Fijn dat je er bent!

Om de ervaring op onze website zo magisch mogelijk te maken voor je, gebruiken we cookies. Deze worden ingezet voor digitale veiligheid en om je producten te tonen die aansluiten bij jouw interesses.

[DOTP] Duels of the Planeswalker 2014

Victorvndoom
10 jaren geleden
laatste code werkt niet zou moeten internet connectie hebben maar die heb ik toch ? en server content was actief. Heb gemerkt dat de codes kaarten niet bijmaken maar kaarten unlocken bij de vorige promotie codes kreeg je extra kaarten toch bij maar werden ze toch niet unlockt ?
jjghwull
10 jaren geleden
Ik speel de game op de X360. Het aantal bugs dat ik tegen ben gekomen is verschrikkelijk. Zo kan ik nadat ik 1 X een creature met activated ability die door Pacifism enchant is maar 1 x gebruiken. Wil ik nogmaals zijn ability gebruiken skipped één van mijn phases. Heel gek. Ook Co-Op THG is bugged. Als je online met een buddy Co-Op tegen twee random CPU speelt kan je de volgende ronde niet nogmaals 2 X Random kiezen, dan bugged de game uit en speelt je buddy tegen 2 X dezelfde opponent en jijzelf tegen 2 verschillende opponents. Ik meen dat er over paar weekjes update komt. (heb ik me laten vertellen).

Voorheen ook een bug in Sealed Deck play. Je kon niet fatsoenlijk decks switchen in een lobby. 9 v.d. 10 keer sprong je deck dan weer terug. Gelukkig is deze reeds gefixed.
ma1k3l
10 jaren geleden
iemand anders ook problemen met die codes op steam?
geen 1 doet het, geeft elke keer foutmelding dat ik server driven content aan moet hebben en een internet verbinding.
maar aangezien ik die allebei heb snap ik niet wat ik verkeerd doe
Krabbel
10 jaren geleden
Quote:
ma1k3l 25-07-2013 om 15:10
iemand anders ook problemen met die codes op steam?
geen 1 doet het, geeft elke keer foutmelding dat ik server driven content aan moet hebben en een internet verbinding.
maar aangezien ik die allebei heb snap ik niet wat ik verkeerd doe


heb hetzelfde
beany
10 jaren geleden
ik heb dotp14 voor de pc en zegt dat ik online moet zijn en inloggen voor ik die codes kan invoeren
hoe doe ik dat?
Victorvndoom
10 jaren geleden
sinds ik de promocodes invoer kan ik de decks niet meer unlocken

ps probleem is opgelost met steampatch
 bijgewerkt door Victorvndoom 10 jaren geleden
DannyvanHolten
10 jaren geleden
Heeft BoM nog de Scavenging Ooze promo?
 bijgewerkt door MagnusMagicus 10 jaren geleden
MagnusMagicus
10 jaren geleden
Nee, alle promo's zijn op helaas!
BjornK
10 jaren geleden
Unlock code #6.

RSNGSN
Lkoelewijn
10 jaren geleden
Weet iemand toevallig hoe je zelf kan kiezen welke landjes je voor mana wilt tappen? U wordt dar elke keer door het programma gedaan, waardoor ik bij de tweede spell niet altijd de kleur meer heb die ik wil gebruiken.
osi
10 jaren geleden
door de ctrl knop gebruiken selecteer je de landen die je wilt tappen.
Lkoelewijn
10 jaren geleden
Quote:
osi 06-08-2013 om 21:59
door de ctrl knop gebruiken selecteer je de landen die je wilt tappen.


Thanks!
Victorvndoom
10 jaren geleden
weer een code die niet te unlockken valt door de error 'server driven content' of heb ik de kaart al unlockt door te spelen ? de server driven content staat altijd actief en ik had gereboot
fullmoonie
10 jaren geleden
Ik heb hetzelfde probleem..
Victorvndoom
10 jaren geleden
er staat een oplossing op de forum van steam
BjornK
10 jaren geleden
Code #7.

XBXBDZ
Victorvndoom
10 jaren geleden
soms gaat het soms gaat het niet , je moet blijven proberen want je moet het programma blijven heropstarten soms lukt het na 5 keer
kv83
10 jaren geleden
Deze is nu tijdelijk (tot 15/9) gratis voor de Xbox 360 als je Xbox Live Gold hebt.
BjornK
10 jaren geleden
Let op, dat is de 2013 versie, niet de 2014 met Sealed Play.

Code #8:
PXPRMD
kv83
10 jaren geleden
Quote:
BjornK 03-09-2013 om 17:30
Let op, dat is de 2013 versie, niet de 2014 met Sealed Play.

Code #8:
PXPRMD


Oh haha. Helemaal over het hoofd gezien, dacht dat het 2014 was
Om te posten dien je eerst in te loggen.
Info
  • 98 posts
  • Laatste post kv83 10 jaren geleden
  • Gemaakt door kv83 11 jaren geleden
iDeal Riverty Bancontact Sofort Mastercard Visa PayPal DPD PostNL
Top