Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

Banned & Restricted lijst update 24-04-2017

MagnusMagicus
7 jaren geleden
Het was weer tijd voor een banned/restricted lijst update. Dit keer zijn de veranderingen:

Standard: geen veranderingen

Modern: geen veranderingen

Legacy: Sensei's Divining Top is banned.

Vintage: Gitaxian Probe en Gush zijn nu restricted.

Dit gaat in per vandaag. Details: zie de bron.

Bron: Wizards announcement
TheRobinros
7 jaren geleden
Boem

Dat was het grootste Legacy-deck. Maar dat werd tijd ook
kolonelnick
7 jaren geleden
Hier wil ik graag nog de commander bans aan toevoegen.

Banned: Leovold, Emissary of Trest (volgens mij alleen als commander)

unbanned: Protean Hulk

source:
http://mtgcommander.net/Forum/viewtopic.php?f=1&t=18588
 bijgewerkt door kolonelnick 7 jaren geleden
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Nee, ze doen bij Commander allang niet meer aan de "alleen banned als Commander" regel. Banned = banned.

Dit was al gepost in het Commander kaart van de dag topic, maar goed dat je het hier ook nog even post, is wel duidelijker .
thewoodcutter
7 jaren geleden
Extra addendum: Felidar Guardian is alsnog gebanned per 28-4, ivm omhoog gaan aandeel van die decks in de online meta.
Bron: Wizards
TheRobinros
7 jaren geleden
Boem, nogmaals

Ben benieuwd hoe standard eruit gaat zien . Mardu Vehicles zal waarschijnlijk het grootste deck worden, al was dat deck de "Copycat-predator" en is zijn prooi net het territorium uit gehaald... Standard breekt compleet open en we krijgen een hele interessante Pro Tour, hopelijk?
MagnusMagicus
7 jaren geleden
Ik hoop het! Goede move wel om de infinite combo uit te schakelen.
Skywise
7 jaren geleden
De timing is een beetje vreemd zo net na de B&R update. Maandenlang data verzamelen was geen reden voor een ban, maar nu twee dagen later opeens wel.
Desondanks goed dat Wizards deze stap alsnog heeft durven zetten! Standard zal er alleen maar op vooruitgaan zonder de combo
n4ppy
7 jaren geleden
Ze hebben hem al aan het werk gezien de laatste paar dagen online vandaar de twee dagen later begrijp ik
Sooty666
7 jaren geleden
Wel jammer. Had hem wel in een Cat tribal deck willen spelen.
Amanda
7 jaren geleden
Ze wilden eerst zien wat de invloed was van Amonkhet op de meta. Daarom hebben ze ook besloten om de online release van de set een week eerder te doen zodat ze daar data konden verzamelen. Uit die data is gebleken dat het copy-cat deck zelfs nog meer is gaan overheersen. En nu kunnen ze daar nog op inspringen voor de fysieke release van Amonkhet.
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top