Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Wit Soldier deck: 4-mana creatures

Mango
4 jaren geleden
Ik heb eerder op dit forum een vraag gepost over 1-mana creatures voor een wit Soldier deck. Nu zou ik graag van jullie horen hoe jullie denken over 4-mana creatures in een wit Soldier deck.

De meest voor de hand liggende keuzes zijn m.i. Commander Eesha of Dawnbringer Charioteers, tenminste als je een goede Flyer zoekt. Andere keuzes zijn Enlistment Officer, Daru Warchief, Odric, Master Tactician en Odric, Lunarch Marshal. Elk van die kaarten heeft zo zijn eigen nuttige abilities. En omdat zij Soldier zijn, pikken ze alle +X/+Y bonussen van de andere Soldiers in je deck op.

Maar je kunt natuurlijk ook voor non-Soldier creatures kiezen. Heel goed zijn m.i. Hero of Bladehold (maakt per beurt 2 Soldaatjes aan!), Shalai, Voice of Plenty en Oketra the True.
 bijgewerkt door Mango 4 jaren geleden
MagnusMagicus
4 jaren geleden
Leonin Warleader is het eerste dat bij me opkomt, ook zijn de tokens geen Soldiers.
bomb_arie
4 jaren geleden
Als je nog wat extra defense kan gebruiken: Baird, Steward of Argive

Als je een grote beuker of extra tokens wilt Benalish Commander

Als je een tutor wil voor je 1 CMC beesten Ranger of Eos

Dat zijn misschien nog wat handige soldaatjes waar ik zo op kan komen
 bijgewerkt door bomb_arie 4 jaren geleden
Mango
4 jaren geleden
Twee jaar geleden kwam ik de Daru Warchief tegen in een bak met random kaarten. Deze kaart inspireerde mij om een wit Soldier deck te bouwen. Nu is er op zich niks mis met de Warchief, maar recentelijk heb ik hem toch vervangen door Benalish Marshal. Vooral omdat die 1 mana minder kost. Zodoende heb ik ook weer plek voor een (eventuele) 4-mana creature.

Na lang nadenken heb ik gekozen voor Hero of Bladehold. Vooral het feit dat zij per beurt twee Soldaatjes met haste kan aanmaken overtuigde mij. Om die reden vind ik haar ook iets sterker dan Leonin Warleader.

De Ranger of Eos vind ik een interessante suggestie. Ik ben van plan die kaart aan te schaffen en uit te proberen.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 4 posts
  • Laatste post Mango 4 jaren geleden
  • Gemaakt door Mango 4 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top