Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Tips voor Zombie/Wizard deck

kdejong
8 jaren geleden
Na lange tijd weer mijn oude hobby opgepakt en weer begonnen met spelen. Mijn oude decks gesloopt en weer nieuwe gaan bouwen. Nooit echt events gespeeld maar vroeger wel veel met vrienden. Bij deze mijn deck alle tips zijn welkom draait voornamelijk om de zombies. Verder wil ik gaan bouwen aan een draken deck, als hier nog leuke ideeen voor zijn zijn deze ook welkom.

[d]24507[/d]
Shinn88
8 jaren geleden
ik zou gewoon 60 mana in je deck proppen xD heb ik meer kans om te winnen
JT
8 jaren geleden
Ik heb even wat onder je deck gezet

Een dingetje dat ik vergat te melden, 24 land is genoeg voor 60 kaarten, meestal in ieder geval. Als je een lage manacurve hebt, vooral goedkope dingen, dan kan je ook iets minder land spelen. Het deckje dat ik er onder heb gezet heeft er maar 21, maar ik merk dat ik er eigenlijk beter 1 of 2 landjes bij kan doen..
kdejong
8 jaren geleden
Okee, heb het gelezen goede tips
ga is wat decks bekijken voor inspiratie en alvast wat aanpassingen doen.!
kdejong
8 jaren geleden
Zojuist mijn deck aangepast op de site, hier en daar wat aanpassingen gedaan na wat commentaar / tips. Heb er nog geen tijd voor gehad om mee te spelen, ben benieuwd hoe dat gaat. Nu alleen gericht op zombie zombie en nog eens zombies.
Hoor het wel als er meer tips zijn, tnx
[d]24507[/d]
MagnusMagicus
8 jaren geleden
Ik heb ook wat commentaar voor je geleverd .
kdejong
8 jaren geleden
Tnx voor je commentaar, had er zelf ook wel over na zitten denken om mono zwart te gaan spelen, heb alleen Diregraf Captain nu twee x besteld, omdat ik die graag wou toevoegen. maar die counterspell/cancell met Skaab Goliath ga ik er uit halen.

Heb ook mijn oude wit / groene deck aangepast, daar zijn ook alle tips welkom, zo blijven we lekker bezig..
casual
Beast & Wurms
door kdejong2 jaren geleden
MagnusMagicus
8 jaren geleden
U vraagt, wij schieten gaten in uw deck .
kdejong
8 jaren geleden
Haha bedankt voor de snelle reacties., nog een hoop werk aan de winkel, maar ga er mee aan de slag
kdejong
8 jaren geleden
Zo ik heb weer een update gedaan, weer wat leuke kaarten toegevoegd. ben helemaal voor mono black gegaan.
Al leuke potten mee kunnen spelen, laat maar weten of jullie nog commentaar hebben.?
[d]24507[/d]
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 10 posts
  • Laatste post kdejong 8 jaren geleden
  • Gemaakt door kdejong 8 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top