Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Standard spelen in de winkel

Rody
2 maanden geleden
Hier kan je de Standard Showdown evenementen vinden: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/events?format=3

En hier de Standard Store Championship: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/events/store-championship-standard/1121
iurxos
2 maanden geleden

Een betaalbaar artifact-themed control deck met veel verschillende manier om te winnen: meld je Urza, of sla je voor 5 met [k]Sandswirl Wanderglyph[/k]? Of toch liever een leger van enorme Gnome Soldiers?
Rathi_Dragon
2 maanden geleden
Hey Jurgen,

Naast draft en sealed wilde ik ook eens kijken om ergens anders aan te sluiten.
Nadeel van Modern vind ik de prijs van sommige kaarten die veel gespeeld worden (en de daarbij alle dure landjes). Bij Standard lijkt dat iets meer mee te vallen.

Ik ga me eens inlezen. Wellicht tot snel.
iurxos
2 maanden geleden
Daar is standaard precies voor bedoelt, Rathi_Dragon! Misschien kan ik helpen zoeken, wat voor decks vind je leuk om te spelen over het algemeen?
Donker
2 maanden geleden
Wat leuk dat er weer meer Standard gespeeld wordt! Ik ga zeker meespelen met de Showdown en Store Championship. Leuk ook dat er decklijsten gedeeld worden, krijg je altijd inspiratie van!
Hieronder 3 decklists met een kleine primer, mochten mensen nog op zoek zijn naar een deck!

UW Monastery Mentor spellslinger
Probeer zoveel mogelijk triggers te krijgen van je mentor, of cast de grootste Haughty Djinn
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks/uw-mentor-spellslinger/97469

UB Midrange
Val aan met kleine creatures, met veel interactie en carddraw
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks/ub-midrange/97471

RG Prowess
Combat tricks met prowess en haste creatures,
https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/decks/gruul-tricks/97470

Zie jullie bij de Standard Showdown!
iurxos
2 maanden geleden
Nice Donker! Heb je deze decks ook in elkaar, dan kunnen we er snel mee gaan spelen
Donker
2 maanden geleden
Deze decks heb ik de afgelopen tijd in elkaar gezet ja! Ik zal ze eens meenemen naar FNM!
Mochten anderen geïnteresseerd zijn en eens een deck willen proberen, kan dat ook altijd.
Vooral leuk als meer mensen aansluiten voor Standard!
RobertL
2 maanden geleden
Ik heb vroeger met veel plezier Standard gespeeld. Het power level ligt niet zo hoog als bij Pioneer of Modern, waardoor midrange en creature decks beter tot hun recht kunnen komen. Hoewel ik ook graag draft, zal ik zeker bij de komende Standard FNM's aanwezig zijn . Zal ook proberen om minstens één deck mee te nemen dat geleend kan worden, voor iemand die nog geen deck (compleet) heeft.

Ik was het volgende deck tegen gekomen en het lijkt me erg leuk om te spelen. Tijdens de draft is het me niet gelukt om Throne of the Grim Captain te craften, dus Standard is de uitgelezen kans om het wel te gaan doen!



Het deck gebruikt veel creatures uit The Lost Caverns of Ixalan , dus recente spelers hebben hier wellicht ook al de nodige kaarten van. Uiteraard kunnen ook andere Dinosaurs, Vampires, Pirates en Merfolks gespeeld worden, als je die toevallig hebt liggen. Ik heb ook nog niet alle kaarten, dus het kan zijn dat ik een paar alternatieven uit zal zoeken. De totaalprijs is misschien wat aan de hoge kant, maar dat komt voornamelijk door een paar dure landjes/sideboard kaarten en de Dracosaurs.
MrAdrian
2 maanden geleden
Over decks / kaarten lenen. Ik doe mee aan de Store Championship maar ik mis nog twee Agatha's Soul Cauldron. Ik heb er zelf een maar nog twee kopen is een beeeeeeeeeetje prijzig...

Heeft iemand ze te leen?
Bavelb
2 maanden geleden
Ook goed dat Standard weer terug is, aangezien het aankomende competitieve seizoen ook om standard zal gaan draaien. Ik zal eens kijken wat ik heb liggen waar ik een deck van kan bouwen, gelukkig is er meer legaal dan vroeger (alle sets van de laatste drie jaar meen ik, dat was vroeger twee jaar). Ik vind white weenie of monoR agro altijd leuk, dus misschien wordt het wel R/W Weenie
 bijgewerkt door Bavelb 2 maanden geleden
iurxos
2 maanden geleden
Lekker deckje Bavelb, ik hoop dat we je snel zien in de winkel om misschien al eens een oefenmatch te spelen? Agatha's Soul Cauldron heb ik helaas niet zomaar liggen MrAdrian-BoM, wat voor deck wilde je ermee spelen, misschien zijn er alternatieven?
bojoown
2 maanden geleden
Ik vraag me af of Bant Poison met MKM een upgrade heeft gehad? Dat deck ziet er leuk uit, ben ook benieuwd of het leuk speelt . Ik ben er bij de volgende Showdown bij!
Lavinius
2 maanden geleden
@Bojoown, bedoel je die met Venerated Rotpriest? If so, dan bestaat er de mogelijkheid om een 1-of tech card Delney, Streetwise Lookout te spelen, maar volgens mij is die het niet waard. Ik vrees dat de mana bases niet goed genoeg zijn om een paar Archdruid's Charm te runnen. Behind the Mask kan ook, maar je probeert sowieso niet echt met damage te winnen. Reasonable Doubt kan ook weer, maar is ook zeker geen must, aangezien het deck geen mana wil openhouden op T2. Wel zijn alle creatures low-powered (letterlijk), dus kan je voor control en midrange matchups in je sideboard Assemble the Players spelen. Eventueel is Fae Flight een mogelijkheid, maar ook daar lijkt hij net niet goed genoeg te zijn.

Ik speel geen standard, maar heb ervaring met 60-card formats dus ik heb mijn best gedaan alle kaarten in de kleurencombinatie te analyseren. Het is heel goed mogelijk dat ik wat heb gemist, maar mijn conclusie is dat er geen definitieve upgrades of must-haves zijn, maar dat er afhankelijk van persoonlijke meta en eigen voorkeuren een paar additions kunnen komen. Time will tell
MrAdrian
2 maanden geleden
Quote:
20 uren geleden
Lekker deckje Bavelb, ik hoop dat we je snel zien in de winkel om misschien al eens een oefenmatch te spelen? Agatha's Soul Cauldron heb ik helaas niet zomaar liggen MrAdrian-BoM, wat voor deck wilde je ermee spelen, misschien zijn er alternatieven?


Dit deck zat ik aan te denken! - https://www.moxfield.com/decks/oCVWzoezIEqdueTdQjcECw

(I know, decklist staat nog niet op Bazaar, working on it )
bojoown
2 maanden geleden
Heeft iemand eventueel 4x knight-errant of eos te leen? Ik wilde boros convoke/aggro proberen maar die kaart is moeilijk te krijgen/te duur voor een test run.
bojoown
2 maanden geleden
Quote:
1 uur geleden
Heeft iemand eventueel 4x knight-errant of eos te leen? Ik wilde boros convoke/aggro proberen maar die kaart is moeilijk te krijgen/te duur voor een test run.


Heb er al 3 geregeld voor vrijdag!
Rathi_Dragon
2 maanden geleden
De aanmeldingen stromen langzaam maar zeker binnen. Er zijn nog 3 plekken beschikbaar.

Mocht je interesse hebben zien we je graag a.s. vrijdag!
Rody
1 maand geleden
Afgelopen vrijdag speelde we tijdens de Store Championship Standard. Er waren 17 deelnemers en er werden veel diverse decks gespeeld! Om je een impressie te geven heb ik alle decks genoteerd die werden gespeeld!

- 1x Mono White Angels
- 3x Rakdos Midrange
- 3x Azorius Control
- 1x Dimir Phyrexians
- 1x Azorius Artifacts
- 1x Bant Toxic
- 1x Mono Red Aggro
- 1x Domain Ramp
- 1x Simic Merfolks
- 1x Simic Cookies
- 2x Boros Convoke
- 1x 5-color Legends

De finale was uiteindelijk 5c Legends tegen Domain Ramp. Het legends deck was een mooie homebrew en erg tof om in actie te zien. Het domain deck pakte echter precies de boardwipe op het juiste moment om de legendaries de baas te zijn.

Ook zin om Standard te spelen? Kom dan vrijdag 15 maart naar de Standard Showdown!

Klik hier om jezelf aan te melden
iurxos
1 maand geleden
Ja was een super toffe store championship! Ik zie zelf Esper midrange en Azorius tempo Artifacts online het ook goed doen, en dit weekend zijn er ook bij andere winkels nog store championships, dus kans genoeg om goed te oefenen voor de standard showdown volgende week!
RobertL
1 maand geleden
Morgen is er weer een Standard FNM, er zijn nog enkele plaatsen vrij: https://www.bazaarofmagic.eu/nl-NL/events/friday-night-magic-standard-showdown/1122

Ik neem zelf waarschijnlijk mijn Angels deck mee, met enkele sterke nieuwe Angels uit .
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 23 posts
  • Laatste post RobertL 1 maand geleden
  • Gemaakt door iurxos 2 maanden geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top