt dat echt prima mee. Niets om je zorgen over te maken
Life gain is behoorlijk overrated; waarom kaarten erin zetten die je levens doen krijgen, als je net zo goed kaarten erin kan zetten die vermijden dat je die levens verliest?
Blasty
1 jaar geleden
Lifegain kan wel handig zijn, afhankelijk van de decks in je speelgroep. Als je vaak Vito, Thorn of the Dusk Rose, of Sheoldred, the Apocalypse tegenkomt dan kan het een groot verschil maken.
Netjes
1 jaar geleden
Ik zou schrappen met je unblockable thema in gedachten;

Demonic Tutor want je zoekt geen combo op
Victimize want je speelt geen tokens om te sacken
Curious Obsession want je hebt best veel andere carddraw
Herald's Horn en Vanquisher's Banner want je speelt weinig creatures
De hammer zoals hierboven al gezegd
Vorpal Sword is niet in het thema van je commander toch?
Strixhaven Stadium want je hebt niet veel blockers en je kan niet proliferaten
Curiosity want das geen unblockable maken
1 basic, je speelt niet veel hele grote spells dus 36 land zal wel ok zijn

En dan zou ik je Force of Will en Force of Negation samen in ruilen voor 1 boardwipe want je speelt er maar 1 met In Garruk's Wake toch? Das 10 kaarten minder
 bijgewerkt door Netjes 1 jaar geleden
Wodi!
1 jaar geleden
Bedankt voor de feedback. Hier en daar wat bevestiging van wat ik zelf al dacht (Curiosity en Curious Obsession).
Tutor kan er idd uit, ik zoek idd geen combo pieces, maar meer good stuff.
Herald's Horn en Vanquisher's Banner heb je misschien wel een punt, maar heb ik wat moeite mee om los te laten.
Vorpal Sword geeft mij de overwinning op het juiste moment.
Force of Will en Force of Negation zijn zulke fijne kaarten om je tegenstander te laten twijfelen als je tapt out ben. Daar moet ik nog even over nadenken.
Netjes
1 jaar geleden
Je moet met 3 pirates combat damage doen voor je commander trigger, ik zou zelf geen counter magic spelen maar creature removal, dan kan je een blocker weghalen om alsnog met 3 door te komen.

Je vroeg ook om max 1 andere kaart, Rite of Replication overwogen? Kan je ineens 5 extra pirates maken en sommige als Forerunner of the Coalition zijn best aardig om 6 van in het spel te hebben
j3rr4
1 jaar geleden
Quote:
15 dagen geleden
Je moet met 3 pirates combat damage doen voor je commander trigger, ik zou zelf geen counter magic spelen maar creature removal, dan kan je een blocker weghalen om alsnog met 3 door te komen.

Je vroeg ook om max 1 andere kaart, Rite of Replication overwogen? Kan je ineens 5 extra pirates maken en sommige als Forerunner of the Coalition zijn best aardig om 6 van in het spel te hebben


Ik zal zelf Reflections of Littjara aanraden, minder mana costen en het geldt voor al je pirates die je hebt. Zit zelf in mijn pirate deck, maar Rite of Replication is zeker geen slechte kaart
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 7 posts
  • Laatste post j3rr4 1 jaar geleden
  • Gemaakt door Wodi! 1 jaar geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top